Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, siinähän on komeet laatikot!
Se oli tsekkiläinen siili. Kunto hyvä, vois maalata uudelleen.Kuka ne panssariesteet teki joskus vanerista?
Onko missä kunnossa nyt?
Mä en tiedä miksi mutta mulla on joku fantasia ollut vuosikausia tehdä firman pihaan pari ww2 tyylistä hiekkasäkein varustettua vartiotornia joissa sojottaa mg-42 piiput. Niiden kaveriksi sopisi sellaiset siilit hyvin.Se oli tsekkiläinen siili. Kunto hyvä, vois maalata uudelleen.
Kyllähän tuolla kestopäällysteellä pärjää. Vähän jäi gummit pieniksi nyt.Tällänen se sitten on. Kuvasta puuttuu koiranhihna-ohjuri ja sigma cycling compuutteri. Nekin asennettu. Ei vielä kokeiltu koiran kanssa. Pitää varmistaa eka että vakuutukset kunnossa.
katso liitettä 217828
Itse ajattelin että voisi tilata briteistä 50cal replican ja asentaisin sen kuormurin katolle kehälavetille.Mä en tiedä miksi mutta mulla on joku fantasia ollut vuosikausia tehdä firman pihaan pari ww2 tyylistä hiekkasäkein varustettua vartiotornia joissa sojottaa mg-42 piiput. Niiden kaveriksi sopisi sellaiset siilit hyvin.
Meinasinkin kirjoittaa että jokaikinen highway patrol haluaa tsekata mikä siellä sojottaa.Itse ajattelin että voisi tilata briteistä 50cal replican ja asentaisin sen kuormurin katolle kehälavetille.
Tosin hetihän siinä olisi joku läski vinkumassa asiasta.
Se oli tsekkiläinen siili. Kunto hyvä, vois maalata uudelleen.
Keravalla on ainakin yksi tuollainen suunnilleen kuvaukseen sopiva erään omakotitalon pihassa. Siitä jonkun kerran olen ohi ajellut.Minä näin muuten jokunen päivä sitten, että jollakulla oli oikea tykki pihakoristeena, putki osoittamassa tyylikkäästi suoraan tielle. Pieni vuoritykki tms., mutta kuitenkin. Arvostan.
Keravalla on ainakin yksi tuollainen suunnilleen kuvaukseen sopiva erään omakotitalon pihassa. Siitä jonkun kerran olen ohi ajellut.
Samaa miettiny joskus.. kerran oli myynnissä ihan tässä lähellä semmonen pieni Piiska, 37 mm. Mutta ajattelin panostaa isompaan putkeen. Kaikkihan sen tietää, että mitä isompi putki, sitä isompi isäntä.Minä näin muuten jokunen päivä sitten, että jollakulla oli oikea tykki pihakoristeena, putki osoittamassa tyylikkäästi suoraan tielle. Pieni vuoritykki tms., mutta kuitenkin. Arvostan.
Neljä telamiinaa kantoon ja kolmesti kasarmin ympäri parasta mahdollista vauhtia.Munkkeja nolla, mikä on rangaistus?
Myönnän häviöni, tuo on valtava.Yks tälläinen.
katso liitettä 217829
Puolet otin jo alkupalaksi. Loput ruuan jälkeen, että maistuu pihvi.