Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Työmaa oli, onneksi perillä löytyi eversti hangesta.
IMAG4186_copy_2227x3959.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se oli tsekkiläinen siili. Kunto hyvä, vois maalata uudelleen.
Mä en tiedä miksi mutta mulla on joku fantasia ollut vuosikausia tehdä firman pihaan pari ww2 tyylistä hiekkasäkein varustettua vartiotornia joissa sojottaa mg-42 piiput. Niiden kaveriksi sopisi sellaiset siilit hyvin.
 
Mä en tiedä miksi mutta mulla on joku fantasia ollut vuosikausia tehdä firman pihaan pari ww2 tyylistä hiekkasäkein varustettua vartiotornia joissa sojottaa mg-42 piiput. Niiden kaveriksi sopisi sellaiset siilit hyvin.
Itse ajattelin että voisi tilata briteistä 50cal replican ja asentaisin sen kuormurin katolle kehälavetille.

browning50small.jpg


Tosin hetihän siinä olisi joku läski vinkumassa asiasta.
 
Itse ajattelin että voisi tilata briteistä 50cal replican ja asentaisin sen kuormurin katolle kehälavetille.

browning50small.jpg


Tosin hetihän siinä olisi joku läski vinkumassa asiasta.
Meinasinkin kirjoittaa että jokaikinen highway patrol haluaa tsekata mikä siellä sojottaa.
 
Minä näin muuten jokunen päivä sitten, että jollakulla oli oikea tykki pihakoristeena, putki osoittamassa tyylikkäästi suoraan tielle. Pieni vuoritykki tms., mutta kuitenkin. Arvostan.
Keravalla on ainakin yksi tuollainen suunnilleen kuvaukseen sopiva erään omakotitalon pihassa. Siitä jonkun kerran olen ohi ajellut.
 
Minä näin muuten jokunen päivä sitten, että jollakulla oli oikea tykki pihakoristeena, putki osoittamassa tyylikkäästi suoraan tielle. Pieni vuoritykki tms., mutta kuitenkin. Arvostan.
Samaa miettiny joskus.. kerran oli myynnissä ihan tässä lähellä semmonen pieni Piiska, 37 mm. Mutta ajattelin panostaa isompaan putkeen. Kaikkihan sen tietää, että mitä isompi putki, sitä isompi isäntä.
 
@vokot

 
Back
Ylös Bottom