Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en halua koskaan sairaalaan pohjanmaan suunnalla.

Minä en halua missään, pelkään lääkäreitä yli kaiken

Ketjusta päätellen olisi pitänyt juopotella tänään, säästin tsamppanja huomiseksi..Oliko virhe?

Minäkin ajattelin vasta tänään siirtyä amberin pariin, hyvä ilta siihen ku sataa, ja huomenna myös, ei ole polkupyöräilijän sää
 
tuleeko raadio Suomessa juuri nyt sitä teekkarihuumoria

#tekonaurua

on niin huonoa, että taidan laittaa pyörimään 45rpm

mistä tulikin miele’n miten maxin vehkeet toistaa tämän StewenWilsonin to the bone albuumin? ainakin lp:n äänenlaatu on ensiloukkainen, käsittelykokemuskin on aina vakuuttava 180g levyillä
 
Viimeksi muokattu:
Munkkipäivä. Ei tarvinne muistuttaa niiden nauttimisesta näinä aikoina.

Sumpin pihautus.

Polkupyöräilyä taas vapun jälkeen, kun lämpiää.
 
Polkupyöräilyä

paikkakunnalla iltapäivästä maanantaihin asti ennustettu epävakaista säätä, siksi pitää viettää vapaa aikaa ulkoilmassa vielä tänään kin
 
Screenshot_20200501_104927.jpg
Hieman ikävää oli. Onneksi näin kissan valjastelemassa ja loppulenkillä ohitin hänet, hän oli rattaissa! Omistaja sanoi kiisulle, että koronan vuoksi nyt ei saa sähistä :ROFLMAO: En silittänyt kiisua enkä puhunut hänelle, olisin halunnut.
 
mistä tulikin miele’n miten maxin vehkeet toistaa tämän StewenWilsonin to the bone albuumin? ainakin lp:n äänenlaatu on ensiloukkainen, käsittelykokemuskin on aina vakuuttava 180g levyillä
Tidal masterina soittelin muistin virkistämiseksi muutaman biisin ja hyvältähän tää soundaa. Tämmöinen ilmavan kuuloinen levy ja materiaaliltaankin helppoa kuunneltavaa. Emännän kanssa vähän taistelua, mutta pitäs koittaa muutamalla bassoansalla, että muuttuuko tää huone tästä mihinkään. Bassoja ois kiva saada vähän tiukemmiksi. Genelecin GLM-softastakin on tullut uusi versio. Pitäs päivitellä ja ajaa kaiuttimien kalibrointi uudestaan .Jotkut innostuu kuulemaan tuonkin kautta parannuksia, mutta itellä hukkuu kyllä päivän fiilikseen ja sen sellaiseen nuo parannukset.

Tuosta Wilsonista vielä, niin soitannollisesti Hand. Cannot. Erase on kyllä jonkin matkaa mielenkiintoisempi itelle Gowanin ja Minnemanin ansiosta. Niitä jaksaa aina kuunnella.
 
2h heiluttu Akkusahan kanssa takapihalla. On se kätevä ja hiljainen peli 4/5


Ja ennen kuin @Heatseeker tai @sanmig tulee kommentoimaan niin ei tolla kuuhun mennä.
Tuollainen voisi olla ihan töissäkin (rakennusalan) toimiva jos vain silloin tällöin tarvitsee.
Ennen tarvitsikin tyyliin 1-4h viikossa ja joka kerta se johtojen virittely sähkösahaan vei enempi aikaa kun itse sahaus, vaihtoehtona bensahärveli mutta vituttaa sitä käyttää kun haisee loppupäivän 2T kärylle.
 
Törkeetä :eek:

Minun piti tänään aloittaa kuntoilu, mutta yhteiskunta ei ole toimittanut rahalähetystä tililleni, joten en pysty lunastamaan kulkuoikeutta!!! Näin sitä köyhää kyykytetään.:mad:

No, muutama killinki vielä kukkarossa. Pyöräilen kaupoille hakemaan jotain lohduttavaa syötävää.
 
Munkkipäivä.

Polkupyöräilyä taas vapun jälkeen, kun lämpiää.

Munasilteen on aina kylmä. Vaatteet päälle ni tarkenee.

Mistä tulikin nuoruus & Pohjanmaa mieleen. Puolet suvusta on ja asuu lakeuksilla. Hienoja immeisiä. Serkkupoikien kototilalla tuli vietettyä lukuisia kesälomia. Siinä 18 kieppeillä eno vaimoineen teki virheen ja lähti äkkilähdöllä etelään viikoksi. Luvattiin serkut ja minä että tehdään hommat ja pidetään tilaa pystyssä. Innostuttiin saunaa lämmittäessä traktorin koeajoon alasti, ihan vaan vähän lähteillä.

Jatkossa kuulemma vaatteet suotavaa pitää päällä. Myös naapurin toive. Hienoja aikoja.
 
Se on hyvä tällainen ylimääräinen vapaapäivä. Tuli nukuttua klo 10 asti (nukkumaan meno oli noin 02.30), mitään en ole vielä saanut aikaiseksi. Mutta vielä ehtii vaikka mitä. Hyvä päivä tästä tulee. Jalatkin särkee hiukan vähemmän kuin eilen.
 
Back
Ylös Bottom