Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun jää vaatteisiin koko päiväksi niin haisee, lisäksi moottorisahalla kun sahaa rakennuspuuta niin se puru on jotenkin vittumaista ja näiden kahden asian yhdistelmä saa elämän tuntumaan kurjalta.
Ei ole montaa asiaa jota vihaisin paljon enempää kuin vanhan puutavaran sahaamista moottorisahalla, sillä vanhalla puullakin on todella epämiellyttävä haju. Sen vastakohta on taas tuore puu ja tuoreen puun sahaaminen hyvällä ketjulla on mukavaa puuhaa ja siitä puusta tulee hyvä tuoksu.
Juuri samaa ajattelin, 2T tuoksuu, 2T + asiallinen teräketjuöljy + tuore puu + työmiehen hiki = tuoksuu, 2T + vähän käytetty moottoriöljy + sekalainen vanha jätepuu = haisee.
 
Aika täsmää, mut matkaa ei voinut kyllä olla noin pitkästi.

Täällä voi kartalta tsekata tosi näppärästi minkä vain reitin todellisen pituuden, jos se vain menee sellaisia teitä pitkin, jotka kartalla näkyvät:

Tänään ei juoksua, mutta muutaman tunnin reipas kävely vaimotuksen kanssa, perään kuoharipullo auki. Ei millään lailla maailman huonoin vappu, varsinkin kun eilen oli vuorossa pihasaunan ensimmäinen koeajo uudella kiukaalla.
 
Capture.JPG

🤨
 
Täällä voi kartalta tsekata tosi näppärästi minkä vain reitin todellisen pituuden, jos se vain menee sellaisia teitä pitkin, jotka kartalla näkyvät:
Ton perusteella 11,1km, eli ei se paljoa heittänyt 😮
 
Mä olen taas koittanut miettiä sellaista juonta millä saisin huomiota internetsissä.
Pitäisi keksiä joku ilmoitus millä saisi hyvin huomiota mutta ei liian julkea ja kun seuranhaku vielä kielletty niin pitäisi joku kiertojuttu keksiä.
Viimeksi olin niin epätoivoinen että keksinkin moisen ja johti jopa suhteeseen mutta nyt on pää hakannut ihan tyhjää.
 
Mä olen taas koittanut miettiä sellaista juonta millä saisin huomiota internetsissä.
Pitäisi keksiä joku ilmoitus millä saisi hyvin huomiota mutta ei liian julkea ja kun seuranhaku vielä kielletty niin pitäisi joku kiertojuttu keksiä.
Viimeksi olin niin epätoivoinen että keksinkin moisen ja johti jopa suhteeseen mutta nyt on pää hakannut ihan tyhjää.
Muistelen että joskus aikoinaan kiinnostavaa naista pyydettiin ulos, vaikkapa kahville tai elokuviin ilman sen ihmeellisempiä kiertojuttuja.

Ehkä ajat on muuttuneet.
 
Back
Ylös Bottom