Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
uskon väkevästi, että kantapeikoille on järjestetty osassa paikoista erikoiskohtelu
ainakin vähän sensuuntaista liikehdintää olen havainnut paikkakunnalla
No joo, tää on toki se todennäköisempi ja aavistuksen järkevämpi vaihtoehto. Pidetään auki ns. epävirallisesti. Ei varmaan ihan heti narahdakaan, jos ei karaoket kuulu kilsan päähän ja aivan solkenaan lappaa porukkaa etuovesta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
18km urbaaniajoa: hyvin toimii myös kaupungeissa esiintyvillä soraväylillä, kuivalla nurmikollakin hämmästyttävän hyvä pito

ainoa minus: toinen pyörä ej ole aivan pyöreä, lähinnä häiritsee visuaalisesti jos sitä rupee tuijjottamaan
Kuulostaa mukaville renkaille juuri tuollaiseen ajoon, eli urbaaniin ympäristöön.

Se on vain tainnut kiinassa vähän muotti luiskahtaa. Ei auta kun ajaa kankaille, niin voi ostaa uudet.
 
Ei kellään olisi ylimääräistä tankkeria lainaan puoleksi vuodeksi?
Nyt ne alkaa maksamaan että ottaa öljyä vastaan kun eivät halua maksaa varastoinnista, olisi pitkässä juoksussa tili tiedossa.
Ellen väärin muista, niin olen törmännyt sellaiseen 100 000 e vuorokausivuokraan. Jos sen annat käteisenä ennakkoon puolelta vuodelta, niin voi laittaa tilausta vetään aivan maskikauppiaana.
 
Tää oli aevan peruskurssi. Jep, normisti kyllä itse paikanpäällä aika riittänyt, mutta nyt kun näitä tehdään kotona koronan takia, niin osa on ollut todellisia pikakirjoituskokeita. Ainoastaan ryhmästä yksi sai tehtyä kokeen loppuun, mutta sanoi että ei taida mennä läpi, kun vastaukset maksimissaan lauseen mittaisia. :sneaky:

Siis haetaanko tolla sitä, että materiaaleista ei etsitä vastauksia? Siitä tentistä pitää tehdä vaan niin vaikea, ettei lunttaamisesta ole apua!
 
Ellen väärin muista, niin olen törmännyt sellaiseen 100 000 e vuorokausivuokraan. Jos sen annat käteisenä ennakkoon puolelta vuodelta, niin voi laittaa tilausta vetään aivan maskikauppiaana.
Joskus ajelin jätevettä säiliöihin eri puolille Suomea, pitäisi varmaan käydä kysäisemässä oisko vuokrattavana.
Oli muuten siistiä hommaa kun sen 40 000 litraa piti pumpata säiliöön niin pistin vetoauton ja perävaunun säiliöt yhteen letkulla ja pumppu käyntiin, siksi aikaa nurtsille ottamaan aurinkoa. Muita litkuja ei olisi uskaltanut samalla tavalla pumpata mutta se oli ns. liuotinpitoista vettä missä ei nyt mitään isoa vahinkoa olisi tapahtunut vaikka muutama kuutio olisi nurtsille mennyt.
 
@Finnlady oot varmaan tehnyt Olioperusteinen suunnittelu ja ohjelmointi? Kauan meni tentissä? Se oli noin niinku peruskurssiksi yllättävän työläs. Taisi mennä aikaakin jotain 2,5h itellä, mikä on aika lähellä kaikkien aikojen maksimia. Oisinko laskiksen aikaan kertaalleen istunut maksimiajan, mutta ei tuota 4h aikaa saa normaalisti mitenkään täyteen ja kuset kerkeää tulla housuun jo moneen kertaan muutenkin ennen ajan täyttymistä.

Pitäs jaksaa ohjelmistoarkkitehtuurit tenttiä vielä tulevassa kuussa ja pitää myöntää, että on moti vähän hukassa. Vaatis näköjään ihan lukemista.
 
Jumalaut

Porissa ollu pupi auki

Jep, keskeisellä paikalla torin nurkalla. Mutta katsokaas kun poliisit käsitti asian väärin. Muutama asiakas oli tullut vaan tuomaan villasukkia. Kyllä, omistajan kommentti haastattelusta. Pakko olla totta, ei kai kukaan tommosta keksis.

 
Viimeksi muokattu:
Cold Steel

yGtLrUwpN.png


Olimuute terän teroitus jääny viimeistelemättä, mutta kun näytin vähän Lanskyn timangia niin alkoi leikata A4-arkista kaunista soiroa vaikka jätin kulman tarkoituksella aika tylpäksi.

Tulee teline siihen vänkärin penkin jalustaan, tiedät mistä löytyy jos tulee pikatilanne. Esim sopulien kanssa.

sopuli_4.jpg
 
@Finnlady oot varmaan tehnyt Olioperusteinen suunnittelu ja ohjelmointi? Kauan meni tentissä? Se oli noin niinku peruskurssiksi yllättävän työläs. Taisi mennä aikaakin jotain 2,5h itellä, mikä on aika lähellä kaikkien aikojen maksimia. Oisinko laskiksen aikaan kertaalleen istunut maksimiajan, mutta ei tuota 4h aikaa saa normaalisti mitenkään täyteen ja kuset kerkeää tulla housuun jo moneen kertaan muutenkin ennen ajan täyttymistä.

Pitäs jaksaa ohjelmistoarkkitehtuurit tenttiä vielä tulevassa kuussa ja pitää myöntää, että on moti vähän hukassa. Vaatis näköjään ihan lukemista.

Itseasiassa olin sillon siel Koreassa, niin se on mulla ens syksynä edessä ja varmaan kolme tenttikertaa tarttee, että saa suoritusmerkinnän...
 
Kyllä nyt on sitten urheiltu. Ensin soudin raivokkaasti uudella soutulaitteella, sen jälkeen koikkelehdin miehekkäästi steppilaudan kanssa ja siihen vielä perään kevyttä hölököttelyä koirien kanssa. Loppuillan voikin sitten olla peruna.
Jos huomenna sitten muskletreenit med kahvakuula.
 
Back
Ylös Bottom