Mulla tuo ei onnistu helposti ollenkaanToisaalta esim. pakkikselle kuvien laittaminen sujuu puhelimella kaikista helpoiten.
Yleensä ei jaksa edes ryhtyä, on niin vitummoista säätämistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla tuo ei onnistu helposti ollenkaanToisaalta esim. pakkikselle kuvien laittaminen sujuu puhelimella kaikista helpoiten.
Tietsikalla kaikki sujuu suurin osa asioista tosi helposti mutta kun kuva tulee esim. whats appiin niin ei jaksa alkaa kikkailee sitä niin että saisi sen koneelle. Toisaalta esim. pakkikselle kuvien laittaminen sujuu puhelimella kaikista helpoiten.
Asiantuntija vauhdissa!
Yep.Kun pakkis uudistui niin kuvien täytyy olla todella pieniä niin käytännössä ainakin itse joudun tekemään niin että otan reilumman kokoisen kuvan ja rajaan sen pienemmäksi puhelimessa jolloin tämäkin huolii sen. Aikaa siihen rajaamiseen menee ehkä 5 sekuntia tjsp.
Ois pitänyt joskus museoida oma penkki ja painot.
Tein 9 luokan kässäntunnilla vino/tasapenkin sekä käsipainot ja tangon + painot, sorvasin tangot ja painot ihan omin kätösin + lukot tiätysti.
E: ois tullut 10 kässäntöistä jos en ois pariin kehoittanut opettajaa painumaan vittuun häiritsemästä.
Etsää tarvi välttämättä muuta ko ne harkotTöissä olisi pilariharkkoja mutta ei satu olemaan sopivan paksuista akselia tai putkea, niistä suunnittelin jonkinlaista hätäapupainoa.
Instassa katsellut kun yksi salin mimmeistä duunailee just auton renkaat putken päissä mm. mavea ja penkkiä. Kovaa touhua, mun housuissa nimittäin kun katsoo sitä.
Jos en ihan väärin näe, niin on oikealla oletettavasti joku maljakon kaltainen esine.Tuosta huoneesta puuttuu naisen kosketus.
Miehen kosketusta sitten ollut sitä enemmänkin.
Jos en ihan väärin näe, niin on oikealla oletettavasti joku maljakon kaltainen esine.
Juu on mutsi sinne jonkun maljakon tuonut, varmaan kun päätalosta kaappitila loppunut.
Mutta sitä ei varmaan haettu tässä sniffarin kommentissa.
Ai niin, siellä lähiliikuntapaikassa oli joku saatanan vitunperkeleen oman elämänsä sankari joka paiskoi sitä yhtä ainoaa tankoa.
Mokoma pulunnussima pulkannaru vielä ja aivan ihme vammaisia liikkeitä, harvemmin viitsii mitään sanoa noista toisille mutta nyt oli lähellä etten sanonut.