Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietsikalla kaikki sujuu suurin osa asioista tosi helposti mutta kun kuva tulee esim. whats appiin niin ei jaksa alkaa kikkailee sitä niin että saisi sen koneelle. Toisaalta esim. pakkikselle kuvien laittaminen sujuu puhelimella kaikista helpoiten.

Osaan itse paljon enemmän käyttää älypuhelinta kuin tietokonetta. Syy on se, että älypuhelinten myötä on vain yksinkertaisesti enemmän käyttänyt älypuhelimia ja nykyään tällä pystyy tekemään kaiken tarpeellisen.
 
Kun pakkis uudistui niin kuvien täytyy olla todella pieniä niin käytännössä ainakin itse joudun tekemään niin että otan reilumman kokoisen kuvan ja rajaan sen pienemmäksi puhelimessa jolloin tämäkin huolii sen. Aikaa siihen rajaamiseen menee ehkä 5 sekuntia tjsp.
 
Kun pakkis uudistui niin kuvien täytyy olla todella pieniä niin käytännössä ainakin itse joudun tekemään niin että otan reilumman kokoisen kuvan ja rajaan sen pienemmäksi puhelimessa jolloin tämäkin huolii sen. Aikaa siihen rajaamiseen menee ehkä 5 sekuntia tjsp.
Yep.

Niissä mun kuvissa on vaan yleensä aina sen verran isoja vehkeitä ettei ne pieneen kuvaan mahdu.
 
Kävin kundit kotosalla. Asuin noin 12 vuotiaasta parikymppiseks kesät aittassa minne faijan kanssa naputeltiin rehti huone. Siellä oli meikän viihdekeskus vielä pystyssä. Ja kyllä, viteoihin oli nauhoitettu sitä ihtiään.

5088D1FE-AD9C-400C-B2FB-56E6F43DE77C.jpeg

Lisäks omatekemä gym. Kyykkyteline ja penkki. Penkistä on rotat syöny styrox-pehmusteen. Puusta päätellen ollut vähän aikaa käyttämättömänä. Omatekemä tanko painoineen on myös, ei tullut kuvaan. Toimii, rivettelin vähän.

2BADA292-AE45-40E5-81E1-BC4C29CF475F.jpeg
 
Ois pitänyt joskus museoida oma penkki ja painot.
Tein 9 luokan kässäntunnilla vino/tasapenkin sekä käsipainot ja tangon + painot, sorvasin tangot ja painot ihan omin kätösin + lukot tiätysti.
E: ois tullut 10 kässäntöistä jos en ois pariin kehoittanut opettajaa painumaan vittuun häiritsemästä.
 
Ois pitänyt joskus museoida oma penkki ja painot.
Tein 9 luokan kässäntunnilla vino/tasapenkin sekä käsipainot ja tangon + painot, sorvasin tangot ja painot ihan omin kätösin + lukot tiätysti.
E: ois tullut 10 kässäntöistä jos en ois pariin kehoittanut opettajaa painumaan vittuun häiritsemästä.

Mulla fatbar mihin hitsattu autonvanteet päihin :D Painava ja vähemmän painava.
Meillä oli navettaan rakennetussa verstaassa kempit ja kaikki. Nuorena sitä pilli kempillä.
 
Töissä olisi pilariharkkoja mutta ei satu olemaan sopivan paksuista akselia tai putkea, niistä suunnittelin jonkinlaista hätäapupainoa.
Instassa katsellut kun yksi salin mimmeistä duunailee just auton renkaat putken päissä mm. mavea ja penkkiä. Kovaa touhua, mun housuissa nimittäin kun katsoo sitä.
 
Töissä olisi pilariharkkoja mutta ei satu olemaan sopivan paksuista akselia tai putkea, niistä suunnittelin jonkinlaista hätäapupainoa.
Instassa katsellut kun yksi salin mimmeistä duunailee just auton renkaat putken päissä mm. mavea ja penkkiä. Kovaa touhua, mun housuissa nimittäin kun katsoo sitä.
Etsää tarvi välttämättä muuta ko ne harkot


View: https://www.youtube.com/watch?v=qt9USPb9vS8
 
Etsää tarvi välttämättä muuta ko ne harkot


View: https://www.youtube.com/watch?v=qt9USPb9vS8

Ton tyylistä reeniä on nyt tullut tehtyä jonkun kerran kahvakuulan kanssa mutta onhan noi jotenkin äijempiä.
Ai niin, siellä lähiliikuntapaikassa oli joku saatanan vitunperkeleen oman elämänsä sankari joka paiskoi sitä yhtä ainoaa tankoa.
Mokoma pulunnussima pulkannaru vielä ja aivan ihme vammaisia liikkeitä, harvemmin viitsii mitään sanoa noista toisille mutta nyt oli lähellä etten sanonut.
 
Ai niin, siellä lähiliikuntapaikassa oli joku saatanan vitunperkeleen oman elämänsä sankari joka paiskoi sitä yhtä ainoaa tankoa.
Mokoma pulunnussima pulkannaru vielä ja aivan ihme vammaisia liikkeitä, harvemmin viitsii mitään sanoa noista toisille mutta nyt oli lähellä etten sanonut.

Taas huutaisi jotain CF-kommenttia, mutta emmääjaksa.
 
Back
Ylös Bottom