Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin Venezuelasta tuli maa, jossa bensiini muuttui maailman halvimmasta maailman kalleimmaksi Koronavirus ja öljyn hinnan romahtaminen moukaroivat maan entuudestaan heikkoa taloutta.

Asiallista olis syntyä Venezuelaan.

Harmi kun ei ole ähläm sähläm maa niin Ohisalot ei oo kiimassa. Mutta voitais silti hakea nuoret flikat turvaan.
Vähän ennustelinkin että tuo on maa jossa ei asiat voisi olla vielä huonommin kuin onkaan ollut.
Jos olisi afrikan tai lähi-idän maita niin vihervassarit olisi varmasti todella huolissaan.

Olen ressaantunut, tähän aikaan takaisin kotona ja ehdin käymään kauttakin.
Ai miten niin kiirettä töissä?
 
Huomenna tulee 7 viikkoa täyteen salitaukoa. Kotona on pystytty ihan hyvin kyllä ylläpitämään ja ulkoiltu on, mutta vähän alkais kyykkyä ja vetoja olemaan ikävä... uskaltaiskohan sitä mennä tällä viikolla vai onkohan viisasta?

Yllättävän nopeasti on aika kyllä kulunut.
 
Huomenna tulee 7 viikkoa täyteen salitaukoa. Kotona on pystytty ihan hyvin kyllä ylläpitämään ja ulkoiltu on, mutta vähän alkais kyykkyä ja vetoja olemaan ikävä... uskaltaiskohan sitä mennä tällä viikolla vai onkohan viisasta?

Melkein päivälleen sama, eikä yhtään logistisesti järkevää salia auki niin että tarvitsisi edes miettiä uudelleen aloitusta. Samaan malliin syksyyn asti, niin menee näillä aamuilla varmaan vuosi hinata kunto normaaliksi rikkomatta itseään välissä.
 
Nukkuu paremmin, kun ei käy salilla, jos hakee jotain positiivista. Raskaampi salitreeni nostaa meikäläisellä aina sen verran kierroksia, että nukahtaminen voi venyä ja unesta tulee katkonaisempaa.

Selkä vaan tuppaa tykkäämään vähän kyttyrää, jos ei yhtään jumppaa, niin pitää koittaa käydä tuossa vieressä roikkumassa, kun on leuanvetotanko pihalla ja koittaa kuulilla saada jotain liikettä selälle.
 
Kello 9 jälkeen käyty töissä, kaupassa ja pikkuisen jumppaamassa.
Seuraavaksi pitäisi saada lapsi tekemään kouluhommia mutta mitähän tässä nyt sitten muuta keksisi? Pitäskö käydä vaikka Ikeassa, hieman sama kuin viiltelisi ranteita mutta silti nextillä levelillä siitäkin itsensä rankaisussa.

Mä nukun paljon huonommin kun ei jumppaile kun tuntuu että on liikaa energiaa ja sitten herää keskellä yötä pirteänä.
 
Joo. Mulla on kotona 8 kpl 5 kilon levyjä ja vielä yksi 18 kilon kässärisetti, millä onneksi saa tehtyä kyllä ihan hyvin treeniä, ja siihen tuli kyllä asennoiduttua, että totaalitaukoa en pidä. Syöty on myös terveellisesti ja alkon käyttö ollut tosi pientä. Että ei tässä kunnossa sentäs olla.
 
Mä nukun paljon huonommin kun ei jumppaile kun tuntuu että on liikaa energiaa ja sitten herää keskellä yötä pirteänä.
Eikö lenkit yms. vie sen vertaa ylimääräistä energiaa, ettei tuollaista käy?

Mulla tommonen hermostollisesti kevyt ja matalahkosykkeinen treeni toimii kaikista parhaiten unen kannalta. Tosiaan kun runttaa jonkun raskaan kyykky tai mavesetin, niin käytännössä aina nukkuu huonosti seuraavan yön tai parikin.
 
Eikö lenkit yms. vie sen vertaa ylimääräistä energiaa, ettei tuollaista käy?

Mulla tommonen hermostollisesti kevyt ja matalahkosykkeinen treeni toimii kaikista parhaiten unen kannalta. Tosiaan kun runttaa jonkun raskaan kyykky tai mavesetin, niin käytännössä aina nukkuu huonosti seuraavan yön tai parikin.
Pitäs varmaan käydä ylipäätään siellä lenkillä, jäänyt noi tosi vähiin kaikenkaikkiaan kun ei saa itseään niskasta kiinni eikä edes motivaatiota.
E: Pimpan perässä juoksemista ei varmaan nyt lasketa tähän?
 
Itsellä oli jossain vaiheessa ihan massiivisia ongelmia nukkumisen kanssa. Ei ensinnäkään meinannut nukahtaa, aina meni se 2-3h, että edes uni tuli. Vaikka olisi ollut kuinka väsynyt. Ja sitten kun viimein nukahti, niin ensimmäinen herääminen tapahtui about tunnin sisällä ja sitten meni loppuyö sellaisissa 30-60min pätkissä nukkuen.
Oli aivan kamalaa tuo.

Se tuli onneksi kuntoon (ei kyllä ihan itsekseen) ja nyt nukahtaminen tapahtuu about 5-15min ja siitä nukutaan lähes poikkeuksetta siihen asti, että kello alkaa vittuilemaan, että pitäisi nousta ylös.
 
kun runttaa jonkun raskaan kyykky tai mavesetin

ei ole tullut kokeiltua, hehe

nukun parhaiten kuntoilusaliharrastuksen parissa, polkupyöräilyn jälkeen yöllä sykkeet paljon korkeammalla
ehkä selitys tuolle, kuntoilusalilla tuhraantuu aikaa reilusti alle tunti, pöyräillessä usein reilusti yli kaksi tuntia

kuntoulusali ajoittuu aina noin klo 17, polkupyöräily keskipäivällä

silti pyöräily haittaa unia, vaikka nukahtamiseen on suorituksen jälkn aikaa vaikka kuinka
 
Mäkin olen uskaltautunut kauppaan. Oli pakko käydä XXL hakemassa goretex maastolenkkarit fribaa varten. Vanhat kulu puhki. Vielä pitäis käydä puuilo ja/tai motonet.

Huh mitä myyjiä xxl peppuineen. Jotku kalsarit tarvii tod näk hakea vielä.
 
Huomaan jo miettiväni että otan sittenkin 6kk jäsenyyden salille jota halveksun kun pitää ovet auki tässä tän paskan keskellä... en ole vielä antanut periksi ja jatkan halveksuntaa salia ja siellä käyviä kohtaan.... kunnes sorrun itsekin.
 
Mäkin olen uskaltautunut kauppaan. Oli pakko käydä XXL hakemassa goretex maastolenkkarit fribaa varten. Vanhat kulu puhki. Vielä pitäis käydä puuilo ja/tai motonet.

Huh mitä myyjiä xxl peppuineen. Jotku kalsarit tarvii tod näk hakea vielä.
Ei pysty menee sinne kun muodollisesti päteviä myyjiä liikaa.
Minäkin kävin hakee viime viikolla goretex kengät just sen takia ettei tarvii kumppareita pitää jos menee fribailee. On toki myös samalla sellaiset kevyet retkeilykengät.
 
Huomaan jo miettiväni että otan sittenkin 6kk jäsenyyden salille jota halveksun kun pitää ovet auki tässä tän paskan keskellä... en ole vielä antanut periksi ja jatkan halveksuntaa salia ja siellä käyviä kohtaan.... kunnes sorrun itsekin.
Mulla on nyt salille meno vain siitä kiinni että saan mentyä sinne.
Olen tässä nyt odottanut missä ollaan menossa oman salin kanssa ja alkaa tässä vaiheessa tuntumaan jo ylireagoinnilta pitää se kiinni kun porukka näyttää kuitenkin treenailevan jo muualla.
 
Back
Ylös Bottom