Kasetti suli?16/18 -2, 18/18 +2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kasetti suli?16/18 -2, 18/18 +2
Vähän ennustelinkin että tuo on maa jossa ei asiat voisi olla vielä huonommin kuin onkaan ollut.Näin Venezuelasta tuli maa, jossa bensiini muuttui maailman halvimmasta maailman kalleimmaksi Koronavirus ja öljyn hinnan romahtaminen moukaroivat maan entuudestaan heikkoa taloutta.
Asiallista olis syntyä Venezuelaan.
Harmi kun ei ole ähläm sähläm maa niin Ohisalot ei oo kiimassa. Mutta voitais silti hakea nuoret flikat turvaan.
nyt on päivän #suihkunraittiina arvoitus niin vaikee että ei voi muut tuetää ku irma
katso liitettä 217751
Huomenna tulee 7 viikkoa täyteen salitaukoa. Kotona on pystytty ihan hyvin kyllä ylläpitämään ja ulkoiltu on, mutta vähän alkais kyykkyä ja vetoja olemaan ikävä... uskaltaiskohan sitä mennä tällä viikolla vai onkohan viisasta?
Eikö lenkit yms. vie sen vertaa ylimääräistä energiaa, ettei tuollaista käy?Mä nukun paljon huonommin kun ei jumppaile kun tuntuu että on liikaa energiaa ja sitten herää keskellä yötä pirteänä.
Pitäs varmaan käydä ylipäätään siellä lenkillä, jäänyt noi tosi vähiin kaikenkaikkiaan kun ei saa itseään niskasta kiinni eikä edes motivaatiota.Eikö lenkit yms. vie sen vertaa ylimääräistä energiaa, ettei tuollaista käy?
Mulla tommonen hermostollisesti kevyt ja matalahkosykkeinen treeni toimii kaikista parhaiten unen kannalta. Tosiaan kun runttaa jonkun raskaan kyykky tai mavesetin, niin käytännössä aina nukkuu huonosti seuraavan yön tai parikin.
kun runttaa jonkun raskaan kyykky tai mavesetin
Ei pysty menee sinne kun muodollisesti päteviä myyjiä liikaa.Mäkin olen uskaltautunut kauppaan. Oli pakko käydä XXL hakemassa goretex maastolenkkarit fribaa varten. Vanhat kulu puhki. Vielä pitäis käydä puuilo ja/tai motonet.
Huh mitä myyjiä xxl peppuineen. Jotku kalsarit tarvii tod näk hakea vielä.
Mulla on nyt salille meno vain siitä kiinni että saan mentyä sinne.Huomaan jo miettiväni että otan sittenkin 6kk jäsenyyden salille jota halveksun kun pitää ovet auki tässä tän paskan keskellä... en ole vielä antanut periksi ja jatkan halveksuntaa salia ja siellä käyviä kohtaan.... kunnes sorrun itsekin.