Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin muuten tuossa vähän aikaa sitten keskustassa kun pulu kaatui. Oikeastaan se pulu kamppasi itsensä. Alicia olis varmaan ilahtunut tuosta näystä :ROFLMAO:
Rusakko meinas juosta tänään päälle! En tiedä säikähtikö rusakko vai minä enemmän, todnäk rusakko. Jännittävä luonto. Näin myös jäniksen töihin kävellessä.
 
Instagramiin päsähti seuraaja pyyntö joltain tsikulikulilta jolla kivan kuuloinen lontoonkielinen nimi ja tietysti minä hyväksyin hänet heti koska uskon vetovoimani vetävän ties mitä sellaisia.
No sitten tuli syräntä ja minä aattelin että nyt on kansainvälistä menoa mutta en vastannut, nyt tuli jotain viestiä että etsii täydellistä miestä tjsp. Eli eukkohan osui heti kerrasta oikeaan osoitteeseen, teksti tosin lontooksi jota en haasta kovin hyvin.

Kaikkihan nyt tietää että tässä on suuren tai oikeastaan minun tapauksessa pienenluokan kusetusta mutta aletaanko leikkimään?

Oliko naisolettu hyvin varustettu kaiken lisäksi?
 
saunanraittiina, pakasta vedetty tiisörtti päälle, kyllä kelpaa

2F60BCB3-0874-4DC5-8CF4-99060DA3C4B5.jpeg
 
Uskooko joku että ei paljon napostele näin irtisanoutuneena. Vielä olis deliverableja ja deadlineja. 2kk irtisanomisaika. Sanoin kyllä että kuukauden ihmettelen ja jään lomille. Pomo sano ettei onnistuis. En viittinyt masentaa sanomalla, että oli ilmoitusluontoinen asia.
Hä? Ite irtisanouduit työntekijänä, ymmärsin? Lain mukaan maksimi on 1 kk, tää jos oot ollu töissä yli 5 vuotta. Muuten 14 vrk.
 
Back
Ylös Bottom