Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
One Plussan olisin ostanut mutta nyt haluan tukea mahdollisimman vähän Kiinaa.
Katselin jo jotain Nokialaista. Mulla on ollut elämäni aikana vain yksi nokialainen... Samsungia en ehkä halua kun sellainen on kaikilla.
Muita merkkejä?

Google pixel. 4a tulee kohta joka on aika lyömätön keskihintaluokassa. Toki jos 1000€+ haluaa laittaa niin ne sitten erikseen. Matkapuhelinfoorumilta saa kyllä hyvin tietoa eri vaihtoehdoista
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikonloppu alkoi.

1587735665477.png
 
Munkki nauttimatta, edelleen.

Mutta, kun lähden tekeen vähän (hanskojen) käteenveto hommia, niin voisi kipaista munkillekin.

Edit, tai no mukaan. Jaksa pihallakaan nyt jauhaa.
 
Instagramiin päsähti seuraaja pyyntö joltain tsikulikulilta jolla kivan kuuloinen lontoonkielinen nimi ja tietysti minä hyväksyin hänet heti koska uskon vetovoimani vetävän ties mitä sellaisia.
No sitten tuli syräntä ja minä aattelin että nyt on kansainvälistä menoa mutta en vastannut, nyt tuli jotain viestiä että etsii täydellistä miestä tjsp. Eli eukkohan osui heti kerrasta oikeaan osoitteeseen, teksti tosin lontooksi jota en haasta kovin hyvin.

Kaikkihan nyt tietää että tässä on suuren tai oikeastaan minun tapauksessa pienenluokan kusetusta mutta aletaanko leikkimään?
 
Jotain ruokaa sovittiin tilattavan illaksi, mutta sutii tyhjää, että mitä pitäs tilata.. Kunnon kinkkiä ei taida oikein nyt olla auki.. joku riisi + frittikana -mäiske menis nyt hyvin.
 
Ei kyllä edes saldo riitä, jotenkin vaan tykästynyt tuohon laatikkoon, ennen pidin ihan helvetin rumana mutta niin se vaan mieli muuttuu.
Hinnat alkaa olla kohdallaan.

Toissapäivänä poikkesin yhden kaverin verstaalla, hänellä on siellä takimmaisessa nurkassa ollut kohta 20vuotta jemmassa sellainen auto kuin Plymouth Barracuda.

Nykyhintaa ei uskallettu etes arvailla, vaikka laite ei ole tällä hetkellä ajokuntoinen.
 
Se on muuten virhe kahtoa, että tuossahan on kivasti päivän päätteeksi kaksi näppärää puhelua! 2 min puhelu venähti puolen tunnin puheluksi. Toiselle piti sitten askarrellapaskarrella lähetettä ja sitten totesin, että yks ja sama tämä konkurssi ja jututin parin asian osalta viisaampaa ihmistä. Joten päivä venähti.
Kotimatkalla 4x6min vedot, täyttä paskulia. Prkl.
 
Mulla oli original kuntoinen 65 fastback mustang nuorena ja komeana, vituttaa vieläkin kun joutui suoraan sanottuna rahapulassa sen myymään.
Myyntihinta oli markoissa 42 000mk eli sen 7000e ja siihen oli laitettettu just mm. tehdaskunnostettu 302.
 
Back
Ylös Bottom