Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla oli original kuntoinen 65 fastback mustang nuorena ja komeana, vituttaa vieläkin kun joutui suoraan sanottuna rahapulassa sen myymään.
Myyntihinta oli markoissa 42 000mk eli sen 7000e ja siihen oli laitettettu just mm. tehdaskunnostettu 302.
Siinähän se näkyy olevan.

Used-1965-2.jpg

Ja Poppiskin kuvassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo on nyttenkin ollu tv:ssä auki useamman tunnin, ja yhtään hirveä ei etelleenkään ole näkynyt.

Muuten kyllä parasta ohjelmaa mitä töllöstä tulee.

e: 7 poroa juuri nyt
Hmm, en nyt ole ihan varma menikö (huono) puujalkavitsi vähän ohi :unsure:
"paloi poroksi"

Mutta joo, varmasti voittaa tv:n tarjonnan. Siihen ei kyllä paljoa vaadita...

Instagramiin päsähti seuraaja pyyntö joltain tsikulikulilta jolla kivan kuuloinen lontoonkielinen nimi ja tietysti minä hyväksyin hänet heti koska uskon vetovoimani vetävän ties mitä sellaisia.
No sitten tuli syräntä ja minä aattelin että nyt on kansainvälistä menoa mutta en vastannut, nyt tuli jotain viestiä että etsii täydellistä miestä tjsp. Eli eukkohan osui heti kerrasta oikeaan osoitteeseen, teksti tosin lontooksi jota en haasta kovin hyvin.

Kaikkihan nyt tietää että tässä on suuren tai oikeastaan minun tapauksessa pienenluokan kusetusta mutta aletaanko leikkimään?
Mulle tuli muutamassa viikossa noita paljon, ehkä 20? Olisi pitänyt yksi hyväksyä, mitähän se olisi ollut multa vailla?

Oli jännä tunne siirtyä parin päivän Macanilla ajamisen jälleen omaan kotteroon. Niinku olis saaviin istunu...varmaan perse verillä kun raapinu asPHalttia.

jouduin sulkemaan vastaanottimen hyvin varhaisessa vaiheessa lähetystä

huuhuh ja vielä kerran huhhuh

kerros, Minua palveltiin välittömästi terassille astumisen jälkn, ei jäänyt miettimisaikaa
autokaistan viiden henkilöauton jono ei liikahtanut senttiäkään sillävälin, kun meikämustis jo poistui kävellen suoritetulta pistolta ohituskaistalle ja karautti henkilöautolla pihasta pois
ehkä pitivät jonottamisesta autoluukulle, samaanaikaan kun jalkaMiesten kaista ammottaa tyhjyyttään
Täällä on kans suosittu pitkäikäinen nakkari, varsinki ruokisaikaan raksamiesten ja muidenki suosiossa. Autokaistalla saattaa olla viis-kuus autoa jonossa, kaikki kolme parkkiruutua tyhjänä, porrasluukulla ei ketään. Ku ajat parkkiin, nouset autosta ja meet luukulle, toinen kahdesta työntekijästä palvelee heti sua. Kai se jonottaminen on toisista kauheen kivaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom