Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kuolema meinasi tulla kun roudasin kauppakassin himaan kävelleen. Edelleenkään ei silmät tarkentuneet pihalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyttötarkotus olis hiekkatie/mettäpolut.
XGVVeRlV0.png
 
Upsis. Apsilta hampurilaisateria. Lihavaa. Huomenna pitää juosta ja paljon. Tyhmä minä. Tyhmä.
Vuosien saatossa useamman söin ja aina oli hirveä pettymys. Ruokailun jälkeen aina mietti, että miksi tulin taas tänne ja vielä burgeri.

Mutta, nehän uudisti ne burgerit tässä vuoden sisällä. Onko nyt maukkaampia, sillä näitä en ole käynyt testaan?
 
@doownek mun pitkät lenkit on atm vasta 70 minsaa ja syksyllä ajattelin juosta puolikkaan. Nyt laitat säki sen korkin kii nii ei oo mitään ongelmaa syksyllä juosta 21.1km
Mä kävin tänään 1,5h lenkillä. Oli semi raskasta, kun koitti pitää hyvän asennon ja mutkasia teitä. Meni kyllä reippaasti pari maratonia.

Niin siis moottoripyörällä.
 
@sanmig

 
Vaimo sano että tarvii kickbiken koiravetovehkeillä. En kai voi muuta kuin panna vastaan.

599e cross fix ja 699e cross max 20hd, molemmat koiravermein. Satkulla saa lukittavan joustokeulan ja hydrolevyt mekaanisten sijaan. Ja mettään pitäis päästä.

Hö?

edit. Satkuun tulee joustokeulan ja hydraulisten jarrujen lisäks lokasuojat.
Mulla olis. En tosin kyllä myy, mutta ihan vaan ajattelin tiedottaa :ROFLMAO:
 
Mulla olis. En tosin kyllä myy, mutta ihan vaan ajattelin tiedottaa :ROFLMAO:

Haist vit sit :D

Eiku mikä malli? Onko hyvä, onko käyttöä?

Väittävät että Vizsla olis nopein koira vinttikoirien jälkeen niin teoriassa tollasella vois saada kätsysti juoksutettua. Pyörällä ei uskalla oman turvallisuuden vuoksi.
On meillä kaks vinttikoiraakin, mutta ne on eläkkeellä.
 
Vuosien saatossa useamman söin ja aina oli hirveä pettymys. Ruokailun jälkeen aina mietti, että miksi tulin taas tänne ja vielä burgeri.

Mutta, nehän uudisti ne burgerit tässä vuoden sisällä. Onko nyt maukkaampia, sillä näitä en ole käynyt testaan?
Testasin sillon kun ne uudistui. Kaks kertaa samalla kertaa.

Rucolaa burgerin välissä.. tai ihan missä vaan välissä. Vaikka pers-.

:yäk:
 
Haist vit sit :D

Eiku mikä malli? Onko hyvä, onko käyttöä?

Väittävät että Vizsla olis nopein koira vinttikoirien jälkeen niin teoriassa tollasella vois saada kätsysti juoksutettua. Pyörällä ei uskalla oman turvallisuuden vuoksi.
On meillä kaks vinttikoiraakin, mutta ne on eläkkeellä.
Löytyy sekä Kickspark Max (lumelle) että Kickbike (oisko Max jotain?). Täällä pari isoa husky-sekoitusta + isohko laika-sekoitus, jolla energiaa paljon.

Enemmän tulee mentyä kävellen, juosten, pyörällä ja rullaluistellen. Ja toki metsällä juoksennellen. On noi silti mukavaa vaihtelua ja kun yhellä on vetohaluja ihan kunnolla, on mukava antaa toteuttaa.

E. Noistakin 1 on sairaan nopea. Pari rusakkoa on saatu vauhdista kiinni. Mutta enemmän silti kunnioitusta herättää se jäätävä kestävyys. Ei lopu koskaan. Saman tyyliset koirat vetää valjakkokisoissa esim. Idiratrodia Alaskassa, 1000 mailia alle 10pv.
 
Viimeksi muokattu:
Vuosien saatossa useamman söin ja aina oli hirveä pettymys. Ruokailun jälkeen aina mietti, että miksi tulin taas tänne ja vielä burgeri.

Mutta, nehän uudisti ne burgerit tässä vuoden sisällä. Onko nyt maukkaampia, sillä näitä en ole käynyt testaan?
Eipä nuo kummosia ole, mutta tulipahan syötyä.
Sunnuntai sauna + puolikas sidukka. Ja vähän opiskeluhommia.
 
@sanmig


Tota huutokauppaahan vois seurata ihan mielenkiinnosta. Ei voi olla ketään niin pöljää että menee tarjoamaan jotain. Eihän?
 
Mä kävin tänään 1,5h lenkillä. Oli semi raskasta, kun koitti pitää hyvän asennon ja mutkasia teitä. Meni kyllä reippaasti pari maratonia.

Niin siis moottoripyörällä.

Höpötät sun moottoripyörästä kokoajan, muttet ota mua kyytiin 😭 Mr. Teaser :ruoska:

Mä muuten asetin aikatavoitteen syksylle. Suunnittelin, että alle 2:30 sais olla. :puntti:
 
Jos eilen tapasitte, sanoisin että on aika vakavaa jo.
On joo vasta livenä nähty mutta pitkä veivaaminen takana.
Mutta kyllä mä ihan tosissaan tän aion katsoa ja karsinut jo kaikki mahdolliset viritykset pois.
Viime kesänäkin oli se yksi juttu jossa samana päivänä kun nähtiin olin jo yötä siellä sekä siitä eteenpäin pari kuukautta käytännössä joka yö.
Nyt vain on hieman hidasteena jälkikasvu juttuja, ei tosin esteenä.
 
On joo vasta livenä nähty mutta pitkä veivaaminen takana.
Mutta kyllä mä ihan tosissaan tän aion katsoa ja karsinut jo kaikki mahdolliset viritykset pois.
Viime kesänäkin oli se yksi juttu jossa samana päivänä kun nähtiin olin jo yötä siellä sekä siitä eteenpäin pari kuukautta käytännössä joka yö.
Nyt vain on hieman hidasteena jälkikasvu juttuja, ei tosin esteenä.
Niin onks tälläkin jo lastenlapsia?
 
Niin onks tälläkin jo lastenlapsia?
Tää on kyllä tosi paljon nuorempi.
Tänään just meinas olla sellainen jauhot suussa keskustelu kun puhuttiin mun mutsista ja sanoin että se on sellainen ulla taalasmaa. Tämä totesi siihen että saattaa ihmetellä sitäkin kun hän on niin nuori. Katsoin sellaisella tonnin seteli ilmeellä niin korjas kyllä etten ole siis yhtään liian vanha :LOL:
 
Back
Ylös Bottom