Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
8JgS.gif
 
Vaimo sano että tarvii kickbiken koiravetovehkeillä. En kai voi muuta kuin panna vastaan.

599e cross fix ja 699e cross max 20hd, molemmat koiravermein. Satkulla saa lukittavan joustokeulan ja hydrolevyt mekaanisten sijaan. Ja mettään pitäis päästä.

Hö?

edit. Satkuun tulee joustokeulan ja hydraulisten jarrujen lisäks lokasuojat.
 
miksei fat max

vähän kapeat kummit kyllä, mutta niitä myydään uusia, paksumpia
 
miksei fat max

vähän kapeat kummit kyllä, mutta niitä myydään uusia, paksumpia

Täälpäi ei oo hankikantoja missä potkutella. Ja muutoinkin talvella nais-imiset pysyy takan ääressä. Käyttötarkotus olis hiekkatie/mettäpolut. 200-300e lisää pelkistä renkaista.
 
Täälpäi ei oo hankikantoja missä potkutella. Ja muutoinkin talvella nais-imiset pysyy takan ääressä. Käyttötarkotus olis hiekkatie/mettäpolut. 200-300e lisää pelkistä renkaista.

jannu on liian ominaisuuspainotteinen, Minä kun teen hankintoja ominaisuuksia suuremmassa roolissa ulkonäkö, henkilöautossa etenkin, myös polkupyörät on ostettu ulkonäköedellä

ulkonäkösyistä taskupuhelimissakaan en ole ikinä käyttänyt mitään suojuksia, kun ne on niin pannahisen rumia

pitäis tilata läskiin tommoset, Suveksi

 
jannu on liian ominaisuuspainotteinen, Minä kun teen hankintoja ominaisuuksia suuremmassa roolissa ulkonäkö, henkilöautossa etenkin, myös polkupyörät on ostettu ulkonäköedellä

ulkonäkösyistä taskupuhelimissakaan en ole ikinä käyttänyt mitään suojuksia, kun ne on niin pannahisen rumia

Tämä on kyllä totta. Ei mulla ole ulkonäkö edellä hommattu mitään muuta ku emäntä.
Kaikissa painaa funktionaalisuus ja hinta/laatu. Sillä periaatteella, että tuote on vitun hyvä ja laadukas, että kestää iän. Tai niin edullinen, että ei herätä tunteita dumppaa roskiin. Ei mitään siltä väliltä.
 
korkin kii nii ei oo mitään ongelmaa syksyllä juosta 21.1km

Munkin pitäisi, kun viime syksynä puolikas jäi muuttoprojektin takia väliin, vaikka olin periaatteessa riittävässä jamassa selviämään sen ehkä hengissä, ja sen jälkeen on kuntokäyrän derivaatta ollut jatkuvasti negatiivinen. Mutta kun kalja on liian hyvää, muuta tekemistä liikaa ja salitauko koronan takia vie innon liikuntaan ylipäätänsä.
 
Back
Ylös Bottom