Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3 lajitoveria paikalla.
Itse ajattelin käydä tänään biljardisalilla, kahdelleen. Alkaa tää konsolin naputtaminen ja lenkki pari päivässä vähän käymään yksitoikkoiseksi. Eilen jo suunnilleen mietin töidenkin tekemistä vapaapäivänä tylsyyteeni.
 
Itse ajattelin käydä tänään biljardisalilla, kahdelleen. Alkaa tää konsolin naputtaminen ja lenkki pari päivässä vähän käymään yksitoikkoiseksi. Eilen jo suunnilleen mietin töidenkin tekemistä vapaapäivänä tylsyyteeni.

Lajitovereita vielä paikalla: 1.
 
Hetken kävi mielessä että ettis jonkun koomapotilaasta maratoonariksi ohjelman mutta onneksi meni ohi tälläinen turhanpäiväinen ajatus.
 
Fribatyypit!
Joku tais sanoa että oli ostanut Prismasta jotain kiekkoja niin jeesatkaa kun voisin pari nopeempaa kiekkoa ostaa niin oisko sanoa ihan eksaktin kiekon tai pari minkä voisi tälläinen nyybi voisi hommata? Tai sitten XXL kaupasta?
 
Ei tuu olemaan mahdollista.
Mulla on toi VK alue aina ollut tosi surkea ja jos oikeasti meinaisi sellaista juosta niin ehkä ensi vuoden syksy voisi olla realistinen.
Hyvin ehtii syksyksi sellasee kuntoo, että puolikas onnistuu! Lähet jyväskylää juoksemaa. Asia päätetty!
 
1293321-11-20200418095530.jpeg
 
Itekin oon puolikkaan kertaallee laahustanut. Tää oli sellainen yllytyscase.

Yksi kaveri harrastaa ultria ja toinen maastojuoksuja. En lähe kummankaan kanssa kestävyyttä treenaamaan paitsi terassille. Siinä voitan aina :ROFLMAO:
Mä lähdin aikoinaan likimain kylmiltään maastojuoksijan ja hiihtosuunnistajan kanssa joukkueena seikkailukisaan. Jostain syystä muistikuvat jälkimmäiseltä päivältä on aika hataria, mutta näköjään "juoksemaan" pystyi vaikka katse jo aika lasittunut taisi ollakin. Maastopyöräily oli paljon vaikeampaa, kun jostain kumman syystä sitä törmäsi joka ainoaan kiveen ja kantoon. Aivot käski kiertää, mutta signaali ei enää ehtinyt käsiin asti... 😅
 
Back
Ylös Bottom