Syöminen onnistuu. Just muistin, että marjapiirakka odottaa jääkaapissa syöjäänsä.
No siinähän tavoitetta. Ja kun se tavoite ei enää etene, voit alkaa kisaamaan autosimulaattorikisoissa. Kun on pelit ja vehkeet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syöminen onnistuu. Just muistin, että marjapiirakka odottaa jääkaapissa syöjäänsä.
Palle Runqvist ja Myyntimies Mynttinen!
Tässähän kävi harmillisesti ja ratti hajosi (en ollut mitenkään osallinen tapahtuneeseen). Joten en pääse valitettavasti ajamaan. Oon mä nuutamat kerrat ajanu!No siinähän tavoitetta. Ja kun se tavoite ei enää etene, voit alkaa kisaamaan autosimulaattorikisoissa. Kun on pelit ja vehkeet.
Tuokin voisi olla hyvä kisa! Eikä mahdottoman kaukana. Tasanen maasto.Mä ajattelin 19.9. juosta sen puolikkaan
Tuokin voisi olla hyvä kisa! Eikä mahdottoman kaukana. Tasanen maasto.
Saattaa olla samoja piirteitä tämän viattoman tyttölapsen kanssa.Niin just.
Ooo! Jos selviän juoksemaan nii voit vilkutella mullekin!
Nähtävästi myös muussa elämässä tarvin jotai tavoiteltavaa.
Palle Runqvist ja Myyntimies Mynttinen!
Petopunkkari Ramon.
Matalassa vedessä se kanakin kusee!
korjattuKetju täynnä juoppoja, mihin minä olen eksynyt?
#terveydeksi
Tohtorille suosittelen: 50km
Varustelekan Etäsotilasmarssi 25.-26.4.2020
Koska ruton takia Etelä-Karjalan Sotilasmarssi ja muut vastaavat on peruttu, niin päätettiin laittaa pystyyn Varustelekan Etäsotilasmarssi (VES). Katso tapahtuma Facebookissa. Homma menee yksinkertaisuudessaan niin, ettäwww.varusteleka.fi