Täällä lämpeäis parhaillaanTaisin vähän kylmettyä tuolla ulkona tuulessa. Olispa sauna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä lämpeäis parhaillaanTaisin vähän kylmettyä tuolla ulkona tuulessa. Olispa sauna.
Täällä lämpeäis parhaillaan
Just näin, osasta jo repsotti aika pahasti, osa lähti ihan yhtenä kappaleena.Vetelitkö @-kake- siis kelmut ite irti ja maalasit uudelleen?
Jos näin, niin enpä ole tullut ajatelleeksi, että sekin on toimiva vaihtoehto.
Sauna jää välistä. Ei kykene.
Maanantaina alkaa uudelleen polarin juoksuohjelma, tavoitteena 5.9. Kuopio maratonilla puolikas. Menny tää viikko vielä palautellessa. Huomaa, että ei iha parhaassa iskussa vielä ole. Ja totesin, että jos jätän ohjelman alottamatta jää juoksukin todnäk vähälle ja se on sitten heihei juoksukunto. Pakko ottaa kovat keinot käyttöön.
Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa!Mun juoksukisainnon on pilannut se, että juoksin heti ekan (ja toistaiseksi vikan) maratonin alle 4 tunnin ja ei voi nyt lähteä muuta kuin parantamaan tai jättää menemättä. Eli helppo valinta jälkimmäinen.
Ooo! Jos selviän juoksemaan nii voit vilkutella mullekin!Samis! Minäkin olen osallistunut pari kertaa Kuopio maratonille! Kaverin mies juoksee puolikasta, niin ollaan menty Vänärille vilkuttamaan ja syömään jätskiä. Viimeksi mentiin siitä lounaalle ja sitten drinksuille ja sitten vielä useammille yksille. Oli tosi hauskaa. Osallistun varmaan tänäkin vuonna.
Yksi puolikas oli taustalla 2:13. Tolla maratonilla eka kierrokseen meni 2:02 joten toinen puolikas piti vetää alle 2h. 3:56:jotain oli loppuaika. Olin tyytyväinen kyllä ilmoittautuessa arvioin 5,5h, mutta tuli innostuttua treenatessa. Tuon rikkominen vaatisi aika paljon muusta luopumista, että voisi juosta niin paljon.Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa!
Aattelin pysyä maratonista vielä erossa. En tiiä millasee kuntoon sitä ehtis puolikkaalle, jos hyvin sujuis. Kai sitä pitää ennätys ottaa tavoitteeksi vähintään.
Tyylikästä. Saa varmaan hyvät, kun pinnat on kelposet maalailla kalvon irroituksen jälkeen.Vessassa näitä ihania kelmuovia vielä onkin. Tänne vaihtuu koko kalusteet.