Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
menaan katsoa sub, katsastus nähty, suosittelen

@TJJ olipas jerikos päiväystä, helmikuu -22
 
suåsittelen harrastamaan #ajankuluksi niin ei tarvi selitellä
Mun pää kaipaa muuta, ku ajankuluksi harrastamista. Ei antanu luonne viime viikollakaa hölkötellä puolikasta rauhassa, kun ties mihin aikaa viime kesänä puolikas meni. Salillakin oli mukavaa, kun oli voimanostossa tavotteet. Ny ollu siellä perseilyä, kun ei ole selkeitä tavoitteita.

Nähtävästi myös muussa elämässä tarvin jotai tavoiteltavaa. Opiskelu tarjos selkeitä tavoitteita ja itsensä haastamista, ainakim jossakin määrin. Vuosi nyt mennyt työelämässä itseä etsiessä ja jotai suuntia sekä tavotteita tarvii varmaan tähänkin. On tämä hanurista.
 
Mun pää kaipaa muuta, ku ajankuluksi harrastamista. Ei antanu luonne viime viikollakaa hölkötellä puolikasta rauhassa, kun ties mihin aikaa viime kesänä puolikas meni. Salillakin oli mukavaa, kun oli voimanostossa tavotteet. Ny ollu siellä perseilyä, kun ei ole selkeitä tavoitteita.

Nähtävästi myös muussa elämässä tarvin jotai tavoiteltavaa. Opiskelu tarjos selkeitä tavoitteita ja itsensä haastamista, ainakim jossakin määrin. Vuosi nyt mennyt työelämässä itseä etsiessä ja jotai suuntia sekä tavotteita tarvii varmaan tähänkin. On tämä hanurista.

Kannattaa ottaa tavoitteeksi lepäillä mahdollisimman paljon. Jaksaa sitten harrastaa #ajankuluksi, kun on hyvin levännyt.
 
Mun pää kaipaa muuta, ku ajankuluksi harrastamista. Ei antanu luonne viime viikollakaa hölkötellä puolikasta rauhassa, kun ties mihin aikaa viime kesänä puolikas meni. Salillakin oli mukavaa, kun oli voimanostossa tavotteet. Ny ollu siellä perseilyä, kun ei ole selkeitä tavoitteita.

Nähtävästi myös muussa elämässä tarvin jotai tavoiteltavaa. Opiskelu tarjos selkeitä tavoitteita ja itsensä haastamista, ainakim jossakin määrin. Vuosi nyt mennyt työelämässä itseä etsiessä ja jotai suuntia sekä tavotteita tarvii varmaan tähänkin. On tämä hanurista.

minä aina sieltä mistä helpoimmalla pääsee

ja tämä elokuvahan on nähty, höh
 
Kannattaa ottaa tavoitteeksi lepäillä mahdollisimman paljon. Jaksaa sitten harrastaa #ajankuluksi, kun on hyvin levännyt.
Tohtorille suosittelen: 50km

 
Kannattaa ottaa tavoitteeksi lepäillä mahdollisimman paljon. Jaksaa sitten harrastaa #ajankuluksi, kun on hyvin levännyt.
Ääääääääää...

minä aina sieltä mistä helpoimmalla pääsee

ja tämä elokuvahan on nähty, höh
Synnyin jalat edellä ja senkin vitkutin niin pitkälle, että meinas tulla jo hätä. Syntymästä lähtien asiat vaikean kautta.
 
Katsoin: samaa. En usko että pääsee vanhax.

on tämä kyllä herkullinen tuote

38BDE5CE-33E6-494A-98C8-70FB302C1617.jpeg
 
Tohtorille suosittelen: 50km


Ei vitussa. Eikä helvetissä. Tai no ehkä just helvetissä. Mutta ei sielläkään ole riittävän isoa asetta saada minua tuollaista tekemään.

Ei.
 
Ei vitussa. Eikä helvetissä. Tai no ehkä just helvetissä. Mutta ei sielläkään ole riittävän isoa asetta saada minua tuollaista tekemään.

Ei.
Ruoka- ja juomataukoineen 12h setti.

Vaihdat vaan sukkia riittävän usein ja tauolla aina maiharit pois jalasta.

Menee helposti. Käyt vaikka Lapualla kävellen.
 
Back
Ylös Bottom