Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vlukolle kuitenkin tulee jostain se virta...?

2t akuton mopo kyseessä.
Virtaa se yleensäkin tekee, kun valot syttyy polkiessa. En oo tuota mitannut ja en ihan kaikkea tajua, mutta päättelin, että jotkut pitäisi yhdistyä, kun avainta kääntää.
 
Vittu kuntit! Nyt se tuli. Ensimmäinen alle par tulos! Ja vielä tuolle umpimettäradalle!

vielä puuttuu holari ja bogeyfree kierros (jälkimmäinen oli alaraudan päässä)
katso liitettä 217507katso liitettä 217508
Lähen kans kohta metsästään puolikasta. Mailalla ja pallolla. Voin kertoa, että ei oo tulossa. Teoriassa pitäs olla ihan helppo homma.
 
Vittu kuntit! Nyt se tuli. Ensimmäinen alle par tulos! Ja vielä tuolle umpimettäradalle!
Ei mitään tietoa, miten helppo tai vaikea tuo rata on, mutta kyllä 18 väylää miinukselle on aina hyvin.

Yhden kymppiväyläisen saanu ite alle parin ja tota vieressä olevaa 5 väyläistä kolmen kierroksen pakettina, mutta esim. tuo meidän useasti heittämä 18 väyläinen (Hiiska) on niin vaikea, että ei kyllä tule tänä kesänä tai varmaan vielä seuraavanakaan, että sen heittäisi meikäläinen miinukselle.
 
Juu, minulle näyttelijäntyö on erikoistehosteita tärkeämpää, joten sen vuoksi pidän elokuvista joissa ns "ei tapahdu mitään" - paitsi katsojan päässä. Elokuvanäyttelijä, joka tekee myös teatterirooleja on ammattitaidoltaan jotain muuta kuin julkkis/tähtönen ja eurooppalaisissa näyttelijöissä on enemmän ulkonäkö- ja ikäjakaumaa kuin Hollywoodin tuotteissa. Poikkeuksia toki on, etenkin vanhemmassa ikäkunnassa.
 
Helpompi kuulostais olevan matalien taajuuksien suhteen. Pikaisesti arvioiden kuulostaa siltä, että tästä on kyllä leikattu jotain noita ihan matalimpia taajuuksia veks, mitä Cold White Lightilla taas on. Enpä ollu pitkään aikaan kuunnellukaan tämän ajan Rautiaista :)

muoksista. ja näissä mun kajareissahan lähtee vaste tippumaan nopeasti 35hz jälkeen, ettei nää oo yksinään ihan parhaat pöntöt bassofiilistelyyn. Saatanan kovaa nää kyllä soi, jos sille on tarvetta :D

näköjään lähteissä on eroja

laitoin laserlevyn pyörimään niin johan rupes mörisemään, lp on näköjään paljon keskiäänipainotteisempi, kitarat särisee paljo hienommin siltä, mutta cdllä on kyllä matalaa
 
Mä en tajua miksi kaikki naiset ketä tapaan on enemmän tai vähemmän leimattuja.
Mulla ei ole yhen yhtä ja ei ole mikään sellainen habitus jonka pitäisi sellaisia vetää puoleensa.
Johtunee siitä että tatuoinnit on ollut aika pitkään tosi suosittuja.
Mulla on kaksi tatuointia, mutta mulle on ihan sama onko miehellä niitä. Itseasiassa liikaa tatuoitu on jo turn off.
 
Johtunee siitä että tatuoinnit on ollut aika pitkään tosi suosittuja.
Mulla on kaksi tatuointia, mutta mulle on ihan sama onko miehellä niitä. Itseasiassa liikaa tatuoitu on jo turn off.
Se on totta että suosittuja, alkaa vissiin olemaan jo meillä miehilläkin että minunkaltainen luomunahka melkein poikkeus. Eikä mua ole haitannut noi tatskat sen enempää vaikka joillain on tosi paljonkin. Kunhan perseessä ei lue tyyliin Pertti niin ei latista tunnelmaa.
 
Se on totta että suosittuja, alkaa vissiin olemaan jo meillä miehilläkin että minunkaltainen luomunahka melkein poikkeus. Eikä mua ole haitannut noi tatskat sen enempää vaikka joillain on tosi paljonkin. Kunhan perseessä ei lue tyyliin Pertti niin ei latista tunnelmaa.

Luomunahka alkaa tosiaan olla harvinaisuus. Taitaa kaikilla minunkin tuntemilla jonkunlainen tatska olla
 
näköjään lähteissä on eroja

laitoin laserlevyn pyörimään niin johan rupes mörisemään, lp on näköjään paljon keskiäänipainotteisempi, kitarat särisee paljo hienommin siltä, mutta cdllä on kyllä matalaa
Okei, minä soittelin molemmat Tidal hifistä.

Noin mielenkiinnosta, niin eihän sulla signaaliketjussa ole mitään sellaista, mikä vois tehdä eroja CD:n ja LP:n välille?
 
Vittu että vituttaa tämä koronavikinä.

Missä se kuuluisa suomalainen sisu? Veljeä ei jätetä -periaate?

Vaikka olenkin hetkittäin valmis tönäisemään valikoidun asiakkaan hissikuiluun, niin sillä kakkavaipassa makaavalla koronavanhuksella on ihan yhtä suuri ihmisarvo kuin jokaisella muullakin. Eikö ne vanhat ja hauraat ole se, mihin kansakunta on rakentunut. Jos heidän suojelemisekseen en nyt pääse vappuna terassille, niin voi voi. Elämä vaan on kovaa hetkittäin.

Perkele.
 
@vokot

Screenshot_20200418-154020_QuickPic.jpg
 
Back
Ylös Bottom