Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloitettiin tuo kanssa. Vaikuttaa ihan pätevältä.Areenasta löytyy neljä kautta "Le bureau, vakoojaverkosto" -sarjasta.
Joo, tommonen paikallinen, pienempi pulju tuon on aina huoltanut. Tuppaavat vaan ruuhkautumaan aika pahasti aina pyöräilykelien alkaessa, jos on vähänkään myöhässä ite.& paikallista pienyrittäjää pitää tukea, älä vie mihinkää xxl tai muuhun ketjuun
View: https://www.youtube.com/watch?v=4BdQVKatCME
"He doesn't just move the shifter, he makes love to it"
Yllättävän paljon bassoja muuten tällä levyllä. Mullahan on tämmönen akustisesti korkeintaan välttävä kerrostalo-olkkari, jossa on kyllä paksua mattoa, vilttiä ja sohvaa, mutta kaikki seinät paljaana, niin meinaa ruveta kumisemaan, vaikka Genen huonekorjaus toki käytössä. Huonekorjaus tiputteleekin tiettyjä bassotaajuuksia 10-15dB..ennnen lenkkiä #pelkkä ja neulan juoksustusta 33rpm
"Et tuu edes huomaamaan niitä arpia!"
Helpompi kuulostais olevan matalien taajuuksien suhteen. Pikaisesti arvioiden kuulostaa siltä, että tästä on kyllä leikattu jotain noita ihan matalimpia taajuuksia veks, mitä Cold White Lightilla taas on. Enpä ollu pitkään aikaan kuunnellukaan tämän ajan Rautiaistamites Rautiaisen kylmä tila soi huoneistossasi?
Soi juurRautiaisen kylmä tila
"Perushelppo toimenpide ja huomenna pääset kotiin. Pari parin sentin pituista arpea tulee ja nekin huomaamattomilla alueilla."-Aivan järkyttävä kraateri!!
-Niin no, mehän varoitimme että siitä voi jäädä mieto arpi
Olenkohan mä outo kun mun mielestä arvet lisää vain katu-uskottavuutta? Paitsi naisten raskausarvet."Perushelppo toimenpide ja huomenna pääset kotiin. Pari parin sentin pituista arpea tulee ja nekin huomaamattomilla alueilla."
Ei menny ihan näin...
Minä menen samalla linjalla kuin tatuointien suhteen:Olenkohan mä outo kun mun mielestä arvet lisää vain katu-uskottavuutta? Paitsi naisten raskausarvet.