Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vlukolle kuitenkin tulee jostain se virta...?Virtalukolta tulee neljän johdon nippu. Virta-avain käännettynä yleismittarin mukaan mitkään ei yhdisty keskenään.
Johtopäätös —> virtalukossa vika, eikös juu?
katso liitettä 217506
Vlukolle kuitenkin tulee jostain se virta...?
Lähen kans kohta metsästään puolikasta. Mailalla ja pallolla. Voin kertoa, että ei oo tulossa. Teoriassa pitäs olla ihan helppo homma.Vittu kuntit! Nyt se tuli. Ensimmäinen alle par tulos! Ja vielä tuolle umpimettäradalle!
vielä puuttuu holari ja bogeyfree kierros (jälkimmäinen oli alaraudan päässä)
katso liitettä 217507katso liitettä 217508
Veikkaan, että jossain välissä on karmee tuppo karvoja, mitkä estää virrankulun.2t akuton mopo kyseessä.
Virtaa se yleensäkin tekee, kun valot syttyy polkiessa. En oo tuota mitannut ja en ihan kaikkea tajua, mutta päättelin, että jotkut pitäisi yhdistyä, kun avainta kääntää.
Ei mitään tietoa, miten helppo tai vaikea tuo rata on, mutta kyllä 18 väylää miinukselle on aina hyvin.Vittu kuntit! Nyt se tuli. Ensimmäinen alle par tulos! Ja vielä tuolle umpimettäradalle!
Helpompi kuulostais olevan matalien taajuuksien suhteen. Pikaisesti arvioiden kuulostaa siltä, että tästä on kyllä leikattu jotain noita ihan matalimpia taajuuksia veks, mitä Cold White Lightilla taas on. Enpä ollu pitkään aikaan kuunnellukaan tämän ajan Rautiaista
muoksista. ja näissä mun kajareissahan lähtee vaste tippumaan nopeasti 35hz jälkeen, ettei nää oo yksinään ihan parhaat pöntöt bassofiilistelyyn. Saatanan kovaa nää kyllä soi, jos sille on tarvetta :D
Johtunee siitä että tatuoinnit on ollut aika pitkään tosi suosittuja.Mä en tajua miksi kaikki naiset ketä tapaan on enemmän tai vähemmän leimattuja.
Mulla ei ole yhen yhtä ja ei ole mikään sellainen habitus jonka pitäisi sellaisia vetää puoleensa.
Se on totta että suosittuja, alkaa vissiin olemaan jo meillä miehilläkin että minunkaltainen luomunahka melkein poikkeus. Eikä mua ole haitannut noi tatskat sen enempää vaikka joillain on tosi paljonkin. Kunhan perseessä ei lue tyyliin Pertti niin ei latista tunnelmaa.Johtunee siitä että tatuoinnit on ollut aika pitkään tosi suosittuja.
Mulla on kaksi tatuointia, mutta mulle on ihan sama onko miehellä niitä. Itseasiassa liikaa tatuoitu on jo turn off.
Petrus Schroderuksella on kyllä komea ääni.

Se on totta että suosittuja, alkaa vissiin olemaan jo meillä miehilläkin että minunkaltainen luomunahka melkein poikkeus. Eikä mua ole haitannut noi tatskat sen enempää vaikka joillain on tosi paljonkin. Kunhan perseessä ei lue tyyliin Pertti niin ei latista tunnelmaa.
Koskemattomat (2011) oli ihana elokuva myös![]()

Okei, minä soittelin molemmat Tidal hifistä.näköjään lähteissä on eroja
laitoin laserlevyn pyörimään niin johan rupes mörisemään, lp on näköjään paljon keskiäänipainotteisempi, kitarat särisee paljo hienommin siltä, mutta cdllä on kyllä matalaa
Mikä tää ämpärijuttu on?