Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bassoista tulikin mieleen, että tarkoitus oli kyllä ruveta säätään vasta uudessa kämpässä, mutta kun eipä tässä taida talon ostokaan edetä, niin jos rakentaisi muutaman bassoansan tänne nurkkiin. Lähistöltä saa putkieristevillaa mittaan katkaistuna, niin pitää ostaa ja tehdä vaan jotkut levyt päihin ja katsoa, missä saisi verhoiltua.

Tokko tästä huoneesta kovin hääviä saa noinkaan, mutta näkis vähän vaikutusta noihin huonekorjauskäppyröihin.
 
Olenkohan mä outo kun mun mielestä arvet lisää vain katu-uskottavuutta? Paitsi naisten raskausarvet.
Eipä mua arvet haittaa. Suolistoneuvos ehdotti lähetteen tekemistä jossai vaiheessa plastiikkakirurgille mutta veikkaan, että tissejä en olis sieltäkään saanu, ainoastaan vatsan arven siistimistä. Ihan hyvät arvet on. Kaverikin tokas pari kuukautta sitten, että ei ottanu sillä mitenkää enää silmään. Saattaa tietysti ammattikin sokeuttaa arpien osalta. Uimahallissa lapset joskus kauhistelee ja ihmettelee :giggle: :giggle: :giggle:
MISSÄ PEKONI?!

Jälkiruokaakin pöydässä valmiina, HYVÄ!
Paistetut kinkut korvaa sen. Pekoni ois ollu jees!
 
Minä menen samalla linjalla kuin tatuointien suhteen:
katso liitettä 217501
Tosin, ehkä nyt ne elämän tuomat kolhut on vain neutraaleja. Ei niille mitään mahda.
Mä en tajua miksi kaikki naiset ketä tapaan on enemmän tai vähemmän leimattuja.
Mulla ei ole yhen yhtä ja ei ole mikään sellainen habitus jonka pitäisi sellaisia vetää puoleensa.
 
Oletan, että moni täällä on pääosin liian vanhoja. Mutta muistaako kukaan 2000-luvun alussa olleita beyblade hyrriä joilla kisailtiin toisia vastaan se kummalla hyrrä pysähtyi ensimmäisenä hävisi.

Perustuu samannimiseen mangaan/anime sarjaan. Pelaakohan nykylapset enää noilla?
Vanhemmalla pojalla oli noita beyblade juttuja.
 
Päivän pähkinä, mistä löytää kipinä Riejuun.

FDF1B119-C173-487F-8EDC-85CC0D118511.jpeg
 
Täällä oli italo-sarjoista läppää, niin on taas kehuttava Netflixistä löytyvää Suburraa (Blood In Rome). Toinen kova on Gomorrah, ehkä löytyy HBO:lta, ei varmuutta.

Ja molemmista on toki myös pätevät leffat olemassa.
 
Vanhemmalla pojalla oli noita beyblade juttuja.

Vietiin niitä aina kouluun ja välitunneilla pelailtiin tehtiin aina joku rinki ja sitten kaksi pelaajaa pelasi vastakkain. Sen muistan, että tää villitys tuli pokemon korttien jälkeen jotka taas olivat ensimmäisiä uhkapelejä mitä pelasin. :D
 
e. Ranskalaiset tekee itseasiassa ihan hyviä leffoja. En muista nähneeni paskaa ranskalaista. En kyllä voi väittää montaa nähneeni.
Noh, kehun tässä välissä myöskin ranskalaisia, Areenasta löytyy neljä kautta "Le bureau, vakoojaverkosto" -sarjasta. On hyvä.

"Le bureau" on aivan mielettömän hyvä. 🥰 Formidable! Magnifique! Nyt menossa jo kolmas kausi.

Eurooppalainen sarja- ja elokuvatuotanto peittoaa jenkkikaman kevyesti lähes aina.
 
Vietiin niitä aina kouluun ja välitunneilla pelailtiin tehtiin aina joku rinki ja sitten kaksi pelaajaa pelasi vastakkain. Sen muistan, että tää villitys tuli pokemon korttien jälkeen jotka taas olivat ensimmäisiä uhkapelejä mitä pelasin. :D
Kauhea huuto noilla oli ainakin mikä niistä oli paras, ite en kyllä tajunnut niistä mitään muuta kuin että pyöri. Poitsu on nyt 20v eli varmaan jotain 12 vuotta sitten?
 
Tuossahan on ilmiselvästi koronakeuhkot! Tuollaisia pyörylöitä näkyy kuvantamistutkimuksissa. Kajsna on selvästi aikaansa seuraava maalari.
Eli tommosia etin sitte kuvantamistutkimuksista!
Hienosti olet tehnyt noi vesipisarat.
Kiitos! Pinterestissä tuli vastaa pisarakuva ja aattelin kokeilla, kun tausta on ollu oottamassa lisäideoita tovin.
 
Eurooppalainen sarja- ja elokuvatuotanto peittoaa jenkkikaman kevyesti lähes aina.
Riippuu kyllä aika paljon tyylilajistakin. Eihän täällä ole paukkuja kilpailla noiden todella suuren budjetin tuotantojen kanssa, mutta siis esim. erilaisia dekkarisarjojahan on pohjoismaisiakin vaikka kuinka monta hyvää. Kuten on dekkarikirjailijoitakin.

Mutta joo, aika suureksi osaksi itsekin tulee nykyään katsottua joko pohjoismaalaisia tai muita eurooppalaisia sarjoja. Jopa Suomesta on tullut täysin katsottavia dekkaripätkiä (Karppi, Sorjonen).
 
Virtalukolta tulee neljän johdon nippu. Virta-avain käännettynä yleismittarin mukaan mitkään ei yhdisty keskenään.

Johtopäätös —> virtalukossa vika, eikös juu?

192217DD-2163-4E67-9EDB-E75F4C885195.jpeg
 
Back
Ylös Bottom