Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai oho pitikö olla ysäriä. Hupsis.

Noh, kehun tässä välissä myöskin ranskalaisia, Areenasta löytyy neljä kautta "Le bureau, vakoojaverkosto" -sarjasta. On hyvä.
 
Juttelin yhden naisen kanssa ja kysyi että mikä on mun huonoin puoli.
Vastasin että ajoittaiset turhat kiukun puuskat, nainen vastasi että helppo juttu kun hoituu vetämällä housut kinttuun ja poskihoidolla.
Olen myyty :heart:
Poppis päästää sut liian helpolla. Pientä ball-bustingiahan tässä kaipaisi. Siis sijaiskärsijänä korkeintaan.
 
Dunno, ostin joskus Anttilan ale-laarista kun halvalla sai (dvd), heräteostoksena. Yllätti positiivisesti.

Joo vois olla mielenkiintoinen näkökulma italiaanojen tekemänä. Melkoista menoa siellä oli kun semmonen muistijälki jäänyt nuoruudessa puoliyhdeksän uutisista täällä korosuomessa, että uutista tuli säännöllisen epäsäännöllisesti siitä, että taas jonkun italialaisen tuomarin auto räjähti.
 
Poppis päästää sut liian helpolla. Pientä ball-bustingiahan tässä kaipaisi. Siis sijaiskärsijänä korkeintaan.
Kerrankin mä tunnustan jotain, tää ei ole poppis.
Enmä jaksaisi niin kyltymätöntä ja kaunista naista kuin poppis, koko ajan sais olla varuillaan ettei toiset miehet vie sitä.
 
Mitäs helvettiä.

Soittakaa Luontoiltaan.

Jos ylipäällikkömme lukisi tätä palstaa, niin hän varmaan soittaisi juuri tuonne ja kysyisi: "Sauli täältä naantalista hei. Näin Pakkotoistolla kuvan tuollaisesta sanotaanko ehkä karvaisestakin ihmisoletustakin. Mikäkähän laji on kyseessä varmuudellakin? Jennikään ei tiennyt. jepjep"
 
Pitäskö sulle tehdä anterioristen aitioiden mini-invasiivinen ns. urheilijan faskiotomia :LOL:
Konservatiivinen hoitolinja tässä vaiheessa.
Mitään mini-invasiivista hömppää. Kajsanan kokemukset mini-invasiivisesta leikkaustoiminnasta taitaa olla sitä luokkaa että alle puolen metrin haavoja ei hyväksytä.
"Et tuu edes huomaamaan niitä arpia!"
 
Back
Ylös Bottom