Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on ihan hyvä joo, mutta aika kauas menee ysäristä.Koskemattomat (2011) oli ihana elokuva myös
Dunno, ostin joskus Anttilan ale-laarista kun halvalla sai (dvd), heräteostoksena. Yllätti positiivisesti.^ ei oo netflixissä?
Penikat aivan tukossa. Aijai.
Poppis päästää sut liian helpolla. Pientä ball-bustingiahan tässä kaipaisi. Siis sijaiskärsijänä korkeintaan.Juttelin yhden naisen kanssa ja kysyi että mikä on mun huonoin puoli.
Vastasin että ajoittaiset turhat kiukun puuskat, nainen vastasi että helppo juttu kun hoituu vetämällä housut kinttuun ja poskihoidolla.
Olen myyty
Dunno, ostin joskus Anttilan ale-laarista kun halvalla sai (dvd), heräteostoksena. Yllätti positiivisesti.
Kerrankin mä tunnustan jotain, tää ei ole poppis.Poppis päästää sut liian helpolla. Pientä ball-bustingiahan tässä kaipaisi. Siis sijaiskärsijänä korkeintaan.
Mitäs helvettiä.
Soittakaa Luontoiltaan.
Ai että, Fulleri. Taas iski ikävä. Ihan oikeesti.Suora lainaus auton myynti-ilmoituksesta:
ÄLÄ SOITA JOS:
- ET OSAA KÄYTTÄÄ / AJAA FULLER-VAIHTEISTOA
- TARVITSET OSTAMISEEN ÄIDIN, TYTTÖYSTÄVÄN, NAAPURIN, PAAVIN TAI JONKUN MUUN INSTANSSIN LUVAN.
- KÄRSIT YKSINÄISYYDESTÄ TAI KAIPAAT VERTAISTUKEA COROLLAN TAKIA.
hehe
Pitäskö sulle tehdä anterioristen aitioiden mini-invasiivinen ns. urheilijan faskiotomia
Konservatiivinen hoitolinja tässä vaiheessa.Pitäskö sulle tehdä anterioristen aitioiden mini-invasiivinen ns. urheilijan faskiotomia
"Et tuu edes huomaamaan niitä arpia!"Mitään mini-invasiivista hömppää. Kajsanan kokemukset mini-invasiivisesta leikkaustoiminnasta taitaa olla sitä luokkaa että alle puolen metrin haavoja ei hyväksytä.
"Et tuu edes huomaamaan niitä arpia!"
Hyviä valheita.Suurimpia valheita kirurgiassa. Heti sen "nopea pikku homma" toteamuksen jälkeen.
Ai että, Fulleri. Taas iski ikävä. Ihan oikeesti.