Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites @no-body pirteä keltainen?

 
1586949028274.png
 
Mites @no-body pirteä keltainen?


Wattu, toi olisi muuten kätevä pikkutavarankuljetin🤔.
 
soi juuri raadiossa, on tämä vaan ylinvoimaisesti himin paras laulu

tähän liittyy lisäksi muistoja: silloin kun tämä soi joka päivä,useasti,radiossa ylex kanavalla, olin juuri siisrtynyt koululaisesta työMieheksi ja tämä soi lähes päivittä työautolla työmatkaa taittaessa

käänsin aina tämän ajaksi nuppia kovemmalle


View: https://www.youtube.com/watch?v=QlFNCQxfE_g
 
Suosituksia back-up softalle? Idea siis kopioida tietokoneelta tiedostoja NAS'ille turvaan. Olen kokeillut kymmenkunta softaa ja kaikissa on jotain puutteita/hankala pikakokeilla.
Nyt käytössä ilmainen FBackup. Olisin kyllä valmis maksamaankin, jos olisi tiedossa hyvä softa, joitain maksullisiakin olen kokeillut, mutta jotain vikaa kaikissa.
Itsellä kaikki tiedostot pilvessä/nassilla suoraan vehkeiltä, joten erillistä softaa ei ole tullut käytettyä. Tuo oma NAS kun on Asustorin, niin sillä on oma softansa ainakin hommaan. Sen toiminnasta en tosiaan tiedä, kun suoraan käyttelen tiedostoja nassilta ja luurista ym menee pilveen, josta sitten tyhjentelen tarvittaessa NAS:lle.
 
Itsellä kaikki tiedostot pilvessä/nassilla suoraan vehkeiltä, joten erillistä softaa ei ole tullut käytettyä. Tuo oma NAS kun on Asustorin, niin sillä on oma softansa ainakin hommaan. Sen toiminnasta en tosiaan tiedä, kun suoraan käyttelen tiedostoja nassilta ja luurista ym menee pilveen, josta sitten tyhjentelen tarvittaessa NAS:lle.
Ok, mulla on kuvia ja videoita paikallisesti ja niiden editointi NASilta on hieman hidasta, joten NASilla on vaan varmuuskopiot, jotka menevät ajastetusti.
 
Back
Ylös Bottom