Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ok, mulla on kuvia ja videoita paikallisesti ja niiden editointi NASilta on hieman hidasta, joten NASilla on vaan varmuuskopiot, jotka menevät ajastetusti.
Piti oikein miettiä miten itsellä menee tuossa tilanteessa. Mutta, en ole kyllä kummaa videonmuokkasta aikoihin harrastanut, joten ei muista.

Voinee olla, että on ollut muokatessa koneen omalla kovolla ja siitä sitten siirrellyt nassille.

Kerran viikolla ajaa tsekin levyille, että ovat jiirissä. Voisi harvempikin riittää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseasiassa mä suunnittelin tota että joku piirtäisi sen iholle, siinä sitten voisi pällistellä ja näyttää leimamestarille että siin sulle malli, ala hakkaa.
En vaan tunne ketään niin hyvää piirtäjää.
Niin olen minäkin jotain 15 vuotta suunnitellut, kohta alkaa olemaan aika hyvä :)
Nyt kyllä nimittelet leimamestariksi jotain hupiukkoa, jos se suostuu toisten luonnoksia hakkaamaan.

Ne leimamestarit ruukaa olla aika hyviä taiteilijoita. Valkkaat sopivan, jolla on sua miellyttävä tyyli, ja marssit sen juttusille ajatuksines. Se raapasee sitte pari luonnosta, joiden pohjalta lähette työstämään.
 
Nyt kyllä nimittelet leimamestariksi jotain hupiukkoa, jos se suostuu toisten luonnoksia hakkaamaan.

Ne leimamestarit ruukaa olla aika hyviä taiteilijoita. Valkkaat sopivan, jolla on sua miellyttävä tyyli, ja marssit sen juttusille ajatuksines. Se raapasee sitte pari luonnosta, joiden pohjalta lähette työstämään.
Enhän mä nyt tosissani ollut, tarkoitin siis että sitä luonnosta voisi näyttää leimaajalle joka tekisi siitä itse sen lopullisen version.
 
Täällä paikallisessa sosiaalisessa mediassa ihmiset on kauhuissaan että ny ne tsadilaiset tulee ja tappaa kaikki :)
Mutta joo, voisin kuvitella että tällä viikolla jengi pakkaa farmariaudinsa ja lähtee mökkeilee.
 
Enhän mä nyt tosissani ollut, tarkoitin siis että sitä luonnosta voisi näyttää leimaajalle joka tekisi siitä itse sen lopullisen version.
Mutta samalla valitit, ettet tunne yhtään niin hyvää luonnostelijaa... Mikset siis antaisi taiteilijan itse luonnostella suoraan sun toiveista ja ajatuksista?
 
Mutta samalla valitit, ettet tunne yhtään niin hyvää luonnostelijaa... Mikset siis antaisi taiteilijan itse luonnostella suoraan sun toiveista ja ajatuksista?
Kaikki sanoo samaa että pitäisi tehdä ensin luonnosta (paperille) josta sitten hoitaa sen lopullisen mallin, minäkin luulin että kerrotaan mitä halutaan mutta ei. Useampi sanonut samaa.
 
Kaikki sanoo samaa että pitäisi tehdä ensin luonnosta (paperille) josta sitten hoitaa sen lopullisen mallin, minäkin luulin että kerrotaan mitä halutaan mutta ei. Useampi sanonut samaa.
Eikö vaan kannata etsiä tekijä kenen tyylistä tykkää ja laittaa sähköpostia (tai viesti FB:ssä, monella siellä galleria), että miten ko. henkilö tykkää tehdä? Samalla tulee selville milloin ajattelemasi työ edes olisi mahdollista tehdä.

Edit. Realistiset kuvat eivät ole oma juttuni mutta tykkään kyllä katsella uusia hienoja kuvia.
FB:ssä ihan siksi seurannassa esim. Grey Bull Tattoo, sijainti Porvoo. Pari tämän kaverin työtä nähnyt myös livenä.
uWWubAm.png
 
Eikö vaan kannata etsiä tekijä kenen tyylistä tykkää ja laittaa sähköpostia (tai viesti FB:ssä, monella siellä galleria), että miten ko. henkilö tykkää tehdä? Samalla tulee selville milloin ajattelemasi työ edes olisi mahdollista tehdä.

Edit. Realistiset kuvat eivät ole oma juttuni mutta tykkään kyllä katsella uusia hienoja kuvia.
FB:ssä ihan siksi seurannassa esim. Grey Bull Tattoo, sijainti Porvoo. Pari tämän kaverin työtä nähnyt myös livenä.
uWWubAm.png
Onpa upea kuva, kuinkahan kauan säilyy noin realistisena?
Mulla on ihan tosi yksinkertainen juttu ja siinä ei ole mitään kikkailua sen enempää niin itsekkin ihmetellyt miten sen kanssa voi olla niin vaikeaa.
Enkä mä edes menisi sellaiselle jonka kanssa alkaa jo tuossa vaiheessa tökkimään joku asia kun todennäköisesti se olisi sitä loppuun asti.
 
Back
Ylös Bottom