Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin kävelylenkillä ja jostain syystä olisi kokoajan tehnyt mieli alkaa juoksemaan. Missähän nyt viiraa?
Onneksi oli sen verran taas rekvisiittaa mukana ettei viitsinyt kun kilisee ja kolisee taskuissa, pitänee koittaa jokupäivä uudestaan käviskö samanlainen oikosulku.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivän ekat viinit lipitetty. Barolo joka kuuluu ehdottomasti sarjaan: ikäännytä ja pitkään, ihan hirveää tavaraa näin aivan liian nuorena.
 
Tsek. Potilaat yleensä häiritsee hyvän lääketieteen harrastamista. Onneksi saa puukottaa niitä kostoksi.
Minä kuuntelen ja jutustelen mukavia. Ja heitän jotai epämäärästä juttua. Joku kerta sanon vielä vahingossa jotain sopimatonta, mutta aivan sama.
- Hyvä homma, ettei tarvi vielä B-lausuntoa.
- Mitäs hyvää siinä muka on?
- En jaksais tehdä.
Onneksi oli huumorintajuinen immeinen.
 
Kävin kävelylenkillä ja jostain syystä olisi kokoajan tehnyt mieli alkaa juoksemaan. Missähän nyt viiraa?
Onneksi oli sen verran taas rekvisiittaa mukana ettei viitsinyt kun kilisee ja kolisee taskuissa, pitänee koittaa jokupäivä uudestaan käviskö samanlainen oikosulku.
Paras pitää kaiken varalta reisitaskut täynnä ruuveja, muttereita ja työkaluja...
 
Pahinta on kyllä ne puheliaat ja huumorintajuiset asiakkaat, jotka eivät ymmärrä olla hiljaa. Hissikuiluun vaan.
Ne saattais epäillä jotain, jos lähtisin polilta roudaamaan hissin suuntaan. Toisaalta vois vedota siihen, että arvioin liikuntakykyä.
Pohjanmaalla ihmiset ei osaa edes puhua. Erittäin hämmentävää.
Ortospeden mielestä ärsyttävän sosiaalinen ihminen on normaalia hiljaisempi savolainen.
 
polkupyöräilemässä käyty #ajankuluksi

heseeken arvio

9969C5B4-D716-4EE9-B0E9-599F96BF9843.jpeg
 
Pitäisi tehdä työjuttuja eli erinäistä dokumenttia huomiselle minkä mukaan työntekijät on työskentelevinään ensi viikolla.
Innostuksen taso tähän on jotain 1/10
 
polkupyöräilemässä käyty #ajankuluksi

heseeken arvio

katso liitettä 217367
Näyttää ihan siltä kuin olisi ajettu siihen.
Voin kuvitella kuinka joku on sammuttanut sen siihen ja tuumannut että ensi viikolla sitten sinua aletaan laittamaan vimpan päälle kuntoon...
Ps. tuulilasinpyyhkijän kumi näyttää aavistuksen hauraalta, se ainakin pitää vaihtaa.
 
On alkanut kovin harmittaa, että ei ole oikein pitkään aikaan pystynyt juuri hengailee kavereiden kanssa.

Tarkemmin pohdittuani päädyin lopputulemaan, että eihän mulla saatana edes ole kavereita.

Että eipä oikeestaan harmitaakaan :)

Minun ei tarvi edes asiaa pohtia. Rajoitukset elämään = normi arki.
 
Vähän tuumin, että kun tämän pöhköilyn jälkeen pääsee salille ja eihän sitä tietenkään osaa aloittaa kevyesti, niin kuinka rikki sitä onkaan.
Mä kyllästyin oleiluun ja olen tehnyt lähiulkoalueella jumppaa, siellä on tanko joka painaa ihan peräti 22kg mutta mulla on ollut painoliivit saanut jotain tehtyä sillä mutta ainoa oikeastaan missä sai taas paikat jumiin on ollut leuanveto jota pääsee tekemään ihan normaalisti.
16kg kahvakuulan kanssakin saa vaikka mitä mutta tahtoo silti olla enempi aerobista. Toisaalta sitä tarviikin kun tein painoliivin kanssa sillä 22kg tangolla thrusteria niin oli keuhkot ihan finaalissa 10 toiston jälkeen :X3:
 
polkupyöräilemässä käyty #ajankuluksi

heseeken arvio

katso liitettä 217367
Ryssän vehkeitä. Voisin ostaa tuon 20eurolla postilaatikkotelineeksi.

Piipahdin maailmanlopun kuormurilla maitokaupassa, reissulla ilmeni tekninen vika.

USB-latauspistokkeeseen ei tullut virtaa. Kotiin päästyäni yleismittari esiin ja ongelma paikantui johtosarjaan jossa oli yksi piuha murtunut.
 
Back
Ylös Bottom