Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt ihan ymmärtänyt, mutta miksi ihmeessä ihmisen pitäisi olla laiha? Hyvähän se on olla hieman vararavintoa ja kylmyydenkestävyyttä, sekä painon tuomaa arvovaltaa!

No olen kokeillut läskinä olemista, en tykännyt. Olen kokeillut myös lyhyen aikaa semi fittinä olemista, tykkäsin paljon enemmän. Sukuni geenipoolia katsoessani megalomaaninen kampeaminen läskin, diabeteksen, kolesterolitaudin ja sellaisten suhteen on sitä luokkaa, että parempi yrittää pysyä laihempana.
 
Ainoa mahdollinen juoksumotivaationi.

Sex_1c80ea_272299.png
 
Tonnikalasalaatti, lohkoperunat, lihapullat, juustopallerot, ranch sipsit, dippi, salmiakkiaakkoset ja suklaa-aakkoset. Minä otan kaikkien laihduttajien kilot.
 
Pakko sanoa että törmäsin taannoin kunnon rämemajavaan jota neiti vielä kovasti pahoitteli mutta olihan se kuin arkeologinen löytö pitkästä aikaa :LOL:
Eiks tämä koko daami ollut ikänsä puolesta jo vähän niinkuin arkeologinen löytö.
 
Pakko sanoa että törmäsin taannoin kunnon rämemajavaan jota neiti vielä kovasti pahoitteli mutta olihan se kuin arkeologinen löytö pitkästä aikaa :LOL:

No joo, ehkä tähän kehtaa myöntää kun tuskin tätä palstaa moni lukee. Nuorena boikana turussa kun vielä juotiin (turussa muuten 100% varma saanti, jokusen kerran ollu) niin koitin erästä ihanaista daamia repiä, filmi katkes ja heräsin hänen kaverin luota. Ei kai siinä, ajattelin krapulaa parannella, mut mitä löyty oli jotain aivan käsittämätöntä. Niinku navasta puoleen reiteen! Tosi tumma neito, varmaa jotain turkkilaista verta.

Turussa on muutenkin sattunut kaikennäköstä. Koitan välttää koko mestaa.
 
[
Ortopelleistä en oikein osaa lausua mitään, mutta radiologeissa on kyllä yllättävän paljon outoja mumisijoita :eek: Yksi oli niin viihdyttävä tapaus, että hänen työvuorollaan järkkäilin itseni samaan röntgeniin duuniin - kukaan ei tainnut ymmärtää häntä. Oikeuslääkärit :heart: nyt ovat sitten oma lajinsa kokonaan.

Vähän pelottavaa kyllä, millaista materiaalia lääketieteellinen vapauttaa maailmaan.

Ps. Tuohon radiologiin suhtauduin kuten Niuvanniemen potilaisiin: hymyilin rauhoittavasti ja nyökyttelin päätäni.
Mulla on teoria, että jo lääkiksen ensimmäisenä vuotena ne viattomat opiskelijapolot altistetaan erilaisille lääkekokeille. Seurauksena toisilla vaan irstausfaktori singahtaa kohti zeniittiä, toiset sitten lipsahtavat suorastaan perverssin puolelle. Siellä se on kajsnakin... Herr Doktoria ei kyllä uskalla edes ajatella...
 
Back
Ylös Bottom