Voi herraisä. Todellakin on, 6/5 elokuva.Onkos tämä jostain elokuvasta? Saattaisin mahdollisesti kiinnostua katsomaan.
View: https://www.youtube.com/watch?v=XXiuT5Zd8Do
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi herraisä. Todellakin on, 6/5 elokuva.Onkos tämä jostain elokuvasta? Saattaisin mahdollisesti kiinnostua katsomaan.
En nyt ihan ymmärtänyt, mutta miksi ihmeessä ihmisen pitäisi olla laiha? Hyvähän se on olla hieman vararavintoa ja kylmyydenkestävyyttä, sekä painon tuomaa arvovaltaa!
Pakko sanoa että törmäsin taannoin kunnon rämemajavaan jota neiti vielä kovasti pahoitteli mutta olihan se kuin arkeologinen löytö pitkästä aikaa
Ja mä varasin vain nakkia&sinappia...Tonnikalasalaatti, lohkoperunat, lihapullat, juustopallerot, ranch sipsit, dippi, salmiakkiaakkoset ja suklaa-aakkoset. Minä otan kaikkien laihduttajien kilot.
Eiks tämä koko daami ollut ikänsä puolesta jo vähän niinkuin arkeologinen löytö.Pakko sanoa että törmäsin taannoin kunnon rämemajavaan jota neiti vielä kovasti pahoitteli mutta olihan se kuin arkeologinen löytö pitkästä aikaa
joo.. 35 tai jotain muuta tosi ikäloppua oli.Eiks tämä koko daami ollut ikänsä puolesta jo vähän niinkuin arkeologinen löytö.
Pakko sanoa että törmäsin taannoin kunnon rämemajavaan jota neiti vielä kovasti pahoitteli mutta olihan se kuin arkeologinen löytö pitkästä aikaa
Kyllä. Siinä vaiheessa kun nuppi on tomaatin värinen ja hieman verestää, on ehkä jokin järkevä raja ylitetty.Yhtymistä siis voi olla? (liikaa)
Mulla on teoria, että jo lääkiksen ensimmäisenä vuotena ne viattomat opiskelijapolot altistetaan erilaisille lääkekokeille. Seurauksena toisilla vaan irstausfaktori singahtaa kohti zeniittiä, toiset sitten lipsahtavat suorastaan perverssin puolelle. Siellä se on kajsnakin... Herr Doktoria ei kyllä uskalla edes ajatella...Ortopelleistä en oikein osaa lausua mitään, mutta radiologeissa on kyllä yllättävän paljon outoja mumisijoita Yksi oli niin viihdyttävä tapaus, että hänen työvuorollaan järkkäilin itseni samaan röntgeniin duuniin - kukaan ei tainnut ymmärtää häntä. Oikeuslääkärit nyt ovat sitten oma lajinsa kokonaan.
Vähän pelottavaa kyllä, millaista materiaalia lääketieteellinen vapauttaa maailmaan.
Ps. Tuohon radiologiin suhtauduin kuten Niuvanniemen potilaisiin: hymyilin rauhoittavasti ja nyökyttelin päätäni.
opiskelijapolot altistetaan erilaisille lääkekokeille
Nyt kun aloin muistella, niin mulla meni kerran Turussa pyörästä takakumi puhki.Turussa on muutenkin sattunut kaikennäköstä. Koitan välttää koko mestaa.
Niistä tienasi kyllä ihan mukavasti. Joku 500€ tuli helposti muutaman pillerin popsimisesta ja muutamasta verikokeesta.
Niistä tienasi kyllä ihan mukavasti. Joku 500€ tuli helposti muutaman pillerin popsimisesta ja muutamasta verikokeesta.