Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
2F1504ED-98FA-4F4C-9E95-231CBE8F1D0B.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tein tämän vuoden ennätyksen kävelylenkin pituudessa, joten palkitsen itseni jäätelöllä. Ehkä viinilläkin.

monellako rovehella DocTjj aikoo suunnata päästäisen pyhien kimppuun

onko allekirjoittaneen :neljä pakkasessa: aivan liian vähän?

YoursVesa

monellako rovehella DocTjj aikoo suunnata päästäisen pyhien kimppuun

onko allekirjoittaneen :neljä pakkasessa: aivan liian vähän?

YoursVesa

Jaa-a. En tiedä, varmaan puolikas-kokonainen päivänä parina. Muuten Nainen potkii pihalle, #prööt.

Tänään on ollut kyllä niin voimaton ja vitun paska olo. Äiti ja sen mies asuu Naantalissa sellaisessa palvelutalossa. Äitillä ollu varmaan 15 vuotta MS tauti ja aika pitkällä se sen kanssa on. Joka päivä kutomassa mulle villasukkia vaikka oikeesti ei siitä enää mitään tule. Sit tänää sen mies kuoli. Ni vittu ahistaa sen puolesta kun ei sillä ole ketään muuta kun ne hoitajat ja vittu just jotku kädet liikkuu ja ei me lapset nyt ihan joka viikonloppu siellä käydä. Vittu mitä paskaa

Nyt kun sairaaloissa suojavarusteet loppu, niin suolistoneuvos jekutti sut laittamaan käden siihen suoleen, mihin itse ei halua sitä laittaa?

No kyllä meillä leikkaushanskoja riittää, eihän me juuri mitään nyt leikatakkaan.

Kameraa pidin, kun raukkaparka on vain kakskätinen.

Nyt kun käsihygieniaa täytyy varjella, niin ilmeisesti on alettava painamaan hissinappuloita nenällä. Pojilla olisi jotain muutakin uloketta käytettävissä! Pohdittiin tätä töissä. Demonstraatio ehkä jo huomenna.

Ihmetellykki kun ne hissien nappulat on nykyään niin smegmaisia. Sarsherp-20 epidemiaa odotellessa. =D

Nyt kun käsihygieniaa täytyy varjella, niin ilmeisesti on alettava painamaan hissinappuloita nenällä. Pojilla olisi jotain muutakin uloketta käytettävissä! Pohdittiin tätä töissä. Demonstraatio ehkä jo huomenna.

Semmosta työturvallisuusseikkaa ollaan pohdittu, että kun polttopuiden tekoon tarkoitetuissa vaakamallisissa hydraulihalkojissa on tarkoituksella laitteen käyttö kahdella kädellä, niin ilmeisesti suurempien pöllien paikallaan pito on tarkoitettu suoritettavaksi päällä.

Jos vaikka Jyväskylässä säästyttäis karanteenin jälkeisiltä lonkkamurtumilta.

Höpsis miks siinä lonkka murtuisi? Mä otan toisen pelkästään hellästi 😇 on jo yksi kiikarissa, oih ja voih tätä kevättä. On nyt jotenkin sellainen kausi että nää nuoret viehättää. Voi minua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom