No ei tää aina helppoa ole.Minä olen edelleen luolamiehen tasolla. En tiedä, miltäköhän tuntuisi olla fiksu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei tää aina helppoa ole.Minä olen edelleen luolamiehen tasolla. En tiedä, miltäköhän tuntuisi olla fiksu?
vahva samaMinä olen edelleen luolamiehen tasolla. En tiedä, miltäköhän tuntuisi olla fiksu?
Teitkö silein tymästi?Pitää nyt pilata tämä tunnelma kertomalla ettei ole mitään deittejä tulossa.
Palataanpas puhumaan vaikka autoista.
Minä olen edelleen luolamiehen tasolla. En tiedä, miltäköhän tuntuisi olla fiksu?
Ei vaan kerrankin koitan tehdä jotain viisaastiTeitkö silein tymästi?
Ihmettelin jo mitä näytteitä oot ottanu.
On sikoja ja sitten on Posti.
PS-edustajat: "Postin päätös johdon ökypalkkioista härski" | Verkkouutiset
PS-kansanedustajat kritisoivat Postin johdon palkkioita.www.verkkouutiset.fi
Siiryitkö varmuusvaraston kierrätykseen? Luulen että joissain perheissä litkitään itku kurkussa hernaria vielä viikkojaMuistanutkaan kuinka saakutin rasvaista evästä tämä nötkötti on.
Siiryitkö varmuusvaraston kierrätykseen? Luulen että joissain perheissä litkitään itku kurkussa hernaria vielä viikkoja
Rälläkkä. Sillä ainakin aukee, kun joskus hukku avain mummiksesta.Kysymys:
Kun fillarissa on sellainen alkuperäinen lukko niin aukeis helpoiten oikealla avaimella mutta luuletteko että aukeis jos tämäyttäs ison tasapäärukarin vasaralla ja kääntäis "voimalla"?
Saas nähdä mahtuuko rälläkällä vetämään niin siksi mietin plään biitä.Rälläkkä. Sillä ainakin aukee, kun joskus hukku avain mummiksesta.
Joku huonolaatuinen voi varmaan auetakin voimalla, mutta luulis laadukkaiden olevan vähän fiksummin kasattuja.
Valitettavasti siihenki on pitäny niitä siemenöljyjä tunkea. Vissiinkai.Muistanutkaan kuinka saakutin rasvaista evästä tämä nötkötti on.