Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ah, Jyväskylä. Siellä minäkin elin villiä opiskelijaelämää Eteläisessä Kekkolassa.

Se oli kyllä oikeasti ihan kauheeta ryyppäämistä vaan. Olin aivan täysi sekopää.

Tänään on ollut kyllä niin voimaton ja vitun paska olo. Äiti ja sen mies asuu Naantalissa sellaisessa palvelutalossa. Äitillä ollu varmaan 15 vuotta MS tauti ja aika pitkällä se sen kanssa on. Joka päivä kutomassa mulle villasukkia vaikka oikeesti ei siitä enää mitään tule. Sit tänää sen mies kuoli. Ni vittu ahistaa sen puolesta kun ei sillä ole ketään muuta kun ne hoitajat ja vittu just jotku kädet liikkuu ja ei me lapset nyt ihan joka viikonloppu siellä käydä. Vittu mitä paskaa
Nuo on kyllä paskoja tilanteita! Kun tuntuu että pitäisi olla tukena enemmän mutta kun se ei kuitenkaan ole mahdollista.

Mä ajattelin tänään hakea jostain keskustan mestasta noutoruokaa.
Ihan tukena ja muutenkin tekee mieli jotain muuta kuin omaa ruokaa, saas nähdä miltä pihvi maistuu muovilaatikosta.

Jotenkaan ei kiinnosta millään tavalla edes oikein yrittää saada kauppoja/tehdä töitä kun mennään ehkä jollain 5% teholla.
On vähän se ja sama kannattaako edes noin pieniä määriä tehdä, eikä kyllä kannattaisi jos ei olisi varastossa tavaraa.

Mä en tuota haalarointia koskaa ymmärtäny. Mikä siinä on ideana? En edellisellä kerralla hommannut haalareita, koska ei vaan istunu vaatetusalan opiskelijan imagoon ja nyt oon ihan liian vanha ja väsyny mihinkää haalarihommiin.

Jotenkaan ei kiinnosta millään tavalla edes oikein yrittää saada kauppoja/tehdä töitä kun mennään ehkä jollain 5% teholla.
On vähän se ja sama kannattaako edes noin pieniä määriä tehdä, eikä kyllä kannattaisi jos ei olisi varastossa tavaraa.

No meillä olis hönkä päällä. Rakentaminen on holdissa, mutta suunnittelua pitäis viedä lujaa eteenpäin. Eikä oo okein motia. Ei tästä tuu mitään. Huono yhdistelmä motivaatio puute ja etätyöt kotona.

Mä en tuota haalarointia koskaa ymmärtäny. Mikä siinä on ideana? En edellisellä kerralla hommannut haalareita, koska ei vaan istunu vaatetusalan opiskelijan imagoon ja nyt oon ihan liian vanha ja väsyny mihinkää haalarihommiin.
Eiköhän siinä koko homman ytimenä ole lähinnä se keskikaljan lipitys.

No meillä olis hönkä päällä. Rakentaminen on holdissa, mutta suunnittelua pitäis viedä lujaa eteenpäin. Eikä oo okein motia. Ei tästä tuu mitään. Huono yhdistelmä motivaatio puute ja etätyöt kotona.
Yhteen proggikseen piti saada hieman insinöörityöskentelyä paperimuodossa kun tarvitsi lujuuslaskelmia/suunnitelmia niin tuntui olevan melko vitun nihkeetä ja jokapaikassa myydään eioota.
Pitää varmaan tehdä tuossa kesemmällä uusi kierros ja tsekata kuinka ylimielinen asenne tällä kertaa on.

Yhden Japani-aiheisen kirjan tilasin ja toisen pistin seurantaa, että koska ilmestyy, niin ei mainosteta muuta kuin Japania vaan. No ei se nyt kyllä varsinaisesti mitään haittaa.

Eiköhän siinä koko homman ytimenä ole lähinnä se keskikaljan lipitys.

Saahan sitä saa lipitettyä ilman niitä haalareita.

Mä en tuota haalarointia koskaa ymmärtäny.
Joo, en minäkään. En ole ikinä omistanut opiskelijahaalareita.
Olen aina ollut liian vanha semmoiseen.

Mä en tuota haalarointia koskaa ymmärtäny. Mikä siinä on ideana?
Ei oo koskaan ollut haalareita, eikä tule. Taustalla niiden käytössä lienee yhteisöllisyys, porukkaan kuuluminen jne., mutta ainoa käytännön funktio, jonka minä niille keksin, on se, ettei ole pyhähousut ravassa, kun lähtee kylille sekoilemaan.

Mulla on ne remppahaalareina edelleen, kun löytyivät lapsuudenkodista sen tyhjennyksen yhteydessä.

Juurikin tuo hteisöllisyys ja helppo vetää kekkereihin päälle eikä haittaa istuskella nurmikolla. Niihin saa myös kii skumppalasit, avaajat ja ties mitkä jojot ja taskuihin mahtuu muu rompe, ei tartte reppua tai laukkua vältsi messiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom