Pidempien lomien jälkeen veepeetä hernekeittopäivään asti. Sillon alko vasta pussit palautuun kropan ulkopuolelle.Luulen että lentosotamieskin oli vmtl:ssä kun viikonloppuna oli vedetty mankelin läpi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidempien lomien jälkeen veepeetä hernekeittopäivään asti. Sillon alko vasta pussit palautuun kropan ulkopuolelle.Luulen että lentosotamieskin oli vmtl:ssä kun viikonloppuna oli vedetty mankelin läpi.
Nuo on kyllä paskoja tilanteita! Kun tuntuu että pitäisi olla tukena enemmän mutta kun se ei kuitenkaan ole mahdollista.Tänään on ollut kyllä niin voimaton ja vitun paska olo. Äiti ja sen mies asuu Naantalissa sellaisessa palvelutalossa. Äitillä ollu varmaan 15 vuotta MS tauti ja aika pitkällä se sen kanssa on. Joka päivä kutomassa mulle villasukkia vaikka oikeesti ei siitä enää mitään tule. Sit tänää sen mies kuoli. Ni vittu ahistaa sen puolesta kun ei sillä ole ketään muuta kun ne hoitajat ja vittu just jotku kädet liikkuu ja ei me lapset nyt ihan joka viikonloppu siellä käydä. Vittu mitä paskaa
Kun on kerran näin nätti päivä niin pitäs testata kuinka romanttista on syödä noutoruokaa puistossa muovilaatikosta.Täällä on hyvä salaattimesta. 10€ ja tesla tuo pihaan ison salaatin patonkeineen ja suklaakroisantti jälkkäriks.
Kahvia minä tarjosin
Niistä EN luovu Niiden eteen on nähty vaivaa ja valvottu öitä.Vai haalarimerkkejä?
Jotenkaan ei kiinnosta millään tavalla edes oikein yrittää saada kauppoja/tehdä töitä kun mennään ehkä jollain 5% teholla.
On vähän se ja sama kannattaako edes noin pieniä määriä tehdä, eikä kyllä kannattaisi jos ei olisi varastossa tavaraa.
Eiköhän siinä koko homman ytimenä ole lähinnä se keskikaljan lipitys.Mä en tuota haalarointia koskaa ymmärtäny. Mikä siinä on ideana? En edellisellä kerralla hommannut haalareita, koska ei vaan istunu vaatetusalan opiskelijan imagoon ja nyt oon ihan liian vanha ja väsyny mihinkää haalarihommiin.
Yhteen proggikseen piti saada hieman insinöörityöskentelyä paperimuodossa kun tarvitsi lujuuslaskelmia/suunnitelmia niin tuntui olevan melko vitun nihkeetä ja jokapaikassa myydään eioota.No meillä olis hönkä päällä. Rakentaminen on holdissa, mutta suunnittelua pitäis viedä lujaa eteenpäin. Eikä oo okein motia. Ei tästä tuu mitään. Huono yhdistelmä motivaatio puute ja etätyöt kotona.
Eiköhän siinä koko homman ytimenä ole lähinnä se keskikaljan lipitys.
Joo, en minäkään. En ole ikinä omistanut opiskelijahaalareita.Mä en tuota haalarointia koskaa ymmärtäny.
Ei oo koskaan ollut haalareita, eikä tule. Taustalla niiden käytössä lienee yhteisöllisyys, porukkaan kuuluminen jne., mutta ainoa käytännön funktio, jonka minä niille keksin, on se, ettei ole pyhähousut ravassa, kun lähtee kylille sekoilemaan.Mä en tuota haalarointia koskaa ymmärtäny. Mikä siinä on ideana?