Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koitin tässä katsella miten noiden ravinteleiden noutoruokalistat on ja onko ylipäätään ollenkaan, havainto on että ei ole pahemmin jaksaneet panostaa siihen.

...
Juurikin tuo hteisöllisyys ja helppo vetää kekkereihin päälle eikä haittaa istuskella nurmikolla. Niihin saa myös kii skumppalasit, avaajat ja ties mitkä jojot ja taskuihin mahtuu muu rompe, ei tartte reppua tai laukkua vältsi messiin.

Ja tarvittaessa saa nopeasti pois? :unsure:

En ole oikein itse ymmärtänyt mikä on ns. ajankohta milloin niitä pidetään poislukien vappu jolloin kaduilla ei muuta näekään kuin haalarikansaa. Mutta toiset tuntuu kulkevan lähes jokapaikassa ne haalarit päällä vuodenaikaa katsomatta.

Tukka ojennukseen.

Screenshot_20200407-094856_QuickPic.jpg

Kyllähän aateekoo ahdistaa, ei koskaan ennen vagrantin puhdistuskomento ole failannut.

Kiukkua lisää kun unohdin pistää aamiaisen tekeytymään illalla.

...

Ja tarvittaessa saa nopeasti pois? :unsure:

En ole oikein itse ymmärtänyt mikä on ns. ajankohta milloin niitä pidetään poislukien vappu jolloin kaduilla ei muuta näekään kuin haalarikansaa. Mutta toiset tuntuu kulkevan lähes jokapaikassa ne haalarit päällä vuodenaikaa katsomatta.

Boi tääl ainakin on normaalisti bileet kolmen viikon välein. Ja sit syksy ja Vappu viel tiheämmin.

Pitäiskö toi palju painaa käyttökuntoon? Viime vuonna oli kerran käytössä, juhannuksena.

Puuttuu: kansi ja kaasupoltin rikki. Tai poltin ok, mut virtalähde pimeä. Se ei kallis investointi ole. Kansi sitä vasten on. Ja ennenku joku sanoo että vaneri+finnfoam niin hintaa sillekkin tulee. ja pitää olla niin jykevä että kestää skidit.

edit. Itse tehty kansi vähän vitun ruma. Pitää olla nätti.

Viimeksi muokattu:
Seuraavaksi kahvi ja diktaattoridokkarin viides osa eli Franco.

Seuraavaksi kahvi ja diktaattoridokkarin viides osa eli Franco.

Viaplayssa aseiden historia. Oon kattonut kolme jaksoa, vielä kun ehtis loput. Siinä asiallinen dokkarisarja.

TJJ:n työnjälki näyttää siltä että kansi kestäisi varmaan myös meteoriitin osuman.

Kyl. Pitää tarvittaessa kestää myös humalaiset ortopedit.

@TJJ ois voinut ostaa tämän, tuli pöytä mukana :sneaky: vähän kevyempi malli tosin....

Olisin voinut ostaa myös tämän https://savustintukku.mycashflow.fi/product/745/kamado-joe-classic-iii

Mutta ostin vihreän.

Tekispä mieli ostaa perus pallogrilli. Ei mitään kahen tonnin munagrilliä.
Terrasta vuonna 2009 ostamani Barbec Family 2 kaasugrilli toimii hyvin, lähtee ekalla napsulla päälle. On kyllä sikke grilli. Ei mitään järkeä valmistajalle tehdä näin kestäviä grillejä. Ehkä salaisuus on puurunko. Keväisin olen kiristänyt ruuvit ja viime kesänä maalasin harmaaksi. Yks säädinnappi meni rikki kun joku vuosi tuuli heitti grillin terdeltä, mut oon vaihdellu nappia polttimelta toiselle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom