Kyyllä sinne voidaan joku postikorttikin lähettää.Ihmiset piristää toimistojaan kuka mitenkin, postikortteja matkoilta jne.
Minä.
katso liitettä 217067
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyyllä sinne voidaan joku postikorttikin lähettää.Ihmiset piristää toimistojaan kuka mitenkin, postikortteja matkoilta jne.
Minä.
katso liitettä 217067
Ihmiset piristää toimistojaan kuka mitenkin, postikortteja matkoilta jne.
Minä.
katso liitettä 217067
Mulla tuoksuu hanskat melko voimakkaasti hydrauliikkaöljylle.
oken nyt tiedä ollenkaan minkä päivä huomenna kyseessä, yleensä valmistaudun seuraavaan päivään panemalla hyvissä ajoin maata ollakseni virkeänä työmaalla
Itsessäni riski Rion tuoksu. Pitänee harkita suihkua ennen ihmisten ilmoille menemistä.Mulla tuoksuu hanskat melko voimakkaasti hydrauliikkaöljylle.
@gonzaless minkä tilalle tai mihin tarkoitukseen nää sitä Undertakeria ostat? Mietin vähän, pitäskö luopua kokonaan noista ihan nopeimmista kiekoista, kun ei niitä oikein osaa vielä kunnolla heittää. Saintteja on kolme ja ne sopii kouraan, niin niillä tullee reenattua, mutta joku tommonen ysinopeuksinen, kuten Undertaker tai esim. Thunderbird vois olla kanssa vaihtoehto. Toki tommoisia aika läheltä liippaavia on jo bagissa (AJ Teebird ja McBeth Anax).
Mä haisen hieltä.
Vaihdoin renkaat omaan kippoon ja vihtu että valui hiki ihan norona, vielä pitäs olla prinssi urhea ja vaihtaa yhden neitokaisen autoon. Kunhan nyt suvaitsis saapua paikalle.
Mulla tuoksuu hanskat melko voimakkaasti hydrauliikkaöljylle.
Tunkkaa pellit ruttuun jos se ei anna.Mä haisen hieltä.
Vaihdoin renkaat omaan kippoon ja vihtu että valui hiki ihan norona, vielä pitäs olla prinssi urhea ja vaihtaa yhden neitokaisen autoon. Kunhan nyt suvaitsis saapua paikalle.
Tää on poppiksen paikallissisar, senkin takia että kerran oli tunkannut tunkin auton pohjan läpi.Tunkkaa pellit ruttuun jos se ei anna.
Auton pohja oli mätä, siksi meni pohjasta läpi!!Tää on poppiksen paikallissisar, senkin takia että kerran oli tunkannut tunkin auton pohjan läpi.
Nyt ei uponnut, tunkki siis.
Samaahan tääkin sanoi.Auton pohja oli mätä, siksi meni pohjasta läpi!!
Mutta ei oo mätä enää.