Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmiset piristää toimistojaan kuka mitenkin, postikortteja matkoilta jne.

Minä.

katso liitettä 217067

Mielestäni tuo piri ei jotenkin mätsää sun tyyliin.
Riitelee ainakin kellon ja auton kanssa.

1585558668664.jpeg

...jotenkin nyt cokiksesta ajatukset siirtyi tuonne tuoksumaailmaan.
Tänään päällä Tuscan Leather, jossa on joidenkin arvioiden mukaan erään päihteen tuoksunuotti.
En ole päässyt näitä kahta tuoksua vertailemaan ja haistankin TL:ssä vain lähinnä mokkaa, savua ja vadelmaa.

Olen jo kaksi kertaa ollut tilaisuudessa, jossa virkavallan edustaja haistatti päihdenäytteitä.
Jostain syystä kokaiinia ei saanut nuuhkia... 🤔
Siihen pussukkaan oli varmaan jonkin illanvieton jälkeen vaihdettu leivinjauheet tilalle. 😁

Mitenkäs @vokot on valmistautunut huomiseen?

en nyt tiedä ollenkaan minkä päivä huomenna kyseessä, yleensä valmistaudun seuraavaan päivään panemalla hyvissä ajoin maata ollakseni virkeänä työmaalla

Mä haisen hieltä.
Vaihdoin renkaat omaan kippoon ja vihtu että valui hiki ihan norona, vielä pitäs olla prinssi urhea ja vaihtaa yhden neitokaisen autoon. Kunhan nyt suvaitsis saapua paikalle.

@gonzaless minkä tilalle tai mihin tarkoitukseen nää sitä Undertakeria ostat? Mietin vähän, pitäskö luopua kokonaan noista ihan nopeimmista kiekoista, kun ei niitä oikein osaa vielä kunnolla heittää. Saintteja on kolme ja ne sopii kouraan, niin niillä tullee reenattua, mutta joku tommonen ysinopeuksinen, kuten Undertaker tai esim. Thunderbird vois olla kanssa vaihtoehto. Toki tommoisia aika läheltä liippaavia on jo bagissa (AJ Teebird ja McBeth Anax).

Ihan vaan pitkälle heittämiseen. On yhden nopeampi ja alivakaampi mitä Teebird3. Joka lentää aika kontrolloidusti 100m. Vois kokeilla lentäiskö undertaker pidemmälle.
Mulla on noita 9 nopeuksisia, esim sidewinder käytin pitkiin annukoihin. Paitsi heitin jokeen, enkä ostanu uutta koska leopard3 lentää hienosti samaan tarkoitukseen.

Mä haisen hieltä.
Vaihdoin renkaat omaan kippoon ja vihtu että valui hiki ihan norona, vielä pitäs olla prinssi urhea ja vaihtaa yhden neitokaisen autoon. Kunhan nyt suvaitsis saapua paikalle.

Eilen piti vaihtaa, mut tyttären kaa yhdessä päätettiin että kasataan trampoliini. Tänä aamuna homona lunta!. Eipä väliä vaikka olisin vaihtanu kun ei oo ajoa. Vaihtelen tällä viikolla.

Nää olis @Joxuz just sulle.

Voisit suorittaa kotilaboratoriossa vähän tieteellisiä kokeita.

Back
Ylös Bottom