Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkolailla rehellinen palaute, no sitä arvostan yleensä. Mutta onhan tuolla ihan boknäsin hyllyä, ei ihan halvinta ikea kamaa..

tai sitten just sitä halvinta kopiodesignia

Se arvokama hukkuu tollaseen oksennukseen.

Ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon sellainen hyvä, ns. itselle normaalihko olo.
Voi kun olisin sairastanut koronan, koska voihan hemmetti jos tässä on taas kohta kipeänä.
Minun tuurilla: se on toki vasta tulossa.

Ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon sellainen hyvä, ns. itselle normaalihko olo.
Voi kun olisin sairastanut koronan, koska voihan hemmetti jos tässä on taas kohta kipeänä.
Minun tuurilla: se on toki vasta tulossa.
Mulla ollut tasan kaksi viikkoa hieman sellainen sahaava olo ettei oikein tiedä onko kipeä vai.
Ei ole tullut muutenkaan harrastettua pahemmin liikuntaa kuin kevyitä kävelylenkkejä, olisi joku metcon saattanut kertoa heti että onko kipeä vai ei.

Mulla ollut tasan kaksi viikkoa hieman sellainen sahaava olo ettei oikein tiedä onko kipeä vai.
Täälläkin ollut pari viikkoa jotain pientä tukkoisuutta. Emännällä oli kunnon räkätauti, mutta ite lähinnä aivastanut pari kertaa ja välillä tarvii niistää. Kurkkukin vähän juntturassa välillä, mutta voi kyllä olla tyyliin katupölystäkin, kun tuolla pihalla on käynyt äimistelemässä.

Täälläkin ollut pari viikkoa jotain pientä tukkoisuutta. Emännällä oli kunnon räkätauti, mutta ite lähinnä aivastanut pari kertaa ja välillä tarvii niistää. Kurkkukin vähän juntturassa välillä, mutta voi kyllä olla tyyliin katupölystäkin, kun tuolla pihalla on käynyt äimistelemässä.
Just samaa itelläkin, välillä vähän ollut kuivan tuntuiset keuhkot mutta sitten taas hetken päästä ei mitään ja välillä tulee aivastusta. Räkä ei ole kyllä lentänyt.

Mulla oli tämmöinen (näemmä raportointi tallessa 11.3. alk. välissä ei "parempia" päiviä. Toivoisin, että tämä olisi nyt sairastettu mutta ei voi tietää);
Mulla oli sunnuntaina kuumetta, maanantaina alkoi yskittää, painaa rintaa, eilen oli vahvaa paineentunnetta rinnassa ja hengitys pihisi. Yskittää. Tänään vähän sama edelleen, ei lämpöä atm.
En tiedä minkä pöpön sain (voi olla vaikka vaan keuhkoputken tulehduskin) mutta noudatin työantajan ohjetta ja soitin ilmoitusluontoisesti työterveyteen ja vältän kontaktia työkavereiden kanssa.

Voi olla korona mutta tosiaan eihän sitä testata.
On hieno ulkoilukeli. Taapersin puolta normaalia lyhyemmällä askeleella ja ehkä 10 km:n tuntivauhtia muutaman kilsan; ei yhtään voi hengästyä tai alkaa tuntua pahalta ja ns. ottaa rinnasta.
Ja jälkeenpäin vähän ahdistaakin hengitellä syvään.
Kantelin pihalla noita kuusen rungon palasia ja ihan hissukseen piti mennä; syke kun nousee rannemittarin mukaan 93n tietämille, niin alkaa tuntua kokonaisvaltaisesti pahalta.
Ja tuon "reippailun" jälkeen on semmoiset tuntemukset, että makuuasentoon.

Äiti kuuluu riskiryhmään ja hän oli sairastunut kovaan kuumeeseen. Oli testattu välittömästi mutta olikin vain keuhkoputken tulehdus, eli siellä ainakin vasta tulossa.
Huomasi kyllä eilen isän kanssa puhuessa, että on huolissaan että vie kotiin jonkun pöpön kun sanoi, ettei olisi niin väliksi vaikka kiellettäisin töihin meneminen. 😐

Viime vuodelta bongasin artikkelin.

Kyllä tää korona kuormittaa nyt pahasti minua.

Screenshot_20200330-103638_Gallery.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom