Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
What the F***? Eikö kukaan oo nykyään enään kännissä? Viimeinen posti kuukausi sitten. Nyt pitäis saada jotain menoa, semmoinen tunne..
What the F***? Eikö kukaan oo nykyään enään kännissä? Viimeinen posti kuukausi sitten. Nyt pitäis saada jotain menoa, semmoinen tunne..
Ei näin hyvinä ilmoina voi hengaa himassa.. ja semmosessa kuosissa ku pitäis olla, menee yhen postin kirotukseen noin 3 h. Talvella tämäkin tredi varmasti päivittyy. No sen verran et linna muuttu y.k.palvelukseksi
Suomen oikeusjärjestelmä
![]()
NAISET myös käyvät kakalla ja piereskelevät erittäin pahanhajuisia pieruja!!
T: Laktoosi-intolerantikko, joka käyttää maitotuotteita :D
That´s a liiiittle more information than we needed to know:D :urjo:
Originally posted by Huhtamo
...Mä oon ihan yhtä maitonaama ku sinäki eikä ne multa mitään ole vienyt pois. Better yet, mun arabitutut löytää aina jostain jonku hehkeen 4kybäsen ämmän, joka haluu et sitä pannaan joka reikään samaan aikaan. Ja aina ne pyytää mut messiin... vituttaako? Ei mua ainakaan.
Sama pätee siihen, että NAISET myös käyvät kakalla ja piereskelevät erittäin pahanhajuisia pieruja!!
T: Laktoosi-intolerantikko, joka käyttää maitotuotteita :D
Mielestäni tämä on sellaista validia informaatiota, joka sinun pitäisi sisällyttää treffi-ilmoitukseesi. Ettei tule ns. ikävänä yllärinä sitten treffeillä![]()
![]()