Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo toi laskimen sekoilu on kyllä tosi heikko selitys. Ei laskimessa ole vikaa vaan laskimen käyttäjässä. Hyvä että sait kompensaatiota noinkin runsaasti! Kyllä ne tänä päivänä nuolee vaikka kengän pohjat pitääkseen hyvät asiakkaat.:)
 
What the F***? Eikö kukaan oo nykyään enään kännissä? Viimeinen posti kuukausi sitten. Nyt pitäis saada jotain menoa, semmoinen tunne..
 
What the F***? Eikö kukaan oo nykyään enään kännissä? Viimeinen posti kuukausi sitten. Nyt pitäis saada jotain menoa, semmoinen tunne..

Ei näin hyvinä ilmoina voi hengaa himassa.. ja semmosessa kuosissa ku pitäis olla, menee yhen postin kirotukseen noin 3 h. Talvella tämäkin tredi varmasti päivittyy. No sen verran et linna muuttu y.k.palvelukseksi

:worship: Suomen oikeusjärjestelmä:worship:
 
Ei näin hyvinä ilmoina voi hengaa himassa.. ja semmosessa kuosissa ku pitäis olla, menee yhen postin kirotukseen noin 3 h. Talvella tämäkin tredi varmasti päivittyy. No sen verran et linna muuttu y.k.palvelukseksi

:worship: Suomen oikeusjärjestelmä:worship:

:) ja :( . Pärjäile.

Meni ihan kalsarikänneiksi tämä ilta. Noh jospa "huomenna" eli tänään pääsisi ihmisten ilmoille iltaa viettelemään vaikkapa. Hyvää illan jatkoa kaikille What the F***?-ketjuun!

"Humalatilaa ei tueta. Varsinkaan näin perjantai-iltaisin.

-k"
Eikö? (Kummeli juttuja)
 
oisko noin??

mä oon yleensä krapulassa vaan jäykkänä. hauskaa iltaa anyways :kippis1:
 
Kännipuhelu

Mie myönnän, nyt on oteettu pari paukkaua liikaa, joten juttu kulkee.

Keskiviikkona tein mave-sarjapaino-ennätyksen, eli miksi nyt ryyppään?
onnesta?
No en!

Vaan:

Koska:
Pakko joskus nollata tilanne, vaikka tiedän että sunnuntai treeni on yhtä helvettiä. Hiki valuu ja voimat on paennut ruumiista.

Vapaa sana Ilkalla:
naiset tulee naiset menee mut rock'n roll for ever man



Elääkää paremmin, kauniimmin kuin me.
Rämpsälä kuittaa
Kiitos
:david:
LOPPU
 
Noniin. Käänsin tänään seiskan eteeni, ollessani "kyläilemässä". Suurin uutinen oli, että Kimi Räikkönen pitää hyvistä bileistä. Käänsin lehden takaisin.

Kiitos, Seiska.
 
Miksi mies juo. Siksi.

Olen kaikkia parempi. Niin sinäkin luulet olevasi.

Aamulla hymyilyttää.

Vitut.

Elämällä ei ole merkitystä, jos luulet, niin onneksi olkoon.
 
Noniin, tänä iltana taas Ravintola Onnelaan lähtö edessä. Tarkoitus ei ole kuitenkaan vetää perseitä tällä kertaa. Aion tilata ensimmäistä kertaa elämässäni irish kohvia :D

Runoilen: Otin kaljan, otin toisen / saavutin humalan aikamoisen.
 
Joku viisas joskus sanoi: "Onni on sitä, että vie kaikki asiat päätökseen..."

...Nyt on 3 tyhjää viinipulloa, 1 tyhjä kossupullo, suklaalevyn paperit jäljellä ja olo "as if taivaassa"...tätäkö on onni?

EDIT: Enhän mie vaan mun kaveri ;)


Bisleylle: Kakkastoori oli aivan loistava!! On se niin kumma, kun ei ihmiset tajua, että R-kioskin myyjä myös tarvitsee paskahetkensä...Sama pätee siihen, että NAISET myös käyvät kakalla ja piereskelevät erittäin pahanhajuisia pieruja!!

T: Laktoosi-intolerantikko, joka käyttää maitotuotteita :D
 
That´s a liiiittle more information than we needed to know:D :urjo:

Originally posted by Huhtamo
...Mä oon ihan yhtä maitonaama ku sinäki eikä ne multa mitään ole vienyt pois. Better yet, mun arabitutut löytää aina jostain jonku hehkeen 4kybäsen ämmän, joka haluu et sitä pannaan joka reikään samaan aikaan. Ja aina ne pyytää mut messiin... vituttaako? Ei mua ainakaan.

Tuttu tunne.
 
Sama pätee siihen, että NAISET myös käyvät kakalla ja piereskelevät erittäin pahanhajuisia pieruja!!

T: Laktoosi-intolerantikko, joka käyttää maitotuotteita :D

Mielestäni tämä on sellaista validia informaatiota, joka sinun pitäisi sisällyttää treffi-ilmoitukseesi. Ettei tule ns. ikävänä yllärinä sitten treffeillä :hyper: :hyper:
 
Näin unta, että olin pääsemässä harrastamaan seksiä naisen kanssa. Juuri kun homma oli päässyt aluilleen, heräsin. Yleensä siinä kyllä käy niin päin, että nukahdan juuri silloin :hyper:
 
Mielestäni tämä on sellaista validia informaatiota, joka sinun pitäisi sisällyttää treffi-ilmoitukseesi. Ettei tule ns. ikävänä yllärinä sitten treffeillä :hyper: :hyper:

Joo pistetään ilmoon tuo :D Tosin eipä sinne niitä vastauksia oo enää tullu, et tuskin tuo info enää mitään hyödyttää...:lol2: paitsi niitä, jotka vielä ehkä saattavat olla kirjoittamassa vahingossa...;)
 
Miksi lyödään kuin vierasta sikaa, röhkiäkö pitäisi, missit kauniita? En ottaisi, vaikka saisin tissiä, eikä missillä tissiä, edes ole, nainen oikea antaa solkea, eikä suustakaan tule olkia ei heinää, osaa myös panna vastaan, joskus puolestakin, ei luuta ei nahkaa, vaan lämpöä ja maitorahkaa, pehmeä oikeista paikoista, niin alkaa se sydän sykkiä ja kenties lykkiä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom