Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tarina on ihan oikeasti tosi. Itseasiassa jatkoa seurasi tunnin päästä tapahtuneesta.

Ennenkuin poistuin tiskiltä pyysin virkailijaa ystävällisesti faksaamaan tositteen kyseisestä tilisiirrosta sekä tapahtumaan liittyneen sales contractin tälle yritykselle. Tästä faksilaitteen käytöstä johtuvasta suunnattomasta vaivasta veloittivat vielä 10e:n lisämaksun. Ennen poistumistani näytin vielä varmuuden vuoksi toiseen kertaan ne KAKSI lappua, (nippu sisälsi yhteensä kolme lappua joten sekaannuksen vaara oli ilmeinen.) jotka hänen piti sitten faksata.

Kotiin päästyäni odotti maili ulkomailta missä kiiteltiin tilisiirtokuitin faksaamisesta mutta samassa lauseessa huomautettiin, että sales contractin voisi myös faksata koska tuotantoa ei voida aloittaa ilman sitä. Soitin kyseiselle virkailijalle kysyäkseni kohteliaasti, että "mitä vittua?" ja vastaus kuului: "Aaa... katos joo olihan tossa vielä toi toinenkin lappu, määpä käyn laittaan vielä senkin menemään..."

Jos tässä ei nyt olisi miljoonaa muuta rautaa tulessa samaan aikaan niin tili vaihtuisi huomenna aamulla. Pitää saada hommat rullaan niin katellaan pankin vaihtoa. Jos saisi aikaiseksi niin voisi heittää kyllä jotain raporttia johonkin asiakaspalveluun.

Laita sähköpostia menemään ja selitä sama asia minkä meillekin! Pankilla on velvollisuus vastata ja pahoitella asiaa. Siinä voi jopa virkailija saada nuhteitakin. Kompensaatiosta en voi mennä takuuseen mutta voisivat nyt edes sen 10euron faksausmaksun hyvittää sulle!! Voi elämä miten vajaita virkailijoita!! Koita pulla kestää!!:kippis1:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai sitten kirjoittaa kirjeen johtajalle ja laittaa mukaan kauniisti paketoidun 8-luokan matikan kirjan, jonka johtaja voi antaa kys.virkailijalle.
 
Palaute lähetetty. Kahtellaas mitä vastaillaan.

Ps. Huhtamo vois taas kirjotella jotain shittiä :)

Edit:

Bisley sanoi:
Koita pulla kestää!!
Juu ei täs mitään kummosia. Välillä vaan ihmetyttää, että miten hommat toimii kuin rasvattu Kiinaan, Yhdysvaltoihin, Tanskaan ja Taiwaniin mutta ei tuohon 400 metrin päähän :lol2:
 
Lukaisin läpi nuo Huhtamon seikkailut ja ei voi muuta sanoo kuin, että WTF???

On se aika epeli mieheksi... turnauskestävyytä tuntuu riittävän ja asenne on vähintäänkin reipas.

May the spirit of RAIRAI be with you.. :rock: :rock:
 
Tanne sopii tama tekstiviesti, joka tuli yhdelta horolta tanaan. Eli asun siis Thaimaassa ja oon nahnyt kyseista eukkoa yli kymmenen kertaa parin kuukauden aikana, mutta eilen sanoin sille sitten, etta nyt saa loppua.

Vittu tosta tekstista ota mitaan tolkkua. Kirjoitusvirheitakin melkein joka sanassa. Parempi olis, ettei toi eukko yrittais vaantaa yhtaan englantia.

Hi my darling how aer you why?you make me heartache why?you tell me you like me.why?you live too me.what you think?you can tell me you now i like you and love same you.towmon we saty togetter never forget?you saty in my heart all the time.but you want forget me.you can tell me.you want finins wiht me you can tell me.you think me lady no good hwo tell you.i soory?all the time am saty with you am happy you make me sime very time.but now you not same befor?ok good luck for you take care of your sifl.i hope you heartache not same me.i hope you happy with lady new.but am very sad I miss you my darling…

WTF???
 
Varmaan ircissä jo moni eilen sattuneesta tapauksesta kuulikin.

Mutta, illalla siis kotona istuessani meseen halusi joku tuntematon ihminen lisätä mut. Noh, suostuinpa nyt ihan ohimennen.
Sieltä päästä sitten alkoi Canarialta kotoisin ja siis siellä asuva tyttönen kirjoittelemaan mulle.
Oli kuulemma ihastunut muhun...ja kaiken HUIPPU, mä olen kuulemma KIMI RÄIKKÖSEN näköinen.

Noh, jonkun aikaa juteltiin ja mäkin aloin jo lleikillä olla mukana...Kunnes se mamma sitten ilmotti että se haluaa naimisiin mun kanssani, Voi viddu.

No en sit heti siinä tuvennut sanomaan joota, tiä vaikka ois pannu ittensä postiin. Niin se tuumas että se näyttää mulle vähän paljasta pintää.
JA samalla pyyteli sit puhumaan romanttisia juttuja ja mähän sepostin kaikenlaista sille. Se oli ihan fiiliksissä ja kun oli kaikki rihman kiertämä lähteny, ei suostunut enempää näyttää jos en lupaa mennä naimisiin.

No, jonkunverran siinä jo kolotti, mutta en silti luvannut.
Juteltiin niitä näitä siinä sit ja puhuttiin seksistä jne.
Sanoin sille että mua ei oikein ole naiset saanut tulemaan (ei kyllä miehetkään, joku ois kuiten vidduileen alkanu), niin sillon se otti onkeensa ja tuumas että, do you think this would make you come?

Voi jumalauta että se alkoikin sitten hinkkailemaan siinä itseään.........

MUTTA, kun alkoi jo hyvältä näyttää, se kysy taas että haluanko naimisiin..no mä että en tiedä vielä.....SATN pani koko mesen poikki ku oli ensin sanonut että katotaan jos huomenna tiedät.....

VOI helevata että jäi ihmetyttään koko juttu.
Onko tää nyt joku uusi keino päästä pois huonoista elinoloista, siinä kun ois joku pallomaha lihapullanörttisurkeakotonaistuvaperäkammarinpoika istunut niin se ois tilannu sille lentoöipun taikka laittanut rahaa tilille siltä istumalta.

Muuten magee juttu, mutta jäi pikkasen ihimetyttään ja harmi että oli tytölle kasvanu viikset ja ei ne karvat muuallakaan olleet kovin lyhykäisiä ;)

Im the new KIMI of Finland beibee...
 
Hi my darling how aer you why?you make me heartache why?you tell me you like me.why?you live too me.what you think?you can tell me you now i like you and love same you.towmon we saty togetter never forget?you saty in my heart all the time.but you want forget me.you can tell me.you want finins wiht me you can tell me.you think me lady no good hwo tell you.i soory?all the time am saty with you am happy you make me sime very time.but now you not same befor?ok good luck for you take care of your sifl.i hope you heartache not same me.i hope you happy with lady new.but am very sad I miss you my darling…

Me soo hoorny.Me luv U long time. Aika härkästä tekstiä...
 
Vittu tosta tekstista ota mitaan tolkkua. Kirjoitusvirheitakin melkein joka sanassa. Parempi olis, ettei toi eukko yrittais vaantaa yhtaan englantia.

Hi my darling how aer you why?you make me heartache why?you tell me you like me.why?you live too me.what you think?you can tell me you now i like you and love same you.towmon we saty togetter never forget?you saty in my heart all the time.but you want forget me.you can tell me.you want finins wiht me you can tell me.you think me lady no good hwo tell you.i soory?all the time am saty with you am happy you make me sime very time.but now you not same befor?ok good luck for you take care of your sifl.i hope you heartache not same me.i hope you happy with lady new.but am very sad I miss you my darling…

WTF???

Olen joutunut jonkin verran tekemisiin näiden "me english very good why not understand me" - tyyppien kanssa, joten väkisinkin tajuaa tuota suurimman osan tuosta litaniasta. Näyttää siltä, että puolen vuoden palstan seurailun jälkeen tulee myös lopultakin tehtyä se debyytti ja kirjoitettua jotain. Eli terve vaan kaikille.

Mutta joo, sen verran tylsää näin iltavuorolaisena tuppaa olemaan, että randomeja thaimaalaisia tekstiviestejä tulee selvennettyä hiukan ymmärrettävämpään muotoon. Eiköhän se eukko jotenkin tuohon suuntaan halunnut suuria sydänsurujaan ilmaista:

Hi my darling. How are you? Why (you want to leave me)? You give me heartache. Why? You said me you like me. Why? You lied to me. What were you thinking? You can tell me. I like you and love you. You stay in my heart all the time. But now you want to forget me. Why you want to finish with me? You can tell me. You think I'm not a good lady. What can I tell you: I'm sorry? All the time when I'm with you, I'm happy. You make me smile every time. But now you are not the same anymore. Ok, good luck to you. Take care of yourself. I hope you don't have heartache like I do. I hope you are happy with your new lady. But I am very sad. I miss you my darling.
 
Tanne sopii tama tekstiviesti, joka tuli yhdelta horolta tanaan. Eli asun siis Thaimaassa ja oon nahnyt kyseista eukkoa yli kymmenen kertaa parin kuukauden aikana, mutta eilen sanoin sille sitten, etta nyt saa loppua.

Vittu tosta tekstista ota mitaan tolkkua. Kirjoitusvirheitakin melkein joka sanassa. Parempi olis, ettei toi eukko yrittais vaantaa yhtaan englantia.

Hi my darling how aer you why?you make me heartache why?you tell me you like me.why?you live too me.what you think?you can tell me you now i like you and love same you.towmon we saty togetter never forget?you saty in my heart all the time.but you want forget me.you can tell me.you want finins wiht me you can tell me.you think me lady no good hwo tell you.i soory?all the time am saty with you am happy you make me sime very time.but now you not same befor?ok good luck for you take care of your sifl.i hope you heartache not same me.i hope you happy with lady new.but am very sad I miss you my darling…

WTF???


Joo olis voinut korjata edes pahimmat kirjoitusvirheet. kuinkakohan moni mies joutuu tota mongerrusta tulkkaamaan? :curs:

Paa vastineeksi toi Ominouksen korjattu versio :thumbs:
 
Mä olin ihan varma, että toi on oikeasti "You take care of your syphilis"

:lol2: :jahas:
 
Mä olin ihan varma, että toi on oikeasti "You take care of your syphilis"

:lol2: :jahas:

sama kävi mielessä... niin kanista kielä, etä itketä.
 
Mitä vitun työtä tuo huhtamo tekee ku saa vaa sekoilla jatkuvasti ja välillä käyä tutustumassa kaivoksiin :D
 
Laita sähköpostia menemään ja selitä sama asia minkä meillekin! Pankilla on velvollisuus vastata ja pahoitella asiaa. Siinä voi jopa virkailija saada nuhteitakin. Kompensaatiosta en voi mennä takuuseen mutta voisivat nyt edes sen 10euron faksausmaksun hyvittää sulle!! Voi elämä miten vajaita virkailijoita!! Koita pulla kestää!!:kippis1:
No niin, palaute saapunut.

Ensimmäisenä sain pahoittelevan puhelinsoiton mihin ihan piruuttani räyhäsin, valitin, kitisin ja vinguin minkä jaksoin. Selittivät oikeastaan ihan järkeenkäyvät selitykset mutta silti toiminta oli kyseisessä tilanteessa kummallista. Lopetin puhelun sanomalla, että "nyt on vähän kiire mutta laita mulle maililla hyvä syy jäädä Osuuspankin asiakkaaksi".

En tähän sitä viitsi pasteta kun saattavat olla luottamuksellista tietoa mutta selitykset tapahtuneeseen olivat tyyliä "Tässä tapauksessa kun 70 %:n summaa on täällä meillä laskettu on toisen laskimen toiminnan kanssa ollut jotakin ongelmia ja siksi myös sinua on pyydetty varmistamaan toisella laskimella lähtevä summa. Toimihenkilö ei ole huomannut asiaa oikein asiakaspalvelussa selittää ja siksi olet varmasti saanut kuvan, että summaa ei ole osattu laskea. Kyse oli kuitenkin varmistuksesta." sekä "Kuitin faksauksessa on käynyt yksinkertaisesti inhimillinen virhe useiden yritysten jälkeen ja toinen sivu on vahingossa jäänyt faksaamatta".

Kompensaatioksi saimme "Hyvityksenä tapahtuneesta palautamme lähtevän ulkomaanmaksun hinnan xx,xx euroa sekä pikamaksun kulut 10 e ja heinäkuusta veloitetut palvelumaksut x,xx eli yhteensä xx,xx euroa". No onhan tuokin jotain mutta ihan kiva tietää, että yrityksemme arvo Osuuspankille on reilut pari mäyräkoirallista keskiolutta :rolleyes:.

EDIT: Mietin tässä aikani kuluksi, että mihin tätä tapahtunutta tilannetta vertaisi. Tuli mieleen, että hiukan sama kuin tilaisin Miken kaupasta Whey Saatanaa ja vastaukseksi saisin, että "hei viitsitkö tulla tänne meille näyttämään mikä näistä pusseista on se Whey Saatana kun meillä on tässä vähä epäselvyyttä..." Voi olla että kauppa ei kauaa kävisi :).

Toinen mielenkiintoinen homma on myös se, että jos kerran laskimet olivat kertakaikkiaan niin sekaisin ja hajalla, että niiden tuloksiin ei voi luottaa, niin miten ihmeessä minun saamaan tulokseen voi luottaa vaikka heillä oli käytössä se sama laskin?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom