Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huhtamo sanoi:
kysyin silt et paljo maksaa saki saki. se sano et 50 euroo. no sit kysyin et paljo maksaa faki faki. se sano et 50 euroo. sit se jotenki suuttu ja sano niin läppä englannilla et listen from me, saki saki 50 euro, faki faki 50 euro, faki faki and saki saki 50 euro!:lol2:
:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:
 
tässä on yks kysmys mitä mä oon miettiny jo hetken aikaa :rolleyes:

Jos kukku luuruu, nii luuruuko kukku?!?!?!

Nää on näitä elämän SUURIA kysmyksiä....
 
tässä on yks kysmys mitä mä oon miettiny jo hetken aikaa :rolleyes:

Jos kukku luuruu, nii luuruuko kukku?!?!?!

Nää on näitä elämän SUURIA kysmyksiä....

Mietin eilen asentaessani gangsta-hoodeille koripallokoriin ketjuista tehtyä gangsta-sukkaa Snoopin soidessa taustalla, että:

Jos joku näkee UFO:n... Eli tunnistamattoman lentävän esineen ja toteaa sitten: "näin ufon..." Eli sehän tunnisti sen! :eek:

Tällainen henkilö kusettaa, koska hän on nähnyt vain I.F.O:n tai tuttavallisemmin pelkistetyn F.O:n. Eli tunnistetun lentävän objektin tai lentävän objektin.
 
Tuli sisälläni

Eräs kaunis (angstinen) yö iski taas runouden kukka. Tällä kertaa kirjoitin ylös edes osan mitä muistin ja kirjoitin siihen lopun.

Humalainen tila ja moinen offtopic threeti ilmeisesti oikeuttaa moiseen kirjoitteluun joten avaudutaan runonrääpäleellä.


Sait minut tuntemaan itseni joksikin
Sait minut kasvamaan ja kukoistamaan
Olit kuin satua vain
Kunnes revit sydämen rinnastani
Nyt tunnen vain tulen sisälläni
 
Tunnen rakkauden. Tunnen ikuisuuden. Tunnetko sinä minut? Tunnetko poltteen sen? Tuleeko polte sydämestäsi? Se polte olen minä. Minä sisälläsi.

Kommentteja?
 
Huhtamo tainnu myös keksii Teston, Raudon ja kumppanit? entäs se henkivartijan blogi?

hauskaa tekstii kyl tulee mut voisit laittaa ne kappalejaot. ei ikinä jaksa lukee kokonaan muuten.
 
Huhtamo tainnu myös keksii Teston, Raudon ja kumppanit? entäs se henkivartijan blogi?

hauskaa tekstii kyl tulee mut voisit laittaa ne kappalejaot. ei ikinä jaksa lukee kokonaan muuten.

Jotenkin mä epäilen että Huhtamoa ei vittuukaan kiinnosta jaksatko sä lukee ne tarinat.
 
Jotenkin mä epäilen että Huhtamoa ei vittuukaan kiinnosta jaksatko sä lukee ne tarinat.

Niin, ja jos huhtamo kirjottas selkeempää tekstiä ni se ois jo jonkun "huhtamon kootut tarinat/jutut"-osion paikka:D. Kyllä toi teksti on vaan tollasta mitä sylki suuhun tuo tyylistä.
 
Muistakaa et,
raskas työ vaatii raskaat huvit
ja raskaat huvit vaatii runsaasti holii
eli se siitä, juuri näin ja sillä mennää
kännissä ollaan ja tuntuu et koht vois lentää..
:kippis1:
 
Laitetaan tänne kun en ainakaan ihan heti muista milloin olisi tullut samanlainen WTF eli Mitä Vittua -fiilis.

Eli marssin Osuuspankin Tampereen pääkonttoriin tiskille missä hoidetaan yrityksien ulkomaankauppa-asioita. Käytiin seuraavanlainen vuoropuhelu:

- Hei, tässä on vastaanottajan tiedot ja tuossa summa. Siitä pitäisi maksaa 70%:a tuolle tilille. Mitenkä onnistuisi?

- Juu onnistuu, odota hetki, laskukone on tuolla seinän takana.

Kuluu hetki ja virkailija tulee takaisin.

- Anteeksi, mutta paljonko sinun mielestäsi on 70%:a tuosta summasta?

Tässä kohtaa kävi mielessä, että joko kuulin väärin tai sitten olen piilokamerassa.

- Siis mitä häh?

- Niin, että paljonko sinun mielestäsi tuosta summasta on 70%:a?

- No en minä tiedä kun ei ole laskinta.

Virkailija haki minulle laskimen. Luulin, että tässä on joku proseduuri, että se summa pitää tulla meikäläisen suusta tjsp. Selitin kuitenkin laskutoimituksen lekaharkosta vääntäen.

- No tuosta kun laitat xxxx*0.7 niin summaksi tulee xxxx,xx. Se on siinä.

- No juu noin minäkin sain mutta tuo toinen virkailija sai hiukan eri luvun ja ei oltu sitten ihan varmoja.

Tässä kohtaa jäin kyllä varsin sanattomaksi. Tai no ainoat sanat mitä meinasi suusta päästä olivat, että "Siis mitä helvettiä täällä tapahtuu?" Hämmästys tosin vaihtui kauhunsekaiseen paniikkiin kun tajusin, että tällaiset ihmiset hoitavat meikäläisen rahaliikennettä. No, nyt on kädet ristissä kyynerpäitä myöten ja toivotaan, että rahat menee perille...

:kippis1:
 
Eli marssin Osuuspankin Tampereen pääkonttoriin tiskille missä hoidetaan yrityksien ulkomaankauppa-asioita. Käytiin seuraavanlainen vuoropuhelu...
:eek: :lol2: Piiiikkasen repeilin täällä - ja sitten muistin vaihtaneeni juuri pankkia Nordeasta Osuuspankkiin. :jahas: Oisivat nyt arponeet vaikka tilin saldoa "paljonkos luulisit olevan tililläsi rahaa... kun me ei olla aivan varmoja".
 
- No juu noin minäkin sain mutta tuo toinen virkailija sai hiukan eri luvun ja ei oltu sitten ihan varmoja.
Voi vittu. Jos toi oikeasti on mennyt noin niin itse ottaisin kyllä yhteyttä kyseisen pankin johtajaan. Jos se alkaa sitä ihmetellä ja sanoo että ihan ymmärrettävää niin vaihtaisin saman tien pankkia.
 
Wtf. Taivaalla näkyi äsken Enterprisen muotoinen pilvi.
 
Ei prkl! Jos tuo Pullan tapaus on tosi, säilytän vähäisetkin senttini tästä lähtien tyynyni alla. Voiko oikeasti olla noin laskutaidottomia ihmisiä töissä pankissa?
 
Tarina on ihan oikeasti tosi. Itseasiassa jatkoa seurasi tunnin päästä tapahtuneesta.

Ennenkuin poistuin tiskiltä pyysin virkailijaa ystävällisesti faksaamaan tositteen kyseisestä tilisiirrosta sekä tapahtumaan liittyneen sales contractin tälle yritykselle. Tästä faksilaitteen käytöstä johtuvasta suunnattomasta vaivasta veloittivat vielä 10e:n lisämaksun. Ennen poistumistani näytin vielä varmuuden vuoksi toiseen kertaan ne KAKSI lappua, (nippu sisälsi yhteensä kolme lappua joten sekaannuksen vaara oli ilmeinen.) jotka hänen piti sitten faksata.

Kotiin päästyäni odotti maili ulkomailta missä kiiteltiin tilisiirtokuitin faksaamisesta mutta samassa lauseessa huomautettiin, että sales contractin voisi myös faksata koska tuotantoa ei voida aloittaa ilman sitä. Soitin kyseiselle virkailijalle kysyäkseni kohteliaasti, että "mitä vittua?" ja vastaus kuului: "Aaa... katos joo olihan tossa vielä toi toinenkin lappu, määpä käyn laittaan vielä senkin menemään..."

Jos tässä ei nyt olisi miljoonaa muuta rautaa tulessa samaan aikaan niin tili vaihtuisi huomenna aamulla. Pitää saada hommat rullaan niin katellaan pankin vaihtoa. Jos saisi aikaiseksi niin voisi heittää kyllä jotain raporttia johonkin asiakaspalveluun.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom