Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi lyödään kuin vierasta sikaa, röhkiäkö pitäisi, missit kauniita? En ottaisi, vaikka saisin tissiä, eikä missillä tissiä, edes ole, nainen oikea antaa solkea, eikä suustakaan tule olkia ei heinää, osaa myös panna vastaan, joskus puolestakin, ei luuta ei nahkaa, vaan lämpöä ja maitorahkaa, pehmeä oikeista paikoista, niin alkaa se sydän sykkiä ja kenties lykkiä.

Diu diu, jätkät on ihan sekasin täällä...."Orvokin sini, ruusun puna. Olen kännissä, silti seisoo muna." :eek:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olo on mahtava, kevy, outo? Ensi viikolla on fyysiesti sekä henkisesti todella rankkaa mutta en välitä siitä! Eräs nainen on huomenna minun kanssani joka on todella mahtava. Taloudellisesti olen reilusti voitolla tällä viikolla (poker <3). Eli olen juonnut ~11 kaljaa ja olo kuin taivaissa johtuen viime aikojen vähäisestä alkoholin kulutuksesta sekä muista vastaavista inttiin liittyvistä. Bluah, kaikki on ok, enää puuttuu että pääsis pois tästä penkistä ihmisten pariin mutta se on kait vaan liikaa pyydetty ?
 
Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.

Saa myös paljastaa itsestään asioita mitä muut eivät tiedä.
Laittakaa kuvia kans!

Saako tänne vuodattaa kaikkea mitä mitä kännissä tulee päähän ilman että joutuu tarvii ottaa niistä aamulla morkkista joka kestää 3 päivää.

Itse esim menin vapaaehtoisen armeijaan ja olin sen 330 ja siitä asti olen kantanut mukanani haavetta liittyä muukalaislegioonaan. Aina joskus kovassa humalassa alan puhua siitä ja vittu että se sitten aamulla vituttaa....:eek:
 
Hellbent and raw
Armed to the core
Walks with the wind
Determined and strong
Inherit his laws
Adopt and obey

Rise my friend - march to war
Time is up - shadows dance
Fight my friend - tyrants pull
Time is up - burn the world

Driven by sin
Let the scavengers loose
Power from hell
Siege and advance
Silence the foe
Fire and smoke
From the slumber arise
Triumphant Beast of forgotten times

The Pentagram Burns
And the clock strikes the hour
The Final Hour

Mulla ei vittu ole oikeasti teille mitään muuta sanottavaa. Hoh tosiaan?
 
"Orvokin sini, ruusun puna. Olen kännissä, silti seisoo muna." :eek:

:hyper: Mahtava runo! Oikeen tuntee kuinka runosuoni on pulpunnut tätä runoa työstäessä :D Passoa on hyvää... :thumbs:
 
"Beauty is in the eye of the beholder. Yet there are those who open many eyes. Eyes are the mirror of the soul, someone has said. So we look closely at the eyes to see the nature of the soul. "Somewimes when we see the eyes--those horrible times when we see the eyes, eyes that ... that have no soul--then we know a darkness, then we wonder: where is the beauty? There is none if the eyes are soulless."

-Loglady
 
Kirjotuttaa niin maan pirusti, enkä viitti floodata Tyhmien kysymysten kerhoa, joten kuhan rustailen tänne... Jotaki.

TKK:ssa käydyn sukkakeskustelun seurauksen aloin pohtia kaaosteoriaa ja sitä kautta eläinten vaikutusta luontoon. Ilmaston lämpenemisestä on kaiken aikaa syytetty teollisia yhteiskuntia, mutta on jätetty huomiotta eläinten osuus asiaan.

Lehmät tuottavat ihan sikana metaania, mikä vaikuttaa otsonikerrokseen enemmän ku kärpäsenpaskan verran. Jo pelkästään tämän lauseen perusteella katson löytäneeni syylliset otsonikatoon: lehmät, siat ja kärpäset. Päättelyketjuni on virheetön.

Kaaosteoria menee jotakuinkin silleen, että kun perhonen leyhyttelee siipiään Atlantin valtameren yllä, tulee Atlantista Epätyynivaltameri. Näin perhonen on murskannut miljardien arvosta jenkkien infrastruktuuria ja on myös syyllinen satoihin ihmishenkien menetyksiin hirmumyrsky Katrinan muodossa. Toisaalta voimme syyttää myös Ashton Kutcheria (Perhosvaikutus). Perhoset siis murhaavat kanssaihmisiämme mitä julmimmilla luonnonkatastrofeilla. Otetaan tässä vaiheessa askel taaksepäin. Jos perhonen saa aikaan niin paljon tuhoa ja hävitystä, kuvitelkaa mitä saa aikaan yksi pahantahtoinen kolibri. Kolibrin siivet iskevät jopa tuhansia kertoja minuutissa, yksi kolibri voi tuhota koko länsimaisen sivilisaation. Olkaa varuillanne. Tiedä vaikka Tsunamin olisi aiheuttanut joku vihainen särki, joka pyrstön iskullaan sai aikaan vedenalaisen tulivuorenpukauksen ja johti yhteen ihmiskunnan historian suurimmista luonnonkatastrofeista. Uikaa siis omalla vastuullanne.

Eläimet ovat petollisia ja käyttävät viekkaudellaan hyväksi hölmöä ihmistä, koirat, kissat, hämähäkit, käärmeet, hamsterit, kanit, iguaanit, leguaanit ja moguaanit, kaikenkarvaiset ja -suomuiset "ystävämme" ovat soluttautuneet koteihimme, jotta niiden ei itse tarvitsisi nähdä vaivaa ravinnon saamiseksi. Ne eivät välitä vähääkään siitä, että juuri tälläkin hetkellä joku kyrpiintynyt kolibri saattaa suunnitella tuhatpäisten ihmisjoukkojen tuhoamista. Saati mitä saisi aikaan saastainen albatrossi yli metrisellä siipien kärkivälillään. Pelätkää, Musti ja Mirri ovat teitä vastaan, eivät teidän puolellanne.
 
Edelliseen liittyen, oodi elukoille:

Hoi Musti, päästä hampaistasi postikusti
Hei Mirri, säästä naapurin lapsen nirri
Tuo kani, kättäni säälimättä pani
Pirun lohi, silmäni puhki se sohi
Äh muuli, syvimmät salaisuuteni kuuli
Tuo susi, säälimättä kengilleni kusi
Paha hirvi, ulkonäölleni irvi
Merihylje, älä veressäni kylve
Hyi saukko, jätä rauhaan mun peräaukko
Auts lokki, pääni verille se nokki
Ilkee perhonen, lopeta ny jumalauta se hirmumyrskyjen tuottaminen, tässä on riittävästi muitaki huolia maailmassa, ilman et sä tuut kolibreines tänne kukkoileen perkele.
 
Edelliseen liittyen, oodi elukoille:

Hoi Musti, päästä hampaistasi postikusti
Hei Mirri, säästä naapurin lapsen nirri
Tuo kani, kättäni säälimättä pani
Voi lohi, silmäni puhki se sohi
Äh muuli, syvimmät salaisuuteni kuuli
Tuo susi, säälimättä kengilleni kusi
Paha hirvi, ulkonäölleni irvi
Merihylje, älä veressäni kylve
Hyi saukko, jätä rauhaan mun peräaukko
Auts lokki, pääni verille se nokki
Ilkee perhonen, lopeta ny jumalauta se hirmumyrskyjen tuottaminen, tässä on riittävästi muitaki huoli maailmassa, ilman et sä tuut kolibreines tänne kukkoileen perkele.


Loppu kruunasi kaiken. :D jätkähän on kovempi lyyrikko kuin Tony Halme ja Vesa Keskinen yhteensä.
 
Loppu kruunasi kaiken. :D jätkähän on kovempi lyyrikko kuin Tony Halme ja Vesa Keskinen yhteensä.

Haukifile... Hauki... U must be a part of the animal coalition of evil. Naurava hauki valepuvussa. I am on to u buddy, mark my words.
 
Vedessä on kiva killua kun vesi valuu pitkin "polvea" :D
Taivaalla kuu killuu katson tyttööni suoraan "silmiin" :D
 
Kokoo koko kokko. Koko kokkoko? Koko kokko!

Nostetaas tätä threadia ja koittakaas heitellä jotai hauskempia juttuja...:rolleyes:
 
Myyntimies ei huijaa / Kattelee oston Tuijaa
Tuija haa-luu nahkaanuijaa / Pimpelipom, penkkitulokseni hillitön on

Kaupat tuli / Multa tuli kans -punttiin
 
Wikipedian mukaan Ville valo polttaa päivässä 1 000 röökiä:hyper: . (oikea määrä lähempänä <100)

E: Lisää WTF dataa on se, että kun section avaa editointia varten, niin siellä se on 60???

E2: Joku kerkesi päivittää sen lähemmäksi oikeaa sillä aikaa kun olin sivulla:D .
 
:urjo: :kuvia: :anssi: Helsinkiin turvamiehet pienten lasten isien käskystä, sen ja sen kaupungin salien lentäessä itään, olematta rasistisia mutta salikomedia vitutti niin ankarasti, että liigapörssistä löytyi parhaat lukemani kirjat, olympiavoittaja serble ryhtyi rauhanturvaaksi oltuaan kole vuotta yrittäjänä, sai yrittäjänä ollessaan nännilävärin selkäänsä. Mä en oo koskaan kalastanut karvaisia koiran kyrpiä kalajoelta, enkä sen paremmin kanariansaariltakaan. itiksen tulipalo oli liian lihaksikas verrattuna 300kg etukyykkääjään. Päälle porkkana.
 
This situation, devils creation. Descarteskin tätä pähkäili, mutta kuitenkin luotti ajatteluunsa ja sai rauhansa. Itseluottamus on kulma valttia naisasioissa, näin olen kuullut kerrottavan. Missä se luottamus asuu, mistä sen löytää, koska kuitenkin tietää sen olevan vain illuusiota. Kuinka voi olla itseluottamusta, kun tietää ja tuntee maailman ja itsensä epävakauden? Ehkäpä jos olisi tarpeeksi typerä luulemaan itsestään jotain. Ehkäpä se riittäisi. Tuskastuttavaa olla tiedostava organismi. Onko psyyke vain illuusio, onko tiedostuneisuuteni evoluution tulos luonnon lainalaisuuksista, tekosyy ja illuusio eläimellisyydelleni? Himoille, tarpeilleni ja vallanhimolleni. Jekku saada minut pariutumaan ja jatkamaan sukupuutani. AArarargh, enkö voikaan kontrolloida itseäni? Varsin epämiellyttävää.

Ei pidä uskoa kaikkea mitä luulee!

Lihas vai psyyke? Vaiko molemmat?! Niin kuin kopernikaaninen vallankumous yhdisti empirismin ja rationalismin. Siinäkö vastaus ongelmiini? Ehkei kuitenkaan. Life is an opportunity to throw away the key to your negativity. Jos luovutan astutko sisääni? Niin kuin nämä kolme veljestä pohtivat. Rock on! :anssi:

Aamuiset pohdinnot on perseestä. :urjo: :wall:
 
tänään otan koomat ja huutelen tänne sitten soosissa.
heads up! :rock:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom