Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Lolzturtle.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, tähän voi tosiaan sanoa, että what the fuck?
 
WTF???

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200702015689009_uu.shtml

Siperiassa satoi oranssia lunta
1.2.2007 21:52
Venäjän Siperiassa on satanut oranssia lunta, jonka alkuperää viranomaiset selvittävät. Lunta satoi Omskin alueella keskiviikkona.

Venäjän hätätilaministeriö ilmoitti torstaina, että Omskin alueelle lähetetään laboratorio analysoimaan näytteitä. Lumesta on otettu näytteitä helikopterilla.

Paikallinen väestö ei ole kertonut sairausoireista. Väestöä on kielletty sulattamasta lunta vedeksi, pitämään eläimet sisätiloissa ja pysyttelemään poissa viideltä alueelta, joille lunta satoi. Etelä-Pohjanmaan kokoisella oranssin lumen alueella asuu yli 27 000 ihmistä.

Omskissa on paljon öljy- ja kemianteollisuutta.

STT
 
WTF???

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200702015689009_uu.shtml

Siperiassa satoi oranssia lunta
1.2.2007 21:52
Venäjän Siperiassa on satanut oranssia lunta, jonka alkuperää viranomaiset selvittävät. Lunta satoi Omskin alueella keskiviikkona.

Venäjän hätätilaministeriö ilmoitti torstaina, että Omskin alueelle lähetetään laboratorio analysoimaan näytteitä. Lumesta on otettu näytteitä helikopterilla.

Paikallinen väestö ei ole kertonut sairausoireista. Väestöä on kielletty sulattamasta lunta vedeksi, pitämään eläimet sisätiloissa ja pysyttelemään poissa viideltä alueelta, joille lunta satoi. Etelä-Pohjanmaan kokoisella oranssin lumen alueella asuu yli 27 000 ihmistä.

Omskissa on paljon öljy- ja kemianteollisuutta.

STT

Onhan tommosii tapauksii ollu ennekin, muistelen et syyks silloin löydetty saharasta noussut valtava hiekkamyrsky, jonka mukana ilmakehään ajautui tonnikaupalla hienoa hiekkapölyä. Suomessakin satoi joskus mustaa lunta, silloin syynä oli suoraan Islannin suunnasta puhaltanut ilmavirta, joka toi jonkin tulivuoren savut/noet tänne astikka.

Voihan se tietenkin hetken aikaa mietityttää, et nytkö pitää alkaa varaamaan purkkituokaa ja pullovettä :D itelläki olis kyl eka reaktio tuo WTF :D
 
Mulkkuvärssy

Älä pilkkaa pippeliä, pikkustakaa paheksuko
Leivo lerppa leveämmäks, vaik ois vajaa vaaksan
Vatkaa vartta vanhempaaki, vai ois veltonlainen
Päästä pukil puiskulainen, tahi taltta takkuvarsi
Älä naura nakkiloille, hihittele hinttelille
Anna aina aulihisti, vaik ois kanki karumpiki
Niin saat jormaa jatkossaki, ilokauhaa irmallesi
Nii ei puute pönkän paina, ain on römpsäl räpeltäjä
 
Älä pilkkaa pippeliä, pikkustakaa paheksuko
Leivo lerppa leveämmäks, vaik ois vajaa vaaksan
Vatkaa vartta vanhempaaki, vai ois veltonlainen
Päästä pukil puiskulainen, tahi taltta takkuvarsi
Älä naura nakkiloille, hihittele hinttelille
Anna aina aulihisti, vaik ois kanki karumpiki
Niin saat jormaa jatkossaki, ilokauhaa irmallesi
Nii ei puute pönkän paina, ain on römpsäl räpeltäjä

*repskopstippu* :lol2: :rock:
 
joo o . on tää niin kivaaa että kviaa kviaaa vaan . Muuten tuli mieleen että minkä värisiä vessanpönttöjä teillä on ? kävin tossa kakalla ja tulin just huomanneeks että perkele! No perkele se pönttöhän on turkoosi. oon salee varma että kellääneiooyhtähienoopönttöö kuin mulla ...voin ottaa kuvankin siitä jos haluatte... joo o. ... tässä kirjottelen kun tekis mieli mennä kattoon bond mutta kun en tiä jaksaako kun noi yhetkin on kattomassa tuolla tota lostia ja sitten on taas niin pirun tylsä olo että ei tiedä yhtään mitä tekis. no jos meen kattoon ton bondin niin sitten kellon onkin joku vähän jälkeen yks ja sitten onkin koko ilta ohi ja sit en ehikään kattoon lostia. jos meen kattoon bondia (mikä olis kivaa ) otan suklaata ja jääteetää ja mums mums mums ja oon taas kymmenen kertaa onnellisempi kuin kukaan. ajattelin tässä saman tien ryhtyä agentiks ja kaikkee että jos sattuis tekeen mieli tappaa joku vois tosta vaan päästää päiviltä jonkun vineejän. vatsalihaksia tekis mieli vähän vääntää mutta sitten hokasin että ainoo paikka missä niitä viittis tehä on tossa telkan edessä koska siinä on niin pehmee matto että ei oo tosikaan ja nyt olis hyvä aika tehdä niitä vatsiksii koska syömisestäkin on aika pitkä aika ja nyt tuntuu siltä että jaksais tehdä niitä aika paljon vaikka onkin kello jo noin paljon ja se saattaa tuntua hullulta mutta silti se ei oo yhtään hullua. nyt alko hieman tuleen väsymyksen tunnetta jo silmiin mutta täytyy käydä hakemassa vähän kohta jääteetää koska siinä on kofeiinia ja se vois vähän aikaa pitää mut valveilla ellen kato sitä bondia tai muuta elokuvaa koska mulla on aikamoinen kokoelma jo elokuvia mitä vois kattoo ihan huvin vuoks vaikka oon nähnykin ne kaikki jo moneen kertaa niin tykkään silti kattoo niitä kaikkia hyviä elokuvia yksin pimeässä. syöminenkin on aika kivaa vaikka joutuukin käymään kakalla joka perkeleen päivä. tähän liitttyen tykkäsin käydä eilen ideaparkissa ja lattiat tykkäs kans ja hiukset VUUUHHHHHFFFF . Kananpaskakin oli semmosta että HUH HUH !!!!! TOta jos te tykkäätte niin voitte ihan rohkeesti pyytää sitä pöntön kuvaa ( myös naisihmiset !!! ) ja tähän liittyen muuten ulkonahan on plusasteita ja vähän VUUUUUUHHHHHFFF niin että tota voisitte mennä ulos vaikka. no älkää multa kysykö mitään . HAAHA hauska juttu jätkät vuhuuu


::::: ::::
::::::::::
 
Mulla on kyrpä paketissa ja panettaa niin vietävästi...Oikeesti mulla on vaan haisevat kainalot ja pitäis mennä suihkuun runkkaamaan.

PS. Työpäivä tänään...
 
kävin tossa vanhempia moikkaamassa.ajoin sitten takaisin valaisematonta tiepätkää pitkin.sumu oli myös ilmassa perkeleesti.noh,ajelin siinä seitsemääkymppiä kuudenkympin alueella (liikaa).yhtäkkiä mun auto heittää urasta tien laidasta keskelle.auton päästyä keskelle näen tien laidassa vastaantulevan jalankulkijan reilun viiden metrin päässä,enkä ollut havainnut häntä aiemmin.
mun auto ajaa mun puolesta...tai jotain.
 
Noniin, koitin etsiä haulla kun muistelin moisen olevan, en löytänyt tai sitten olen yliväsynyt.
Niin että töihin tässä hälyttivät noin tunti sitten ja tässä sitä nyt istuskellaan, selvinpäin. Mitäs muut? :rolleyes:

Mikäs muuten on sitten yö? Moneltako se alkaa, entäs jos asut Jenkeissä, milloin saa kirjoittaa? Noh, tässäpä mietittävää, mietitään vaikka sitä :lol2:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ketjuun saa kirjoittaa vain 00-06 aikana

- Mike
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aamulla olis aikanen herätys, kun pitäis työharjoitteluun lähteä. Silti tässä koneella ollaan mussuttamassa raejuustoa...
 
Ite tulin vasta puol yks töistä kotosalle. Sitte kattelin ku Patrik Antonius melkeen voitti WPT:n ja menin suihkuun. Nyt viimiset rahkat nassuun ja ansaitulle levolle :thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom