Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:Huhtamo sanoi:kysyin silt et paljo maksaa saki saki. se sano et 50 euroo. no sit kysyin et paljo maksaa faki faki. se sano et 50 euroo. sit se jotenki suuttu ja sano niin läppä englannilla et listen from me, saki saki 50 euro, faki faki 50 euro, faki faki and saki saki 50 euro!:lol2:
tässä on yks kysmys mitä mä oon miettiny jo hetken aikaa![]()
Jos kukku luuruu, nii luuruuko kukku?!?!?!
Nää on näitä elämän SUURIA kysmyksiä....
Huhtamo tainnu myös keksii Teston, Raudon ja kumppanit? entäs se henkivartijan blogi?
hauskaa tekstii kyl tulee mut voisit laittaa ne kappalejaot. ei ikinä jaksa lukee kokonaan muuten.
Jotenkin mä epäilen että Huhtamoa ei vittuukaan kiinnosta jaksatko sä lukee ne tarinat.
Eli marssin Osuuspankin Tampereen pääkonttoriin tiskille missä hoidetaan yrityksien ulkomaankauppa-asioita. Käytiin seuraavanlainen vuoropuhelu...
Voi vittu. Jos toi oikeasti on mennyt noin niin itse ottaisin kyllä yhteyttä kyseisen pankin johtajaan. Jos se alkaa sitä ihmetellä ja sanoo että ihan ymmärrettävää niin vaihtaisin saman tien pankkia.- No juu noin minäkin sain mutta tuo toinen virkailija sai hiukan eri luvun ja ei oltu sitten ihan varmoja.
Wtf. Taivaalla näkyi äsken Enterprisen muotoinen pilvi.