Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
pakon sanelemana
Lisää offtopic.

En tiedä millanen vamma, mutta mulla oli melkein 10 vuotta siinä kyynärtaiveforkku-akselilla tosi pahana. Pahimmillaan löylykauhan vääntöpaine tai ketsuppipullon puristus oli liikaa. Kokeilin kaiken voiteista, hieronnasta, levosta, manaajasta ja kuntoutuksesta lähtien ja lopulta vastaus oli kompressiohihat. Kaikkein pahinta oli lepo, se ei auttanut mitään - kevyt rasituskin oli kuitenkin parempi. Nykyään pystyy jopa treenaamaan ilman, jos unohtuvat ja kun lähes aina pitää, niin pysyvät oireettomina.
Pahimpina aikoina pidin niitä vähemmän puristavia aamusta iltaan ja treenatessa tiukempia.

Ontopic
#palaa
#eiole
#huomennaon

Piti ihan tarkistaa niin en ole kertaakaan skipannut tämän vuoden leukailuja, joka ma ja pe tehty ja joka lauvantai olen käynyt penkinpunnertamassa. Huomenna leukailu nro21. Jalkareenit ja kardio sitte🫣

Ei forkkuvaivoja ja veikkaan syyksi grippiin keskittymisen. Yrittäny vähän voimistaa (CoC) ja otteet ottaa kunnolla ei saa livetä ja olla mitä sattuu. Sarjan loppuun saakka skarpisti kiinni. Kyynärpäävaivoja meinas tulla kun aloin tekemään kp skullcrushereja. Paska liike (mulle) liikaa venytystä, menee enempi jänteille ku lihakselle. Onneks lopetin ajoissa.

Neliveto hiace!

En tiedä millanen vamma, mutta mulla oli melkein 10 vuotta siinä kyynärtaiveforkku-akselilla tosi pahana.
No bärkkel. Vajaan vuoden on myöskin kiusannut kyynärtaipeen seutu toisessa kädessä. Välillä tuntunut enemmän hauiksen alla brachialicsen seutuvilla, enimmäkseen enemmän kyynärvarren puolella. Monenlaista myös testannut, mutta manaaja on vielä kokeilematta (saatan kouluttautua itse tuolle alalle - lieneeköhän millainen palkkaus 🤔). Ei ole tykännyt treenistä, eikä myöskään lepo ole auttanut. Yön aikana tuntuu usein pahenevan.

Veikkaan että joko on ollut jotain tulehdusta, tai sitten jonkinlaista jumia. Hiirikäsi, joten työasennolla saattaa olla osuutensa (ja käsien asennolla nukkuessa). Nyt ollut kuitenkin ollut kohtuullisen ok, jos nyt ei vieläkään täysin oireeton. Itse tykännyt tehdä treeniä monissa liikkeissä 5-6 toiston seutuvilla itselle raskailla painoilla, mutta siitä ei tuntunut pitävän. Joten nyt ajattelin sitten testata ainakin alkuun 12-15 toiston sarjoja, katsotaan mitä siitä tuumaa. Onpahan ainakin vaihtelua.

Ja pelastaakseni tilanteen, mainitaan nyt että hetki sitten tutkin bj40:sten tarjontaa nettiautosta ja join oluen tätä viestiä kirjoittaessani.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kutsuitte?
Hyvin samanlainen kyynerpääkipu mitä -kakella- ja Mr T:lla. Tänään salilla pikaista jalkatreeniä tehdessä tuntui ettei vasemman polven rustoista taida olla enää juuri mitään jäljellä. Kaikenlaista muutakin kremppaa tietysti on, nämä kaksi tällä hetkellä pahimmat.
Ilmoittaudun samaan kerhoon. Pari helpotusta ainakin itsellä; vetoremmit selkäliikkeissä, käsille pitempää sarjaa eli toistot 10 tai enemmän, ja yllättäen huomasin että myötäotteella pushdownin pois jättäminen on varmaan eniten jeesannut.

Olin aikoinaan aika vahva 65kg kääpiönä. Penkki 6x105kg,

Muoks. En tiedä miksi tämä aloitus tuli tähän lainaukseen, joten lukekaa vaan alempaa :unsure:
Lisää offtopic.

En tiedä millanen vamma, mutta mulla oli melkein 10 vuotta siinä kyynärtaiveforkku-akselilla tosi pahana. Pahimmillaan löylykauhan vääntöpaine tai ketsuppipullon puristus oli liikaa. Kokeilin kaiken voiteista, hieronnasta, levosta, manaajasta ja kuntoutuksesta lähtien ja lopulta vastaus oli kompressiohihat. Kaikkein pahinta oli lepo, se ei auttanut mitään - kevyt rasituskin oli kuitenkin parempi. Nykyään pystyy jopa treenaamaan ilman, jos unohtuvat ja kun lähes aina pitää, niin pysyvät oireettomina.
Pahimpina aikoina pidin niitä vähemmän puristavia aamusta iltaan ja treenatessa tiukempia.

Ontopic
#palaa
#eiole
#huomennaon
NFL pelaajathan käyttää niitä kompressiohässäköitä kyynärvarressa. Ja samanlaisen sain aikoinaan itse tennis/golfkyynärpäähän.

Silloin (vuonna 200-jotain) tosin mehiläisen lääkäri pisti kyynärpäähän jotain myrkkyä, joka sai aikaan tulehduksen kudokseen. Idea oli kai, että valkosolut ryntäävät korjaamaan tilanteen.

4vko tuli liikkuttamiskieltoa (jos piti käydä kaupassa tms niin toi kiristysjuttu käteen)

Jo viikossa toipui käsi, joka ei ilman kovaa kipua pystynyt nostamaan maitotölkkiä moneen kuukauteen.
IMG_3586.webp

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom