Sivutolkulla paskaa!
Palataanpas asiaan.
Palataanpas asiaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en saanu yhtään otetta siitä levystä, vaikka pari kolme kertaa taisin kuunnella läpi. Pari kertaa tosin salilla, että keskittyminen musaa oli paikoitellen vähäistä.ei sorceressista ehkä olekkaan haastajaksi vaikka aluksi siltä kuulostikin
Zoomailit pyllyjä?Itse en saanu yhtään otetta siitä levystä, vaikka pari kolme kertaa taisin kuunnella läpi. Pari kertaa tosin salilla, että keskittyminen musaa oli paikoitellen vähäistä.
Ja tissejä, enimmäkseen. Hyvänä päivänä keskityin myös teolla olevaan sarjaan.Zoomailit pyllyjä?
Voit tokkopa koittaa, mutta varauksella. Monia vastaavia mustia koittanut, mutta ei ole vain sama hanska. Jokainen ehdokas ollut liian paksu ja tönkkö.Yritän löytää Tegeralta vastaavan. Tuppaa nuo Wurthin romut olemaan aina niin kalliita. Tegeran valmistamia nuo Wurthitkin varmaan on.
+1Nälkä kurnii
Mulla tuo yleensä viittaa siihen että otin mittarin pois liian aikaisin. Vaikka kuinka piippaa 1 min jälkeen niin vasta 10 min kohdalla näkyy luotettava tulos.Tuntuu ku olis pientä kuumetta, tulos 35,4. Onkohan mulla mailimittari?
Perussettiä. Se kakkospäivän yö on hyvin usein vaikeampi kuin varsinaisen darrapäivän yö.Ei tule vanhuus yksin, vaan näemmä jonkinasteisen liskodiskon kera. Mukava herätä kolme varttia ennen kellon soimista paniikkireaktioon että on nukkunut pommiin. Ja eilisistä harkoistakin joka paikkaan sattuu.
Ennuste: raskas päivä.