Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vuoden merkittävimmät &Aino at päiväkirjamerkinnät tehty

IMG_9680.webp

Oikein. Ahdin määrää... jne
tuosta esmes.

Kyllähän tuolla varmaan hirvijahtiin kehtaisi ajella... (mese parkkiin missä asfaltti loppuu ja loppumatka hilux/runner?)
Hiukan liian uusi, optimaalinen vuosimalli olisi 2016-2018 johtuen pakokaasujärjestelmistä ym yksityiskohdista.

Ja vaikka mecetilanne eskaloituisikin, itselle jää vähintään yksi 4veto yota. Jollainhan sitä on päästävä liikkumaan sitten kun mece on pajalla. Ja tietysti sinne hirvijahtiinkin.

On tullut vanhaksi kun ei enää ole tarvetta käydä PE-LA unohtunutta offaria sivu sivulta läpi jos vaikka joku olisi kuvia laittanut. Tai sitten on vain maailma (lue:foorumi) muuttunut. Onkohan tänne millon viimeksi edes tullut jotain alle 30v ihmistä kirjoittelemaan? Ensin kaikki hävisi baareista, mutta nyt myös internetistä! Huoli-ilmoitus tehtävä
Porukka näkyy olevan Threadsissa (miten se kirjoitetaan?) keskustelemassa kaikkea helevetin nerokasta.

Tuli muuten miele'en:
Pohjanmaan eteläisin kohta (Kristiinankaupunki n. 62.274° N) on etelämpänä kuin Etelä-Pohjanmaan eteläisin kohta (Karijoki n. 62.308° N)
Eipä muuta tällä kertaa.
Ja mua ärsyttää kun porukka puhuu pohjalaisista mutta tarkoittaa eteläpohjalaisia. Ei ne ymmärrä että pohjalaiset ovat vanha sivistynyt kansa verrattuna noihin maalaisiin
Porukka näkyy olevan Threadsissa (miten se kirjoitetaan?) keskustelemassa kaikkea helevetin nerokasta.
En oo oikein päässyt tuon threadsin sisään. Sinkkuna siellä on säpinää mutta kun nyt ei etsi mitään niin en tiedä mitä sinne kirjoittais

Olen käsittänyt, että silloin tällöin joku puo poimii Jäsen V:n a-alueelta. Ja joskus jää jopa mece talvella taivasalle tekstiviestin jälkeen. huhhuh
e. vertasinkin tuota jälkimmäistä tapahtumaa jokin aika sitten #sysleriin
Olen havaainnut että v:llä on tuo vehkeiden pito vähän mitä sattuu, puheista huolimatta.

Ja mua ärsyttää kun porukka puhuu pohjalaisista mutta tarkoittaa eteläpohjalaisia. Ei ne ymmärrä että pohjalaiset ovat vanha sivistynyt kansa verrattuna noihin maalaisiin

En oo oikein päässyt tuon threadsin sisään. Sinkkuna siellä on säpinää mutta kun nyt ei etsi mitään niin en tiedä mitä sinne kirjoittais

Minä vieläkin odotan sinua aina silloin tällöin kadun laidalla että ottaisit miut kyytiin.

Back
Ylös Bottom