Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei enään nykyään jaksa usein, kun syökin vähemmän kuin ennen. On muutakin elämää jo nykyään kun podielämä.

IdealisticSillyEstuarinecrocodile.gif

Fux on kemiallinen ase. Mr Sinappikaasu.

Itse otin vahan sisuja mukaan tanne. Tassa istuskellessa ison paketillisen jalkeen maha on pullistunut niinku kahdeksannella kuulla olis.

Oon varovaisesti koittanu kaasua paastaa. Rektumin hellavarainen avaaminen jannittaa enemman kuin moskovassa vaarassa taksissa istuminen.

Itse otin vahan sisuja mukaan tanne. Tassa istuskellessa ison paketillisen jalkeen maha on pullistunut niinku kahdeksannella kuulla olis.

Oon varovaisesti koittanu kaasua paastaa. Rektumin hellavarainen avaaminen jannittaa enemman kuin moskovassa vaarassa taksissa istuminen.
Otit sitten hylitol sisuja mukaan. Perinteiset sokerilla ei pieretä läheskään....

Huh, ennenvanhaan saattoi kirurgi pitää röökitauon kesken operaation jos oli tupakkamiehiä ja pitkä leikkaus.

Kyllä tuossa välissä syömässä ehti käymään, kun välissä piti leikkausasentoa ja -tasoa vaihtaa.

Nyt kun täällä on paikalla ihan lääkealan ammattilaisia, niin paljonhan ihminen pystyy kakkaamaan kerralla ilman että se aiheuttaa vammoja? Vaikka kilomäärällisesti? Paljon ihmiseen voi ulostetta mahtua, että siitä ei hengelle ole vaaraa? Yksilökohtaiset erot toki otetaan huomioon.

Kyllä tuossa välissä syömässä ehti käymään, kun välissä piti leikkausasentoa ja -tasoa vaihtaa.

No hyvä sitten, pystyy varmasti keskittymään hieman paremmin kun pitää pikku breikin.

Kahvi.

Monesti kyllä päivän päätteeksi on paskaset kädet, eikä lähde edes pesemällä.

Niin. Minäkin käyttäisin käsineitä jos ne ei tuntuisi nipulta kyrpiä. Tee nyt sellaisella sitten jotain.

Semmosilla hoitoaineellisilla kosteuspyyhteillä lähtee yllättävän hyvin paskat käsistä, kun hinkuttaa vähän.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom