Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

UUgh? Teidän jutut vähän haisee tänään.

Tuotteliaan päivän merkki, kun naama tyylikkäästi veritäplissä. Sopii hyvin yhteen mun maanantaisilmäpussien kanssa.

Nyt kun täällä on paikalla ihan lääkealan ammattilaisia, niin paljonhan ihminen pystyy kakkaamaan kerralla ilman että se aiheuttaa vammoja? Vaikka kilomäärällisesti? Paljon ihmiseen voi ulostetta mahtua, että siitä ei hengelle ole vaaraa? Yksilökohtaiset erot toki otetaan huomioon.

Ite olen noroviruksen avustuksella tyhjentänyt ~4kg vuorokaudessa. Toki iso osa nestettä ja hainkin sitten töistä tipan käteen ja tippapullon kotiin, jonka ripustin kameran jalkaan.

Tuotteliaan päivän merkki, kun naama tyylikkäästi veritäplissä.

Mistä tietää että sääriydinnaula on aika hyvin (ihmisellä)? Alastulevia ruuveja laittaessa v. saphena magna alkaa vuotaan, ja lentää muuten yllättävän korkealle, noin niinku laskimoksi.

Niin. Minäkin käyttäisin käsineitä jos ne ei tuntuisi nipulta kyrpiä. Tee nyt sellaisella sitten jotain.
Kyyyl itsellä usein hanskat. Varsinkin kun löytyi vaan oikea hanska. Tuo musta vurtin ylin hanska on ainoa jota voi pitää työtä tehdessä. Suosittelen koittamaan jos tuntuu että ei vielä osaa käyttää hanskoja hanskahommissa.

Ohuin työhanska mitä itse päässyt käsiin vetämään.

Screenshot_20170116-180210.webp

Kyyyl itsellä usein hanskat. Varsinkin kun löytyi vaan oikea hanska. Tuo musta vurtin ylin hanska on ainoa jota voi pitää työtä tehdessä. Suosittelen koittamaan jos tuntuu että ei vielä osaa käyttää hanskoja hanskahommissa.

Ohuin työhanska mitä itse päässyt käsiin vetämään.

Yritän löytää Tegeralta vastaavan. Tuppaa nuo Wurthin romut olemaan aina niin kalliita. Tegeran valmistamia nuo Wurthitkin varmaan on.

Itse bodaan aina Sinisalon Motocross-hanskoissa.

Itse tänään kerran mutta se pökäle oli ns."muhkea mureena". Joutui kuitenkin puristaan että se tappaja lähti kolostaan liikkeelle, sitten kun se irtos niin aaah.Sukelsi aika huolella ei jäänyt pönttöön muuta kuin raita. Luokittelen tämän muhkeaksi mureenaksi myös sen takia ettei tarvinnut juuri pyyhkiä, kaksi kertaa veti kahdella paperilla niin se oli siinä. Lähes täydellinen turde alun puristamisesta huolimatta, kovaa ja liukasta paskaa:).

Olen kakkinut tänään neljä kertaa. Pääsenkö edes samoille sfääreille fuxin kanssa?

Pääset. En ite käyny kun kahesti mut volyymia löytyi! Onneksi isoin setti tuli töissä, niin sai palkkaa kaapelin työntämisestä.

Kotona sitten olin aivan varma että tulee ripuli kun mahaan pisti niin vietävästi. Menin sitten pöntölle niin tuli niin pitkä pieru että kerkes käydä mielessään läpi päivän tapahtumat. Kakka oli pierun jälkeen aika normi. Ehkä vähän löysempi kuin aamulla töissä.

Päivän kakka on ollut mallia tulppa ja varpuset. Ennuste: aikaisintaan keskiviikkona kiinteä kakka (syyllinen kosteahko viikonloppu).

#vainkakkajutut

Jokainen tänään on ollut tehokkaasti poistuvia liito-oravia. Varpusparvi on kyllä vittumainen, se kun yleensä vielä poistuu efektien kera

Mie muistan kun kerran töissä sain jonkun ruokamyrkytyksen. Suoli tyhjeni ihan ok tahtia. Kaksi kertaa meinasin paskoa housuun, ihan sekunneista oli kiinni. Tokalla kerralla kun pääsin kakkimaan, ruiskutin perseestä nestettä siihen tahtiin että alko suuta kuivamaan, eikä nestehukkaan auttanut se että paitakin oli hiestä märkä. Suorituksen jälkeen kun katsoin pönttöön, oli se aivan puhdas! Eli "kakka" oli ollut kirkasta vettä! Tuossa tilanteessa tiesin että jotain on vialla.

Viimeksi norovirustaudissa onnistuin hetkeksi nukahtamaan oksennus/ripuloinnin jälkeen. Heräsin kuvotukseen ja aloin nousta pois sängystä mennäkseni vessaan, mutta samalla aivastin ja lämmin vihertävä suolensisältövirta loiskahti sängynreunalle ja lattialle.

Viimeksi norovirustaudissa onnistuin hetkeksi nukahtamaan oksennus/ripuloinnin jälkeen. Heräsin kuvotukseen ja aloin nousta pois sängystä mennäkseni vessaan, mutta samalla aivastin ja lämmin vihertävä suolensisältövirta loiskahti sängynreunalle ja lattialle.

Eli kävi siis näin:

View: https://www.youtube.com/watch?v=GkQt1_OEvrM

Back
Ylös Bottom