Ja kieli, siitä ei lähde ruskea edes itkemällä.Monesti kyllä päivän päätteeksi on paskaset kädet, eikä lähde edes pesemällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kieli, siitä ei lähde ruskea edes itkemällä.Monesti kyllä päivän päätteeksi on paskaset kädet, eikä lähde edes pesemällä.
Nyt kun täällä on paikalla ihan lääkealan ammattilaisia, niin paljonhan ihminen pystyy kakkaamaan kerralla ilman että se aiheuttaa vammoja? Vaikka kilomäärällisesti? Paljon ihmiseen voi ulostetta mahtua, että siitä ei hengelle ole vaaraa? Yksilökohtaiset erot toki otetaan huomioon.
Tuotteliaan päivän merkki, kun naama tyylikkäästi veritäplissä.
Kyyyl itsellä usein hanskat. Varsinkin kun löytyi vaan oikea hanska. Tuo musta vurtin ylin hanska on ainoa jota voi pitää työtä tehdessä. Suosittelen koittamaan jos tuntuu että ei vielä osaa käyttää hanskoja hanskahommissa.Niin. Minäkin käyttäisin käsineitä jos ne ei tuntuisi nipulta kyrpiä. Tee nyt sellaisella sitten jotain.

Kyllä ne paskasimmat hommat taittuu näillä ohkasilla.Ohuin työhanska mitä itse päässyt käsiin vetämään.
Kyyyl itsellä usein hanskat. Varsinkin kun löytyi vaan oikea hanska. Tuo musta vurtin ylin hanska on ainoa jota voi pitää työtä tehdessä. Suosittelen koittamaan jos tuntuu että ei vielä osaa käyttää hanskoja hanskahommissa.
Ohuin työhanska mitä itse päässyt käsiin vetämään.
En tarkoittanutkaan miellyttävyyttä.Mielummin vaikka paljain käsin ne paskaröörit kun noilla. Mun kädet erottaa litran hikee aina gummihanskoihin.
.Olen kakkinut tänään neljä kertaa. Pääsenkö edes samoille sfääreille fuxin kanssa?
Viimeksi norovirustaudissa onnistuin hetkeksi nukahtamaan oksennus/ripuloinnin jälkeen. Heräsin kuvotukseen ja aloin nousta pois sängystä mennäkseni vessaan, mutta samalla aivastin ja lämmin vihertävä suolensisältövirta loiskahti sängynreunalle ja lattialle.