Minä pidin yhtä kädessä, mutta suuhun asti en saanut työnnettyä. Edes omaan.Minä imin munaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä pidin yhtä kädessä, mutta suuhun asti en saanut työnnettyä. Edes omaan.Minä imin munaa.
Ajatella! Silti ollaan elossa!
Olihan tämä saatana yks työmaa. Ortopedia vaikuttaa enemmän vasaroinnilta ja väkivallalta kuin miltään muulta. Tyylikkäältä sellaiselta.
Eikö se vähän sellaista ole. Vauhti päällä tehdään vähän sinnepäin ja nitojalla äkkiä kasaan.Olihan tämä saatana yks työmaa. Ortopedia vaikuttaa enemmän vasaroinnilta ja väkivallalta kuin miltään muulta.
Vauhti päällä
Se mikä kikyssä saavutetaan, jouluvaloihin tuhlataan!Joulukoristeen tai mikä lie valohimmelin yhden pallon virrankulutus 20 mA. Pitää välittää viestiä johdolle, että loppuu tuhlailu, varsinkin kun noita on tuossa härpäkkeessä jopa viisi (5) kpl palamassa yötä päivää. Ei meillä ole varaa moisee yltäkylläisyyteen!
Uuden pihtivirtamittarin testing, testing, jatkuu....
palamassa yötä päivää
Asensin jo ajastimen. Vain aamusta pimiällä ja illasta päällä. Toki, pitää kuukausittain säätää aikaa pienemmäksi päivän pidentyessä.kerskakulutusta!
Ortopedia...Sohva.