Ah, kotona. Aion olla tänään naisellinen ja mennä shoppailemaan jotain kivaa itselleni.
Esim ketjurasvaa?
Mä soppailin just yhden kylpyläviikonlopun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah, kotona. Aion olla tänään naisellinen ja mennä shoppailemaan jotain kivaa itselleni.
Esim ketjurasvaa?
Mä soppailin just yhden kylpyläviikonlopun.
Lottoaminen on huono sijoitus, koska odotusarvo on (erittäin) negatiivinen
voinko mä tänään jo syödä munkkeja ja simaa, vai onko se sallittu vasta huomenna? Kohta olen kävelevä munkki...

ainoat asiat mistä tällä hetkellä haaveilen on Jammu
Totta. Siksi lottoa pitääkin ajatella hyväntekeväisyytenä (sitähän se onneksi on).
Tai sitten erään hienon miehen sanoin "idioottiverona."

Onks tää jokin sukupolvijuttu, kun mun mielessäni Jammu on sellainen 1920-luvulla syntynyt raiskaaja ja murhamies? Vai onks tää joku sellainen rakastu vankiin -juttu? (Jammu-setä on onneksi jo kuollut sentään.)
Mitäs kuntit tykkää tästä. Mä tykkään melko kovaa. Täytyy kuunnella useamman kerran vuorokaudessa.
Mitäs kuntit tykkää tästä. Mä tykkään melko kovaa. Täytyy kuunnella useamman kerran vuorokaudessa.
Emmä. Enkä tullu eilenkään, päädyin sitten loppujen lopuksi Kouvolaan.Älä ainakaa tänne tuu. Kylymä! Ei edes juoksulenkillä ollut ensimmäistäkään NAIStrikoopersettä liikenteessä.
Parempi kuin Irman linkitykset. Tosin tuo ei nyt kerro vielä mitään. Odotin ekat 2min milloin se piisi alkaa, mutta se olikin kaikki tuota samaa.Mitäs kuntit tykkää tästä. Mä tykkään melko kovaa. Täytyy kuunnella useamman kerran vuorokaudessa.
Säntillisenä pojuna aloitin vuoden 2013 joulusiivouksen.
Parempi kuin Irman linkitykset. Tosin tuo ei nyt kerro vielä mitään. Odotin ekat 2min milloin se piisi alkaa, mutta se olikin kaikki tuota samaa.
Sanotaan että ihan jees.
Jos mä olisin tuon linkittänyt, niin olisit sanonut sen olevan ihan paska.
Oli niin hidasta, että pulssini meinas pysähtyä. Ja olen sentään kaikkiruokainen musan suhteen. Liian hento ääni tädillä noin hitaan musiikin seuraksi.