Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ooppas varovainen ettet retkahda kahvilayrittäjäNAISen satimeen! Minä retkahdin vähäsen mutta vain vähäsen erään naapurin satimeen joka on myös kuntosaliKISSA, kaikki alkoi siitä että se ESITTÄYTYI eli kertoi nimensä kesken punttihommien. Olis pitänyt jo siitä aavistella jotaki kun se tuli puhumaan tämmöselle ventovieraalle ja muutenkin epäilyttävälle hyypiölle. Sillä oli tottakai jotakin taka-ajatuksia!

Oho, ei kuulosta kovin kotimaiselta toiminnalta! Ettet vaan ole ottamassa pyörän lisäksi vaivoiksesi italialaista märkää mm. tiskikonetta. Sytytystulpat pystyssä.

Ttu mulla repee pää. Saatana!

Miksi? Miksei esimerkiksi perse repeä? Tai sieltä mistä sä oot jo halki muutenkin?

Riippuu kuinka halvalla persettään myy.

Ei edes riipu täysin hinnasta. Jos lopputulemana on rikastuminen perinteisessä mielessä, eikä suinkaan suvaitsevais-monikulttuuris-mielessä, hinta täytyy asettaa siten, että siinä tyydyttyy mielihalu ja posa. Eli periaatteessa sarjalipun ainoa hyöty on siinä, ettei joka kerta tartte maksaa, eikä tarvitse jonottaa.

Kirjoitus ei sisältänyt viittauksia pölynimuriin.

Mun maksimit taitaa olla 2 oikein, tai kolme. Jos mäki olisin hyvin suunnitellu ennakkoon olis tulokset olleet 6 ja lisänumero tai 5. Ja sillähän olis jo vähän käteisvaroja saanut.

Mul on ollu yks rivi lottoo veikkauksen sivuilla tammikuusta -06. Kerran tullu viis oikein, eli jotai 40e? Ja sit alle kahenkädensormien neljä oikein tuloksia.

- - - Updated - - -

Joskus kenorivin tehny jost tuli 200e! Muutoin veikkkauksen sivuille kauheesti viitti rahnua laittaa. Nordicbetti syö loput rahat:D

Mä lottosin ennenvanhaan noin kerran kolmessa vuodessa. Tänä vuona on lipsahtanu ja oon lotonnu jo ainaki viis kertaa! Elämäni aikana olen siis törsännyt lottoon jo ehkäpä kaksikymmentä euroa. Voittorosentin ollessa tasan nolla.

Olen totennut muut sijoutusmuodot huomatavasti tuottoisimmiksi.

Kossua koko kansalle! Värittömät nesteet kunniaan! Aamulla kymmeneltä herätessäni vitutti kun ulkona satoi joten oli pakko ottaa alleni auto pyörän sijaan jotta pääsin syömään opiskelijalounasta. Jospa lähtisi salille jumppaamaan käsiä ja kyttäämään NAIStissejä ennen ennenaikaisen vapun aloittamista ja kossun korkkaamista ja luolaan kömpimistä.

Kossua koko kansalle! Värittömät nesteet kunniaan! Aamulla kymmeneltä herätessäni vitutti kun ulkona satoi joten oli pakko ottaa alleni auto pyörän sijaan jotta pääsin syömään opiskelijalounasta. Jospa lähtisi salille jumppaamaan käsiä ja kyttäämään NAIStissejä ennen ennenaikaisen vapun aloittamista ja kossun korkkaamista ja luolaan kömpimistä.

Aamulla kun heräsin, en toivonu mitään muuta kuin et olisin nähny NAIStissit. Ja kun hain päivän lehden, siinä oli aukeaman juttu NAIStisseistä! suurine kuvineen. Oli nuorta ja vanhaa, nuoret oli vähän pläskejä. 45v perheellinen tissit oli parhaat.

Olikohan sama juttu joka oli maanantaina sontasiionissa? 27v oli nuorin ja 51v vanhin? Keskimmäisiä NAIStissien ikää en muista, mutta ne oli MASSIIVISIMMAT.

Mulla meni vähän maku NAIStisseihin kun eventa laitto eilen kuvan omistaan...

Täytyy harjoittaa tänään varmaan eheyttävää harjoittelua. Eilen oli muuten salilla vähän ChiPottimainen olo, kun ihan vahingossa ja ilman takaa-ajoajatuksia havahduin tuijottelemasta kanssatreenailijoiden NAIStisuja. Nehän kuulemma vaan tykkää siitä kun oikeen sillai estottomasti ja kuola valuen niitä tuijottaa esim. kun juttelee kasvotusten.

Ei ollu. ei ollu pläskejä.

- - - Updated - - -

Mulla meni vähän maku NAIStisseihin kun eventa laitto eilen kuvan omistaan...

Täytyy pyytää jatkossa eventalta kuvia vaan hänen NAISperseestä!

- - - Updated - - -

PItäsiköhän sitä ittekki ruveta käymään NAIStissisalilla? Kustannukset kyllä nousisivat radikaalisti! Kannattaako siitä maksaa?

27 sinkku nuorin ja 52 avioliitossa vanhin. Kuullostaa samantapaiselta. Sit aukeeman vas reunas oli 40v sinkku massiivise bosineen. Mutta oli läski. Sit oli kahden lapsen äiti 45. Ikäisekseen ihan tarpeeks timmi ja aivan mahdottoman kauniit NAIStissit. Oli porukan pienimmät, mut näteimmät ehdottomasti.

PItäsiköhän sitä ittekki ruveta käymään NAIStissisalilla? Kustannukset kyllä nousisivat radikaalisti! Kannattaako siitä maksaa?

Mielestäni se on sijoitus elämänlaadun parantamiseen. Aivan samoin kuin pienellä HD-telkkarilla pärjää, mutta kyyyyyllähän se paras tunne tulee siitä kun voi katella uutiset ja dokumentit MASSIIVISESTA full-HD -näytöstä! Oot sen verran elämäs aikana säästäny mm. lottokustannuksissa, että nyt olis aika laittaa nekin rahat haiseen. Enkä tarkota nyt että ne pitäis tunkee johonkin valoa eristävään ruumiinonkaloon, ehen.

Nyt se on pesty. Parissa kohdassa joutui käyttämään hammasharjaa, muuten selvisi aika normi välineillä. Kuivaus pyyhkeellä(huom tarkista pehmeys), lämpimäksi käyttö, pukkiin, ketjuihin rasvaa ja sit ei tarvii muuta ko kovaa ajoa.

Mulla on vielä lotto tarkistamatta, käyn vilkaisemassa ja jos on 7 oikein niin HD/Kake Randelin lupaus on yhä voimassa.

e: JUMALAUTA KUNTIT! 4 oikein. 9,50€ tuli että napsahti.

e2: Eiköhän tänään sauna lämpiä ja juomaakin jääkaapissa on, mutta sekaisuudesta minulla on epäilykseni.

Nyt se on pesty. Parissa kohdassa joutui käyttämään hammasharjaa, muuten selvisi aika normi välineillä. Kuivaus pyyhkeellä(huom tarkista pehmeys), lämpimäksi käyttö, pukkiin, ketjuihin rasvaa ja sit ei tarvii muuta ko kovaa ajoa.

Mulla on vielä lotto tarkistamatta, käyn vilkaisemassa ja jos on 7 oikein niin HD/Kake Randelin lupaus on yhä voimassa.

Oot pääsemässä sekasaunaan vai? ja nyt kehtaa mennä:D

Kyllä mäki taidan laittaa huomenna saunan palamaan ja juon ainaki kaks olutta! Loppuilta menee snookeria seuratessa. Nyt on vappu suunniteltu.

Hyvä mieli tuli tästä tämän sivun keskustelusta, homma on oikeilla urilla. NAIStisseistä ei voi koskaan puhua liikaa MIESporukassa.
Mä oon voittanut lotossa ykstoista euroo ja risat. Kympin laitoin etutaskuun ja risat hävitin.

Tänään on taka-ajoajatuksia kesken maastavedon.

ps Dear Eki,

Voiko kursiivia käyttää liikaa?
Onko normaalia että 182cm/92kg kunti jolla ei ole kuukautiset alkaneet käyttää kursiivia täysin epäloogisissa paikoissa?
Hänellä on naapuri jolla on laikukas osmocolor lipasto, ja naapuri lähettää tekstiviestejä jo ennen aamukahdeksaa? Voiko tästä tulla raskaaksi?
Repikö roskapussin kusipäinen siili vai Varis, Petri Varis?
Kiitos jo etukäteen,

nimim kahlittu(ko?) sytytystulppien kastelija

Kuinka hirveä ikävä teillä kaikilla on Möykkystä ja sitä suklaahämisheppua?

Minäpäs vastaan: KUKA VITTU ON SUKLAAHÄMISHEPPU?

- - - Updated - - -

e: JUMALAUTA KUNTIT! 4 oikein. 9,50€ tuli että napsahti.

e2: Eiköhän tänään sauna lämpiä ja juomaakin jääkaapissa on, mutta sekaisuudesta minulla on epäilykseni.

kukas mulle muuten lupas sen wingin?

ps Dear Eki,

Voiko kursiivia käyttää liikaa?
Onko normaalia että 182cm/92kg kunti jolla ei ole kuukautiset alkaneet käyttää kursiivia täysin epäloogisissa paikoissa?
Hänellä on naapuri jolla on laikukas osmocolor lipasto, ja naapuri lähettää tekstiviestejä jo ennen aamukahdeksaa? Voiko tästä tulla raskaaksi?
Repikö roskapussin kusipäinen siili vai Varis, Petri Varis?
Kiitos jo etukäteen,

nimim kahlittu(ko?) sytytystulppien kastelija

Hyvä kahlittu(ko?) sytytystulppien kastelija,

On havaittu jo ennen kirjoituskoneiden keksimistä, että liiallinen kursiivin käyttö mm. puheenparressa voi olla merkki hieman latinomaisesta miehekkäästä käytöksestä. Tässä päästäänkin ikiaikaiseen ongelmaan hieman erilaisesta näkökulmasta: tuliko ensin muna vai se toinen muna, miehekkäällä latinotavalla tietenkin? Valkoisenheteromiehen onneksi joku mulkku keksi kirjoituskoneen ja siihen kursiiviominaisuuden. Tästä keksinnöstä johtuen edelleen näinä päivinä miehet ympäri maa-ilmaa harrastavat konekirjoitustaitojen ylläpitoa ja tietenkin huoltavat koneitaan ns. muna suorana. Eli vastauksen alkuperäiseen kysymykseen, tavallaan ja sillivoileipiä.

Kursiivin käyttö epäloogisissa paikoissa on tutkimusten mukaan juuri ensimmäisiä oireita liiallisen kursiivinkäytön johdosta, jonka seurauksena on havaittu myöhästyneitä kuukautisia myös miehillä. Nyt hellität hiukan, etkä paina laikka punaisena pitkin naapurin lipastoa. Osmo colorin joutuessa väärään paikkaan väärään aikaan, edes kollektiivisia kuukautisia ei tulla havaitsemaan edes serkun naapurilla.

Nimenomaan ennenaikaisen tekstiviestien lähettelyn ei uskota johtavan raskauteen, päinvastoin. Ennenaikainen tekstiviestien lähettely on sukua ns. keskeytetty puhe -tyyppiselle ratkaisulle, ja onkin havaittu, että nämä oireet yhdessä ovat omiaan ehkäisemään ei-toivottuja raskauksia. Itse asiassa tämä johtaa pidemmän päälle siihen, että serkun naapurista tulee pian ex-naapuri, eikä kukaan auta muutossa saatana.

Roskapussin repijästä ei varmasti koskaan saada täyttä varmuutta, mutta Suhonen se ei voinut olla missään tapauksessa. Vaihtoehdot rajautuvat Variksen Peteen ja tilaajaan.

terveisin vara-Eki.

Back
Ylös Bottom