Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Esim ketjurasvaa?

Mä soppailin just yhden kylpyläviikonlopun.

Ketjurasvaa on. Ja hyvä kun muistutit, pitääki Jammua vähän huoltaa.

Minä ajattelin shoppailla jotain hepeneitä! Mä alan tässä tuntea itseni turhan miehekkääksi, kun ainoat asiat mistä tällä hetkellä haaveilen on Jammu ja v8:lla päristely. Jos mä laitan vaikka vähän kynsilakkaa, niin alan etäisesti muistuttaa tyttöä.

Hei kuntit ja NAIStissit... Ja irma k. Vaik mä luulen et toi irtukki on joku hemaseva saliminkki kuitenki, vaik itteensä miehekkääks väittää. Ainoata miehekästä on on salitulokset.

Niin ja juttu oli et tänää firman viimenen gaylays ennen kesätaukoo. Seuraavaks tarvii alkaa käyttää rahaa(liikuntaseteleitä) siihen:(
Sellanen tunne takapuolessa, että tänää heitetää 200p:n ka:lla

Noh, mä näin yks päivä kuvan Irman munkeista ja se oli aika pysäyttävä tilanne.

Heitin eilen 300km ja oli lähellä etten joutunu pohjammaalle. Keli näyttää nytkin siltä että johonkinpäin tästä on lähettävä herättämään yleistä pahennusta.

Älä ainakaa tänne tuu. Kylymä! Ei edes juoksulenkillä ollut ensimmäistäkään NAIStrikoopersettä liikenteessä.

Se on jännä, että aina vapuksi vetää jonku lumisateen. Lapland <3

Lottoaminen on huono sijoitus, koska odotusarvo on (erittäin) negatiivinen

Totta. Siksi lottoa pitääkin ajatella hyväntekeväisyytenä (sitähän se onneksi on).

voinko mä tänään jo syödä munkkeja ja simaa, vai onko se sallittu vasta huomenna? Kohta olen kävelevä munkki...

Vappu on vasta torstaina :)

ainoat asiat mistä tällä hetkellä haaveilen on Jammu

Onks tää jokin sukupolvijuttu, kun mun mielessäni Jammu on sellainen 1920-luvulla syntynyt raiskaaja ja murhamies? Vai onks tää joku sellainen rakastu vankiin -juttu? (Jammu-setä on onneksi jo kuollut sentään.)

Tai sitten erään hienon miehen sanoin "idioottiverona."

Tuo toimisi paremmin jos ne rahat menisivät valtion kassaan. Plus jos vain idiootit lottoaisivat :)

- - - Updated - - -

Illan soundtrack.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onks tää jokin sukupolvijuttu, kun mun mielessäni Jammu on sellainen 1920-luvulla syntynyt raiskaaja ja murhamies? Vai onks tää joku sellainen rakastu vankiin -juttu? (Jammu-setä on onneksi jo kuollut sentään.)

Kyllä kyllä, juurikin sellainen juttu.

- - - Updated - - -

Ai niin! Ostin hameen! Wuhuu! :dance:

Mitäs kuntit tykkää tästä. Mä tykkään melko kovaa. Täytyy kuunnella useamman kerran vuorokaudessa.

[video=youtube_share;JWwSVOo5K_k]http://youtu.be/JWwSVOo5K_k[/video]

Netflix part 2.

"...would like to waterboard and detain american citizens..."

"...haluaisi viedä pois amerikkalaisten surffilaudat..."

I shit you not, tämä on tositarina.

Mitäs kuntit tykkää tästä. Mä tykkään melko kovaa. Täytyy kuunnella useamman kerran vuorokaudessa.

Oli niin hidasta, että pulssini meinas pysähtyä. Ja olen sentään kaikkiruokainen musan suhteen. Liian hento ääni tädillä noin hitaan musiikin seuraksi.

Älä ainakaa tänne tuu. Kylymä! Ei edes juoksulenkillä ollut ensimmäistäkään NAIStrikoopersettä liikenteessä.
Emmä. Enkä tullu eilenkään, päädyin sitten loppujen lopuksi Kouvolaan.

Parempi kuin Irman linkitykset. Tosin tuo ei nyt kerro vielä mitään. Odotin ekat 2min milloin se piisi alkaa, mutta se olikin kaikki tuota samaa.
Sanotaan että ihan jees.

Säntillisenä pojuna aloitin vuoden 2013 joulusiivouksen.

Hyvähyvä! :hyvä:
Minä tein ne viime viikonloppuna.

- - - Updated - - -

Parempi kuin Irman linkitykset. Tosin tuo ei nyt kerro vielä mitään. Odotin ekat 2min milloin se piisi alkaa, mutta se olikin kaikki tuota samaa.
Sanotaan että ihan jees.

Jos mä olisin tuon linkittänyt, niin olisit sanonut sen olevan ihan paska.

Tällä nykyisellä setillä ei oikein meinaa jaksaa kuunnella, mutta kun ja jos saisi pääsetin taas kasaan, niin varmaankin toimisi aika hyvin.

Oli niin hidasta, että pulssini meinas pysähtyä. Ja olen sentään kaikkiruokainen musan suhteen. Liian hento ääni tädillä noin hitaan musiikin seuraksi.

Minä taas liikutun lähes kyyneliin ku on niin kaikinpuolin tyylikäs tuotos.

Back
Ylös Bottom