Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulipa käytyä avaamassa rullaluistelukausi vetämällä ympäri Herwoodin lenkin..

Ilta-Sanomien Duunaritestin mukaan:
Olet 95-prosenttisesti duunari!

No nyt, tässä on meillä rehti ja aito duunari!
Sinunlaisesi pitävät maamme rattaat pyörimässä!

Mitäs kuntit tykkää tästä. Mä tykkään melko kovaa. Täytyy kuunnella useamman kerran vuorokaudessa.

Ei ainakaan ekalta kuuntelemalta iskeny, mutta oli paikoitellen ehkä melodiassa jotain miellyttävää. En oikein tajua mistä tuo Holopainen löytää aina just ne naisäänet, jotka ei meikään uppoa sitten mitenkään. Pakko olla joku muu kriteeri minkä perusteella se ne valkkaa.

Eiköhän tuo oo valittu hellanäärestä. Ja toinen vosu taitaa olla kitaristin hellanäärellä.

Tottahan toki. Ettekö te Johanna Kurkelaa tunnista?

- - - Updated - - -

Minä tunnistan vaikka silmät kiinni.

Siis onko Kurkela Holopaisen vaimo/naisystävä ? :D Miksen tiennyt vaikka oon kova NW-fani. Luulin että Holopainen on ikisinkku :D Biisi on kyllä hyvä, se alkuperäinen on vielä parempi, toi kun on alternative version levyllä, pelkästään musavideota ja ihmismassaa varten tuotettu versio. Ja ton toisen naisvokalistin (en muista nimeä) ääni sopii tohon kertsiin kanssa hyvin, ja tytöt näyttää viihtyvän mikin ääressä, hienoo katseltavaa ja kuunneltavaa :)

Punatukkainen laulaja.

- - - Updated - - -

Hejopellinki kannattais lukea meNAISia.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/tuomas_holopainen_myontaa_avoliitossa_johanna_kurkelan_kanssa_jo_5_vuotta

Jos ei ääni ole hyvä, niin kyllä Johku tukan värissä voittaa!

Jotenkin mulle tuli siitä mieleen tämä, vaikka ihan erilainen piisi toki on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaahas. Huomenna en ookkaa tääl häirittemäs poikien juttuja vaan Vantaalla palaveroimassa ellen oo kuollu tähä yskää sitä enne.

- - - Updated - - -

Enpä muuten tiä! Luulis nyt vapuks avaavan.

Joko oot käynyt kattoon? Niin voit vahvistaa onko ne auki :D

En oo kerenny kuule :D Käy sä ja raportoi ;)

Kanat ja oluet syötyäni ja juotuani käväisin kävelemässä ja naureskelemassa itselleni ja tyhmyydelleni. Luolaani palattuani otin kevyet neljän tunnin päikkärit kun hetki vain piti selkää lepuuttaa. Mitähän ihmettä sitä näin yötä vasten keksii.

Back
Ylös Bottom