Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

voinko mä tänään jo syödä munkkeja ja simaa, vai onko se sallittu vasta huomenna? Kohta olen kävelevä munkki...

voinko mä tänään jo syödä munkkeja ja simaa, vai onko se sallittu vasta huomenna? Kohta olen kävelevä munkki...

Kasvaaks naisille munkit jos syö munkkeja? Vrt miesten pullan syönti.

Ja kysmykseen, tottakaissäää munkkejavoit syödä. Kunnet vaan ihan vallan losahda.

Kuinka hirveä ikävä teillä kaikilla on Möykkystä ja sitä suklaahämisheppua?

Aika kova ikävä. Molemmat oli persoonia ja toivat piristystä harmaaseen arkeen. Ei pahalla, mutta täällä on aika paljon aika nimimerkkejä jotka postaavat sisällötöntä chattipaskaa ketjut täyteen ja ei sitä jaksa kukaan lukea.

Sensei MĂ–YKKYNEN palailee varmaan taas jossain vaiheessa, ainakin uskon vahvasti niin.
kukas mulle muuten lupas sen wingin?
Muistan kyllä. Ja perkele pistetään samalla eventalle se partakone.

Aika kova ikävä. Molemmat oli persoonia ja toivat piristystä harmaaseen arkeen. Ei pahalla, mutta täällä on aika paljon aika nimimerkkejä jotka postaavat sisällötöntä chattipaskaa ketjut täyteen ja ei sitä jaksa kukaan lukea.

Itse saastutan vain ketjua. Mutta onnekseni tämähän on tsätti-ketju!

Mallin anus tuntuu tervanjuonnilta. Ps. Muhkeiden munkkien nauttimisen ohessa huomasin naapurikonttorin paistilla melko esteettiset munkit. Hillomunkit.

Itseäni en laske tähän kastiin, käyn silloin tällöin laittamassa asiapostia Salkkareiden karismaattinen peluri -ketjuun

Vihdoin voin kuitata to-do-listalta aamuistunnon pois. Olen aikataulusta jäljessä noin puolikkaan työpäivän verran, eli mennään jo kriittisellä polulla, joka voi koitua kohtaloksi näin hektisessä talousympäristössä.

Vittu! Ei naistissin naistissiä. Pisti vituttamaan niin että lähdin kesken treenin ja grillaan kyllä huomiseksi varatut kanat ja juon oluet. Ei tästä muuten tule helvettiäkään. Huomenna pyrin koiranpentuilmeellä saamaan muiden munkit ja toivon että joku heittäisi makkarankin säälistä.

Huhhuh onpa ollut huisketta. Eipäs ole ehtinyt kunnolla etes tsättiin kirjotella! Päivä lähti siitä vähän jännille poluille kun tuli puhetta Ultimeetsian äidin munkeista. Kaikista ihmisistä juuri Ultimeetsian äidin munkit pyörii mielessä. Näin äsken lukkoliikkeen pihassa, jonka vieressä on autokoulu, erittäin houkuttelevan frikadelliosaston autosta nousevalla PAISTILLA. Se hylly oli todella MUHEVA ja siitä huolimatta mielestä ei lähtenyt Ultimeetsian äidin munkit.

- - - Updated - - -

No en minä nyt muista sen nimimerkkiä. Se joka kirjoitteli pelkästään kukoista ja suklaahämiksistä ja muutenkin aloitti tämän yliseksualisoituneen pakkiskukkovallankumouksen.

Mitä tarkoitat yliseksualisoituneella?

Vihdoin voin kuitata to-do-listalta aamuistunnon pois. Olen aikataulusta jäljessä noin puolikkaan työpäivän verran, eli mennään jo kriittisellä polulla, joka voi koitua kohtaloksi näin hektisessä talousympäristössä.

Onneksi kuitenkin myöhemmin kuin ennen tilanteen eskaloitumista yläpääeksitukseen, myös paskanpuhumisena tunnetaan. Mulla sensijaan aikataulut on tänäänkin pitäneet aurinkokellon tarkkuudella, sen sai äsken kokea viaton työpäällikkö astuessaan kokoustilaan minun jälkeeni. Jäljellä en tarkoita tahroja paperilla enkä posliinilla, enkä myöskään Juha Tapion tuotantoa. Se siitä chattipaskasta, kohta vois hilpasta kotio!

Mun toimistossa haisee välillä sian.. ei ei sittenkään vaan ennemminkin lehmän paska. Semmonen vähän ärsyttävä haisteltava mutta ei kuitenkaan mitenkään erityisen kiusallinen. Semmonen että siihen varmasti tottuu. Voi olla että mun ajosaappaan pohjassa on syyllinen, tai sitten paperikorissa/biojäteastiassa on jotakin maatuvaa. Esim täysi eväskuppi. Jos eväiden syönti unohtuu ja niin sitä kippoa ei PYSTY tyhjentämään yäk, helpompi jättää ne eväät siihen kuppiin ja laittaa koko paska paperikoriin. Siinä se saa sitten olla.

- - - Updated - - -

Kohta kotiin. seven minutes

Kova ikävä varsinkin MÖYKKYSTÄ. Hieno mies on hän. Usein kuvittelin miten hän rakasteli MASSIIVISELLA ruumiillaan jotain kaunista thaimimmiä tai Olgan kaksoisolentoa. Come back Möykky!

Jimmy on myös kova kunti. Likainen on hän mieleltään. Kovia juttuja kaadoista. Oli kiva lueskella niitä. Vaikka luulen että pikkasen lapinlisää oli jossain jutuissa, silti hyvin kertoi tarinaa ja usein nauroin niitä lukiessani. Takaisin tänne Jimmy! Seksi on hieno asia ja mielelläni luen kunnon sessioista juttuja.

Back
Ylös Bottom