Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Antaudun kohta Nukkumatille. Oon liian helppo saalis sille tänään, en saanu sitä edes kaappiini lukittua.

Vituttaa huominen työhaastattelu. Sit jos pääsee töihin niin sekin vituttaa, kun taas uusia asioita täytyy opetella ja uusia ihmisiä hyi vittu oikeesti. Joku pienimuotoinen pitkäaikaistyöttömyys olis jees. Ei nyt jaksa oikeen taas inspiroida..

Just vetäsin kahvit naamaan. 2 Unlimited soi. Nostalgiaa...

Onko jotain alustavaa suunnitelmaa kisaamisen suhteen, edes vuotta tms.? Miltä tulokset nyt näyttää verrattuna tuleviin kilpasiskoihin?
Heh, meinasin jo vastata päivällä, mut piti odottaa yli puolenyön :D

Eli näyttää olevan infoissa insensibilityllä et "Käyttäjän info: Tavoitteena voimanostolavat 2013." Siitä en tiedä, pitääkö paikkansa vielä, mut yritys on varmaan ainakin kova :puntti:

Nyt vois jopa mennä jo nukkuun ja ehkä väsyttäiskin, mut pitäs vielä venytellä...

Onko jotain alustavaa suunnitelmaa kisaamisen suhteen, edes vuotta tms.? Miltä tulokset nyt näyttää verrattuna tuleviin kilpasiskoihin?

Ensi vuonna jo toivon mukaan, mikäli mä saan itsestäni irti soittaa seuraan ja hoitaa lisenssit sun muut kuntoon. Raakapuolelle eka, mutta sen jälkeen aion oppia nostamaan myös varusteilla ja kilpailla varustekisoissa. Tämänhetkisillä maksimeilla mun yt on karvan päälle 200kg, painoluokka 63kg ja vissiin vielä junnuissa kuitenkin kisaisin. Jotain pientä vertailua oon tehnyt liiton sivuilla näkyvien kisatulosten perusteella, enkä mä omilla tuloksillani ja omassa sarjassani jäisi muiden mimmien jalkoihin ainakaan kovin pahasti (jos ollenkaan). Mut tässähän kehitytään vielä monen monta vuotta ;) Täytyy kyllä sanoa, että on tää vaan mun laji. Tykkään ihan tosi paljon.

Edit. No joo, onneks te muut luette mun profiiliani enemmän kuin minä itse :D Siellähän se seisoo.

Hokasin että en oo ollu vippi sitten aikoihin. Taisin luopua kun inttiin menin, pitää siis tehdä asiaan muutos! HETI

Edit:
No jo on! Maksoin PayPalilla ja se tuli heti voimaan. Siistiä!

insensibility: Jouduin poimiin sun blogista niin mahtavan kuvan mun uudeks avatariks. Kiitos siitä! Rakastuin :haart:

Ha-ha, ole hyvä vaan :D Netistä löytää kaikenlaista.

Mä nukuin viime yönä kolme tuntia, joten taidan suosiolla jättää tämän yön tähän. Takareidet on jo nyt tuhannen muusina tämän päivän kyykyistä ja suorin jaloin vedoista, saa nähdä mikä tilanne herätessä... Hyvät ehtoonjatkot kaikille!

Ensi vuonna jo toivon mukaan, mikäli mä saan itsestäni irti soittaa seuraan ja hoitaa lisenssit sun muut kuntoon. Raakapuolelle eka, mutta sen jälkeen aion oppia nostamaan myös varusteilla ja kilpailla varustekisoissa. Tämänhetkisillä maksimeilla mun yt on karvan päälle 200kg, painoluokka 63kg ja vissiin vielä junnuissa kuitenkin kisaisin. Jotain pientä vertailua oon tehnyt liiton sivuilla näkyvien kisatulosten perusteella, enkä mä omilla tuloksillani ja omassa sarjassani jäisi muiden mimmien jalkoihin ainakaan kovin pahasti (jos ollenkaan). Mut tässähän kehitytään vielä monen monta vuotta ;) Täytyy kyllä sanoa, että on tää vaan mun laji. Tykkään ihan tosi paljon.

Edit. No joo, onneks te muut luette mun profiiliani enemmän kuin minä itse :D Siellähän se seisoo.
Tämä olla selvä.

Itsehän väännän tässä vielä hommia. Tai yritän. Perkele.

Vähän meinaa olla näläkä, mutta toisaalta sitten jos syän niin ei uni tuu simmuu millää! Josko sitä röökin kautta nukkumaan vain yrittäisi mennä!

Eli kaikille: hyvää yätä, kärelle tyätä!

Back
Ylös Bottom