Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rannesiteet sit kuulemma estää täysin forkun kasvun (kaikissa liikkeissä) että muistakaahan muutki! Näin eräs sunnuntai reenaaja mulle luennoitsi tänään. Uskoisinko...

Pettämätön logiikka. Onhan sen silloin oltava noin!
Mää skippasin jalkareenit. En jaksanu ku oli toi saunaki lämpimänä. Saunoin sit kinkut kuumiksi ja ajattelin hieman venyillä, josko huomenna ei sitten tarttis etukyykyn alla kangistua.

Vittu mä hesaan lähe perkele. Ajattelin että ne ois lahessa niin kuin viimeksi kun joskus kävin.
Lähetpäs. Otan sut kyytiin kun ajelen siitä Lahren ohi.
Mulle ei toistaseks ole päivällä kauheesti merkitystä, kun en muista menoista tohon aikaan osaa sanoa vielä mitään. Luultavasti kaikki onnistuu.
Ok, mulle käy tod näk se sunnuntai parhaiten. Tosin tässä ehtii vielä suunnitelmat muuttua moneen kertaan:D

Yritin samaa, mutta eihän siitä mitään tullut. Tosin leikkelyä en edes yrittänyt, mutta päikkäreitä.

En mennytkään päikkäreille, olin vahva. Challengasin itseni ja menin vaihtamaan selän huonosta kunnosta huolimatta pyörän kumin. Ja sitten kävin vielä kaupassa ja köpöttelin hitaasti lumihangessa. Jeah beibes! I'm on fire!

Luin myös, että kun isoihin lihaksiin (siis mun massiivinen selkä) kohdistuu venähdys, ympäröivät lihakset menevät suojaspasmiin joka auttaa paranemisen alussa. Nyt mulla alkaa tuo spasmi-osio helpottaa, joten ihan melkeen voin jo pestä varpaanvälitkin suihkussa ilman isompia irvistyksiä ja asentotaiturointeja. Jeij!
Kaikkee sitä oppii, wow.

Rannesiteet sit kuulemma estää täysin forkun kasvun (kaikissa liikkeissä) että muistakaahan muutki! Näin eräs sunnuntai reenaaja mulle luennoitsi tänään. Uskoisinko...

Usko.
Jos mavessa alkaa ote pettämään, niin treenaa näppejä.
Mul on sellanen periaate että kaikkia lihaksia treenataan, aina pohkeesta niskaan.
Ja käsipäivänä trenaataan totta munassa myös forkkuja, tekemällä rannekääntöjä. Isot forkut on machot.

Koiran mielestä olen maailman hienoin, fiksuin ja rakastettavin ihminen. Tosin se saattaa olla hieman puolueellinen.

Jos et antanu tuon lausunnon jälkeen koiralle nakkia niin voit uskoa että se ei ollu koulutuksen tulosta. Väsyttää! Hyvää yätä.

Usko.
Jos mavessa alkaa ote pettämään, niin treenaa näppejä.
Mul on sellanen periaate että kaikkia lihaksia treenataan, aina pohkeesta niskaan.
Ja käsipäivänä trenaataan totta munassa myös forkkuja, tekemällä rannekääntöjä. Isot forkut on machot.

Tässä kai tarkoitettiin rannesiteitä, ei nostohihnoja. En mä ainakaan ole kokenut että rannesiteet jotenkin eliminois forkkujen työn.

Koiran mielestä olen maailman hienoin, fiksuin ja rakastettavin ihminen. Tosin se saattaa olla hieman puolueellinen.

No ihanaa:haart: Mun koiran mielestä olen maailman helpoiten narutettava henkilökunta.

Musta tuntuu että se mielistelee mua, osaltaan tuossa katseessa on kyllä myös jokseenkin syyllistävä vivahde...

Hah, kerran kun mun koira oli yhdellä kaverilla hoidossa, se kaveri oli aivan raivoissaan kun illalla hain koiran pois ja sanoi että ei pystynyt tekemään mitään koko päivänä, kun toi sun koira TUIJOTTAA mua kokoajan:lol2:

Back
Ylös Bottom